goedemiddag tallyquote:
wij zijn vandaag de enigste hierquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:44 schreef Bengeltje het volgende:
Dat jij hem nu niet de enigste vindt...
Het gebruik van de vorm enigst(e) is niet voor iedereen aanvaardbaar. Als u kritiek wilt vermijden, kunt u beter enig(e) gebruiken. In de vaste verbinding enigst kind is dat niet nodig.
ik had er een N achter moeten zettenquote:Op woensdag 23 december 2009 13:44 schreef Bengeltje het volgende:
Dat jij hem nu niet de enigste vindt...
Het gebruik van de vorm enigst(e) is niet voor iedereen aanvaardbaar. Als u kritiek wilt vermijden, kunt u beter enig(e) gebruiken. In de vaste verbinding enigst kind is dat niet nodig.
niet zo zeuren jijquote:Op woensdag 23 december 2009 13:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat? Jij vindt enigste niks, ik vind enigste enig. Waarom word je dan nu boos?
Dat was wel heel makkelijk geweest.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik had er een N achter moeten zetten
Wou iets zeggen, maar dat doe ik maar niet.quote:
idd ik bedoelde dus ook tally en mijzelfquote:Op woensdag 23 december 2009 14:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat was wel heel makkelijk geweest.![]()
Zoals je kon lezen mag enigste ook.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd ik bedoelde dus ook tally en mijzelf
kon ook niet raden dat er hier ook van die taalnazi's komen![]()
gelukkig ik was al bang dat ik met mijn lagere school nederlands verkeerd bezig wasquote:Op woensdag 23 december 2009 14:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zoals je kon lezen mag enigste ook.
ik mag bijna weer een paar dagen gaan werkenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:20 schreef Bengeltje het volgende:
Wat een zeur dag. Bijna een paar dagen vrij...
Je vind werken leuke met kerst dan zelf het te vieren?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik mag bijna weer een paar dagen gaan werken
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:20 schreef Bengeltje het volgende:
Wat een zeur dag. Bijna een paar dagen vrij...
eigenlijk welquote:Op woensdag 23 december 2009 15:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je vind werken leuke met kerst dan zelf het te vieren?
quote:
quote:
Nog niet gevraagd of ze wil komen.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
jouw zus kan zeker niet komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |