Waarom? Omdat ik niet gebatst heb. Like duh.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom ben je nog maagd? Hoe oud ben je, 19?
Wij wel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook geen vaatwasser![]()
![]()
![]()
Heel subtiel de vraag omzeilen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik niet gebatst heb. Like duh.
Volgende keer weer. Het kan niet elke dag feest zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:52 schreef Otis2.0 het volgende:
Acda en de Munnik. Erg goed, maar liever Otis Redding.
Ik omzeil niets.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heel subtiel de vraag omzeilen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Echt niet? Echt niet?quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:54 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Volgende keer weer. Het kan niet elke dag feest zijn.
In Woudenberg heb ik wel een vaatwasser.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wij wel.
Die ging een keer kapot. Toen ging het water ipv naar het riool naar de vloer.Maar we hadden 'm diezelfde dag nog gerepareerd omdat het zulke goede diensten levert.
Oh.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Niet als ik alleen thuis ben, en me de pestpleuris verveel.![]()
Woudenbergquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In Woudenberg heb ik wel een vaatwasser.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik omzeil niets.Feiten zijn dat.
UhuuuuuuuuuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:
Dat is toch bij Amersfoort in de buurt? Ik heb wel eens een bus zien rijden met Woudenberg op. Ik maak veel mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |