verkapte patat/friet trolquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:42 schreef Pakspul het volgende:
Schande dat hij je geen patat geeft als je daarom vraagt.
Nee. Want Ramazan had vast de hele tent afgehuurd!quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:45 schreef Aestivate het volgende:
Wees blij dat Michielos er niet was dan was die tent nu van de aardbodem geveegd.
nee eigenlijk is het hoe triest het ook is waar.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:48 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
Hahaha, dit moet wel verzonnen zijn, KFC + gekleurde mensen () = zo stereotype, dat het alleen maar verznonen kan zijn.
Doe mij maar 1 van die zustersquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:41 schreef -Datdus- het volgende:
Nog verward van wat er net gebeurde hoorde ik de counter neger tegen mij zeggen, wat mag het zijn meneer?![]()
waarom lees je het dan.quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:57 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
waarom lees je het dan.
EDIT:
oh ik snap het al![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:07 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Haalt die nou een blanke lul uit zijn broek?
typisch gevalletje wat de boer niet kent dat vreet hij niet!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:21 schreef Salvad0R het volgende:
Ik heb nog nooit een KFC van binnen gezien. Ook zeker niet van plan.
Kon goed zijnquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:25 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
typisch gevalletje wat de boer niet kent dat vreet hij niet!
Amen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
KFC bezoeken is een religieuze aangelegenheid, dus ruzie is er meteen Vietnam gek.
[ afbeelding ]
Same here.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:50 schreef kutkabouter het volgende:
Ik moest al lachen bij TT, en bij het lezen ging ik helemaal stuk
Ik wel, maar de kip was toen te pittig. En we hadden niet eens spicy.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:21 schreef Salvad0R het volgende:
Ik heb nog nooit een KFC van binnen gezien. Ook zeker niet van plan.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:07 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Haalt die nou een blanke lul uit zijn broek?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |