Als iemand Westerling moet ik wel zeggen dat Grunn een leuke stad isquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:26 schreef venomsnake het volgende:
Groningen![]()
Angela![]()
Annemieke![]()
Grote Markt
Vana zou eerst Hans Klok zijn en morgen Angela. Maar Hans is ziek en hebben ze Angela vana gedaan en morgen dus Waylonquote:
Yupquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:28 schreef Joesse het volgende:
Zit/zat Phil Tilli in Tröckener Kecks?
Ja en anders zit hij binnen in je reet. In de comdoom kan je hem tenminste nog bekijken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
maar dan blijft de handtekening aan de binnenkant daarvan plakken
Omdat het kanquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom een talent en leuk type verneuken door dr naar een corrupt kut festival te sturen?
Múúh... Waylonquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:29 schreef Aaiphone het volgende:
[..]
Vana zou eerst Hans Klok zijn en morgen Angela. Maar Hans is ziek en hebben ze Angela vana gedaan en morgen dus Waylon
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja en anders zit hij binnen in je reet. In de comdoom kan je hem tenminste nog bekijken.
Ach, nog altijd minder saai dan Hans Klok...quote:
quote:
vanaf half 8 dacht ikquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:30 schreef Piles het volgende:
Hoe laat is donderdag trouwens het hele finale gebeuren?
sbs6quote:
Dan ga ik dat dus allemaal missen, zoals verwachtquote:
Nee hoor, ik heb ook nog niks gezienquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:31 schreef Litton-Lane het volgende:
Heb ik die glazenwas-vrouwen-in-bikini gemist.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |