xyp of zo ietsquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij zat ook een blauwe maandag in zo'n popbandje dat op nummer 1 heeft gestaan he. Hoe heette het ook alweer?
quote:
Als het op 538 was gok ik dat het niet mijn ding was...quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
MIDR was legendarisch leuk
die heeft altijd wel goede verhalenquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:54 schreef dolfg het volgende:
Heerlijke verhalen met Angela. Ideale gast!
Iddquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:01 schreef Cee het volgende:
Ik vind Kristel op Alvin van de Chipmunks lijken.
[ afbeelding ]
Proostquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:01 schreef Pixie. het volgende:
Nou ik ga ff tv kijken met mams met een wijntje
Toedeloe
Scheelt niet heel veel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:01 schreef Cee het volgende:
Ik vind Kristel op Alvin van de Chipmunks lijken.
[ afbeelding ]
Die Percy inderdaadquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
die heeft altijd wel goede verhalen
De Percy waar ze het over had was neem ik aan Percy Irausquin, zie z'n portret elke week weer in het WFC hangen...
Ik loldequote:Op dinsdag 22 december 2009 21:02 schreef Cee het volgende:
Ik vind Miss Montreal het epitoom van desperatie.
"DRAAI MIJN NUMMER."
"GA MET ME UIT ETEN."
"VEEG M'N BIPS AF."
(dat laatste heb ik erbij verzonnen)
Kun jij eens een keer niet gaan kotsen over iemand? Elke keer dat gedoe. Dan weer over MM en dan weer over LL. Nu weten we het wel een keerquote:
goed plan, ik pak de wijn en kaas en ga met met mijn vrouw tv kijkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:01 schreef Pixie. het volgende:
Nou ik ga ff tv kijken met mams met een wijntje
Toedeloe
Nee.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:03 schreef Aaiphone het volgende:
[..]
Kun jij eens een keer niet gaan kotsen over iemand? Elke keer dat gedoe. Dan weer over MM en dan weer over LL. Nu weten we het wel een keer
veels te vroeg overleden....quote:
Doet ie hetzelfde bij Brigitte Bardot en Duran Duran en Peter Pan en Adam Ant en ZZ Top?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:03 schreef Aaiphone het volgende:
[..]
Kun jij eens een keer niet gaan kotsen over iemand? Elke keer dat gedoe. Dan weer over MM en dan weer over LL. Nu weten we het wel een keer
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:02 schreef Cee het volgende:
Ik vind Miss Montreal het epitoom van desperatie.
"DRAAI MIJN NUMMER."
"GA MET ME UIT ETEN."
"VEEG M'N BIPS AF."
(dat laatste heb ik erbij verzonnen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |