jij mag mij een zalig* kerstfeest wensen, dank je.quote:
Oh juist, hij post zo weinig maar als het gebeurd dan is het raak, die ook maar even toevoegen.quote:
ik neem aan dat je al terug kan komen. wees eens eerlijk voor de verandering.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit is een lastige opgave. Ik moet zeggen dat ik niet echt lastige c.q. irritante boys of girls in NWS ken. Daar benader ik de discours veels te inhoudelijk voor. Wellicht kom ik hier nog op terug. Ja.²
nee, dus ga je mensen alleen maar zitten sarrenquote:Op woensdag 23 december 2009 19:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat vele users mij niet mag enkel omdat ik de islam en allochtonen verdedig tegen de vele pvv-stemmers.
Ik ga met pvv stemmers niet mijn best doen om met overtuigend argumenten te komen, omdat het niet helpt. die mensen zitten vast in een tunnel zonder een uitgang.
Zijn geest waart naar rond.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:54 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Sidekick heeft sinds begin 2008 niet meer gepost?
De islam zal ik nooit erkennen als ideologie noch als religie. Dan liever dood dan door fanaten te worden geleefd.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:55 schreef Meki het volgende:
[..]
hahahah, een tunnel die islam heet.
Weet je, de islam is een geloof en geen tunnelvisie.
Ga dat maar eerst onderzoeken en erkennen
Ferm heurquote:Op woensdag 23 december 2009 20:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De islam zal ik nooit erkennen als ideologie noch als religie.
Iedereen weet immers dat het geen ideologie of religie is, maar een lollysmaak.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De islam zal ik nooit erkennen als ideologie noch als religie.
Dat is net zo'n agressieveling als die Scanman1/Scanman01. (Dubbelgangers?)quote:Op woensdag 23 december 2009 20:00 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Oh juist, hij post zo weinig maar als het gebeurd dan is het raak, die ook maar even toevoegen.
Sidekick een agressieveling? Ga eens even snel je mond spoelen.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:11 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat is net zo'n agressieveling als die Scanman1/Scanman01. (Dubbelgangers?)
wij zijn intelligent genoeg om te beseffen dat je je eigen leven niet hoeft te verliezen om de tegenstander uit te schakelen. of in ieder geval 1 tegen 1000. dus maak je geen zorgen als het echt zover komt.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De islam zal ik nooit erkennen als ideologie noch als religie. Dan liever dood dan door fanaten te worden geleefd.
Ik zal de islam nimmer erkennen als lollysmaak! Dan nog liever pindakaas!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
Iedereen weet immers dat het geen ideologie of religie is, maar een lollysmaak.
Als iedereen zo gaat denken als Meki dan rest ons weinig keuze meer nee..quote:Op woensdag 23 december 2009 20:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wij zijn intelligent genoeg om te beseffen dat je je eigen leven niet hoeft te verliezen om de tegenstander uit te schakelen. of in ieder geval 1 tegen 1000. dus maak je geen zorgen als het echt zover komt.
Ik had het over Zoran1.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:14 schreef Mylene het volgende:
[..]
Sidekick een agressieveling? Ga eens even snel je mond spoelen.
Scanman is nogal van Godwinnetjes ja.
Dan ben jij de kern van het probleemquote:Op woensdag 23 december 2009 20:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De islam zal ik nooit erkennen als ideologie noch als religie. Dan liever dood dan door fanaten te worden geleefd.
als iedereen denkt zoals ik dan hoeven we nooit meer genoegen te nemen met die laffe straatprinsjes uit de rif. en dan staan de kranten en elk misdaaadprogramma niet meer bol van marokkanen.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:18 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Als iedereen zo gaat denken als Meki dan rest ons weinig keuze meer nee..
En jij zoekt spoedig het licht op aan het eind van de tunnel wou je zeggen? Ja ik vind die beeldspraak wel leuk enzo hoor, maar ik betwijfel of je het zo bedoeld.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:31 schreef Meki het volgende:
Oow jah, vergeten
McKillem, weigert in normale discussie te gaan en blijft ook in een tunnel zweven op zoek naar de uitgang
Alles na het Christendom is allemaal gebagger door een troll die ene boek schreef en kleine kindjes neukte. Hij wilde ook niet werken, dan zei hij altijd: ik is lam. Dit werd verkeerd begrepen en sindsdien heet zijn sekte islam.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Dan ben jij de kern van het probleem
In tegenstelling tot jij, erken ik wel andere godsdiensten zoals christendom en jodendom.
Maar jij weigert uit de deur te klappen en wilt graag in jouw woonkamer te blijven en wilt niet uit jouw tunnelvisie stappen.
probeer uit je woonkamer te stappen en kijk " naar de slaapkamer ".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |