Print een van zijn topics uit.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:50 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Niet?
Overigens wil ik eerst bewijs op hardcopy dat hij verstandelijk gehandicapt is voor ik er medelijden mee ga houden.
elke post.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:51 schreef Igen het volgende:
[..]
Sowieso is het wel hilarisch hoe sommigen zich laten kennen en happen op iedere post van Meki.
geestig, ik gebruikte zojuist dat woord. nu is het al een hype.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:50 schreef LXIV het volgende:
Oh. En verder heb ik aan geen enkele user een hekel, waarom zou ik? Zonder de linkse users zou er voor mij maar weinig te discussiėren over zijn en was er niks aan.
Users van een beetje niveau waardeer ik wel meer, maar niet iedereen kan even eloquent zijn.
Eh you tube vergeten ,,,bewijs genoeg tochquote:Op woensdag 23 december 2009 23:50 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Niet?
Overigens wil ik eerst bewijs op hardcopy dat hij verstandelijk gehandicapt is voor ik er medelijden mee ga houden.
Nope, sommigen draven dan door en laten zich gaan in ongenuaceerde uitspraken.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:54 schreef De_Ruyter het volgende:
Bij een uitspraak van Meki is het ook vaak een karikatuur van alles wat hij zegt te representeren, dus dan kan je er ook makkelijk tegen in gaan, en dan blijft niet iedereen even eloquent daarin.
Ik vermoed Meki er dan ook van om zijn spellingsfouten expres te maken...quote:Op woensdag 23 december 2009 23:57 schreef LXIV het volgende:
Ik vind Meki ook leuk, met zijn vrijheidspartij waarbij hij alle bejaarden wilde executeren, of juist niet, ik weet het niet meer. Ik kan in ieder geval vaker om hem lachen dan om de gemiddelde user hier!
We moeten eigenlijk een soort POL award achtig iets in het leven roepen, een paar vrijwilligers om de stemmen te tellen, de prijzen een naam te geven en de categorieėn te bedenken en klaar is kees.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:59 schreef Hukkie het volgende:
Lijkt me duidelijk dat de 'irritatie- award' niet naar Meki gaat, jammer Meki, misschien moet je toch wat meer je best doen.
Doe jij dat ook? '_quote:Op woensdag 23 december 2009 23:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vermoed Meki er dan ook van om zijn spellingsfouten expres te maken...
Dat Meki heel veel lol heeft!quote:Op donderdag 24 december 2009 00:14 schreef voyeur het volgende:
[..]
Kopkaas is goor, maar wat wil je betogen?
Ik beschuldig kopkaas onterecht. Jij maakte de taalblunder en hij wees er slechts op. Sorry kaaskopje.quote:
Nee. Meer omdat hij zoveel mensen zo makkelijk op de kast kan jagen.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:21 schreef voyeur het volgende:
[..]
Omdat kopkaas niet kan spellen en zijn grammatica sucks?
zie mijn edit net boven jouw psot.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee. Meer omdat hij zoveel mensen zo makkelijk op de kast kan jagen.
Dus dat hij zich dommer voordoet dan hij is, met zijn spellingsfouten.
Mijn taalblunders...tja, begin daar maar niet over...quote:Op donderdag 24 december 2009 00:24 schreef voyeur het volgende:
[..]
zie mijn edit net boven jouw psot.
Je schrijft 'vermoed' maar ik denk dat je bedoelt 'verdenk'quote:Op donderdag 24 december 2009 00:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Mijn taalblunders...tja, begin daar maar niet over...
Maar in de zin "ik vermoed" zie ik hem ff niet...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |