TS heeft nog vuilniszakkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:49 schreef Pieter-utd het volgende:
TS laat zijn vriendin vuilniszakken dragen
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:44 schreef zovty het volgende:
Vrouwen willen geen oplossingen horen, die kunnen ze zelf ook wel bedenken.
Ze wilen dat je luistert en dat heb je niet gedaan en daarom mag je vanavond zelf met je piemeltje spelen. En dat kun je toch beter dan zij. Win-win.
Dit dus.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:44 schreef zovty het volgende:
Ze wilen dat je luistert en dat heb je niet gedaan.
Geweldige start!quote:
... maar dan toch nog compleet de mist in gaanquote:die kunnen ze zelf ook wel bedenken.
hadquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:55 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Alsof TS echt een levende vriendin heeft
De afwasmachine is ook pas uitgevonden sinds vrouwen van mannen gingen verwachten dat ze ook in huis gingen meehelpen. Dus nee.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:44 schreef zovty het volgende:
Mwoah, ironisch... Nee.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:08 schreef zoefschildpad het volgende:
Iemand anders die het ironisch vindt dat de vriendin van TS, die allleen maar over problemen zeurt ervandoor is, en dat TS dan hier over zijn problemen komt zeuren?
Eigenlijk is TS gewoon een vrouw.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:08 schreef zoefschildpad het volgende:
Iemand anders die het ironisch vindt dat de vriendin van TS, die allleen maar over problemen zeurt ervandoor is, en dat TS dan hier over zijn problemen komt zeuren?
Nou, geen probleem toch?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:41 schreef postmortum het volgende:
vriendin: ik ben te dik
ik: eet minder
vriendin: ik heb niks om aan te trekken
ik: pak een vuilniszak en maak er een jurk van
vriendin: we doen nooit meer iets samen
ik: dan ga je toch lekker mee voetballen kijken
En nu is ze dus boos naar haar moeder gegaan en zegt ze dat ze niet meer terugkomt![]()
Oh ja geen pics van de vriendin
Feest van herkenning, of wat?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:43 schreef jitzzzze het volgende:
TS gedraagt zich als een holbewoner en geeft zijn inflatable girlfriend daar de schuld van
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Feest van herkenning, of wat?
En wij zijn TS omdat we haar afzeiken...quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:10 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Eigenlijk is TS gewoon een vrouw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |