TS heeft nog vuilniszakkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:49 schreef Pieter-utd het volgende:
TS laat zijn vriendin vuilniszakken dragen
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:44 schreef zovty het volgende:
Vrouwen willen geen oplossingen horen, die kunnen ze zelf ook wel bedenken.
Ze wilen dat je luistert en dat heb je niet gedaan en daarom mag je vanavond zelf met je piemeltje spelen. En dat kun je toch beter dan zij. Win-win.
Dit dus.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:44 schreef zovty het volgende:
Ze wilen dat je luistert en dat heb je niet gedaan.
Geweldige start!quote:
... maar dan toch nog compleet de mist in gaanquote:die kunnen ze zelf ook wel bedenken.
hadquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:55 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Alsof TS echt een levende vriendin heeft
De afwasmachine is ook pas uitgevonden sinds vrouwen van mannen gingen verwachten dat ze ook in huis gingen meehelpen. Dus nee.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:44 schreef zovty het volgende:
Mwoah, ironisch... Nee.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:08 schreef zoefschildpad het volgende:
Iemand anders die het ironisch vindt dat de vriendin van TS, die allleen maar over problemen zeurt ervandoor is, en dat TS dan hier over zijn problemen komt zeuren?
Eigenlijk is TS gewoon een vrouw.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:08 schreef zoefschildpad het volgende:
Iemand anders die het ironisch vindt dat de vriendin van TS, die allleen maar over problemen zeurt ervandoor is, en dat TS dan hier over zijn problemen komt zeuren?
Nou, geen probleem toch?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:41 schreef postmortum het volgende:
vriendin: ik ben te dik
ik: eet minder
vriendin: ik heb niks om aan te trekken
ik: pak een vuilniszak en maak er een jurk van
vriendin: we doen nooit meer iets samen
ik: dan ga je toch lekker mee voetballen kijken
En nu is ze dus boos naar haar moeder gegaan en zegt ze dat ze niet meer terugkomt![]()
Oh ja geen pics van de vriendin
Feest van herkenning, of wat?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:43 schreef jitzzzze het volgende:
TS gedraagt zich als een holbewoner en geeft zijn inflatable girlfriend daar de schuld van
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Feest van herkenning, of wat?
En wij zijn TS omdat we haar afzeiken...quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:10 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Eigenlijk is TS gewoon een vrouw.
Ga je schamen, jongeman!quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]Ik moest lachen
![]()
En verder ga ik hier niet op happen
Nee, dat happen heb je eigenlijk al gedaan.quote:
Eigenlijk zou je gewoon moeten lachen en het dan niet zeggenquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat happen heb je eigenlijk al gedaan.
Omdat je moest lachen
Waarom niet?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:41 schreef postmortum het volgende:
vriendin: ik ben te dik
ik: eet minder
vriendin: ik heb niks om aan te trekken
ik: pak een vuilniszak en maak er een jurk van
vriendin: we doen nooit meer iets samen
ik: dan ga je toch lekker mee voetballen kijken
En nu is ze dus boos naar haar moeder gegaan en zegt ze dat ze niet eer terugkomt![]()
Oh ja geen pics van de vriendin
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:41 schreef postmortum het volgende:
vriendin: Ik voel me onzeker over mijn dik-zijn, ik wil graag weten of vriendlief me nog accepteert.
ts: Lief, ik vind je nog even prachtig, hoe komt het dan dat je je zo dik voelt?
vriendin: Nou ja deze broek bla bla, vriendin X bla bla
ts: Jeetje wat vervelend lief (BELANGRIJK! Zeg niet, ach dat valt wel mee, want dan denkt vriendin dat je zegt, ach stel je niet aan en kop dicht.)
Afijn, dit kan nog even doorgaan, ts moet blijven zeggen dat het naar is, LUISTEREN, een arm om haar heen slaan en zeggen dat ze prachtig is. Is even een kleine investering, maar daarna... PROFIT.
Kijk wat je nu hebt. Een eenzame avond.
Bovenstaand voorbeeld is met een beetje intellect op alle situaties toe te passen.
Eigenlijk zou de NS gewoon moeten rijden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je gewoon moeten lachen en het dan niet zeggen
geen idee, ik kom bijna niet buiten Amsterdamquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk zou de NS gewoon moeten rijden.
Mooi zo.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
geen idee, ik kom bijna niet buiten Amsterdam
Alleen van het GVB, maar die blijven gewoon rijden. Helden als het zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mooi zo.
Wees maar blij dat je niet afhankelijk van de NS bent.
Gelukkig ben ik dat ook niet
HTM alleen de bussen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alleen van het GVB, maar die blijven gewoon rijden. Helden als het zijn.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alleen van de RET, maar die blijven gewoon rijden. Helden als het zijn.
daar heeft ze haar vriendinnen voor!quote:
Nou, niet voor zichzelfquote:Op woensdag 23 december 2009 00:27 schreef Ensaf het volgende:
TS denkt in oplossingen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |