quote:
Overwerkenquote:Want ik ben aan het overwerken
Een echte baas heeft een eigen espresso machine naast z'n bureauquote:Godver wat haat ik dat, hier hebben ze alleen ranzige automatendrek
Koffie, erg belangrijk dat dan weer wel.quote:En als ik straks thuis kom is het veel te laat omdat ik eerst nog ga chillen in de stad (niet in een koffiecafe dus koffie is daar niet de moeite waard).
Klacht: Ik moet mijn dagelijkse after dinner Nespresso overslaan.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:15 schreef Pakspul het volgende:
huilie
quote:
Nee...dan afhankelijk zijn van "Nespresso"quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:31 schreef Pinterman het volgende:
Iedereen die hier 'huilie' post drinkt thee. En thee is voor homo's en vrouwen, dat weten we allemaal.
Ja maar ik heb zondag allemaal nieuwe gekochtquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:44 schreef padlarf het volgende:
Nespresso is best lekker, maar een keertje zonder moet toch wel lukken?
Kan niet wachten tot ik weer in NL ben over twee maandjes. Meteen mooie bestellen. Vorig jaar rond deze tijd wilde ik nieuwe bestellen en toen was er geen enkele special of year editionquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:51 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Ja maar ik heb zondag allemaal nieuwe gekocht
Beide erg lekkerquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:53 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot ik weer in NL ben over twee maandjes. Meteen mooie bestellen. Vorig jaar rond deze tijd wilde ik nieuwe bestellen en toen was er geen enkele special of year editionHeb een jaar op Ristretto's en Arpeggio's gedraaid. Arpeggio 's ochtends, Ristretto na het eten 's avonds.
Senseoquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:54 schreef Onufriev het volgende:
Gewoon thuis senseootje 'zetten' 14.gif
en vertel eens, waarom zou je dat precies gaan proeven?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:52 schreef wikwakka2 het volgende:
Koffie. Ranzige schijt krijg je daarvan, mang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |