quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:01 schreef Muchachooo het volgende:
is er al nieuws over de 360 update?
nee man ik heb dat ok, ik heb een m4a1 met silencer scavenger hardline en steady aim en als tweede heb ik een stingerquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:58 schreef versteegrob het volgende:
Vet spel, wat vinden jullie van de AK-47 ? Damage valt me toch wat tegen, vind de SCAR het beste wapen.
Wat gebruiken jullie als 2e wapen? Ben volgens mij de enige met een Stinger
Bij welk spel haal je 73 kills?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:45 schreef Def1987 het volgende:
Nou, net een potje met 4 streepjes en ik werd zwaar geowned door mensen met 2 streepjes. Een dik negatieve score als gevolg terwijl de rest simpel de 30 kills haalden. En natuurlijk weer gemiddeld 3 spawnkillers met akimbo shotguns. Potje daarna had iedereen 4 streepjes en ik moest sommige 3 a 4 keer raken met een silenced WA2000 sniper voordat ze neer gingen. Het contrast tussen de verschillende potjes is zo groot dat je nou nooit meerdere potjes achter elkaar lekker kan spelen. Want het potje erna haal ik een score van 73-11( Tevens direct lvl 70 geworden
)
Was met Domination op Favela. Ik zat op een gegeven moment op de 30 kills en had mn predator missile opgeroepen. Daarmee haalde ik 2 kills, toen iets van 5 kills met mijn harrier en daarna iets van 20 kills met een chopper gunner. En ruim 40 mensen gekilled met een Famas.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:41 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Bij welk spel haal je 73 kills?
Die WA2000 is ook gewoon kut.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:45 schreef Def1987 het volgende:
ik moest sommige 3 a 4 keer raken met een silenced WA2000 sniper voordat ze neer gingen.
Welke modus is het beste om een nuke te lanceren? Speel alleen FFA en daar haal ik max 20 kills meequote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:23 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Welke modus is het beste om een nuke te lanceren? Speel alleen FFA en daar haal ik max 20 kills mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |