Dat dus. Het zijn ook altijd van die typische mensen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:38 schreef Fastmatti het volgende:
Vooral hilarisch zijn de mensen die zich eerst in december volvreten en dan in januari gaan afvallen. Iets zegt me dat je dan al met 1-0 achter staat.
fail.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:39 schreef John_Q het volgende:
In before the 'wat zijn jouw goede voornemens?'
Fail.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:39 schreef John_Q het volgende:
Wel terechte klacht btw, doen mensen gewoon zodat ze zich weer voor een paar dagen goed voelen, totdat de voornemens alweer mislukken.
Edit: aaaarghhh te laat
Geen natuurlijk, ik ben perfect.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:38 schreef FunkyHomosapien het volgende:
wat zijn jouw goede voornemens?
wat goed van je.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:40 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Geen natuurlijk, ik ben perfect.
Jamerrrrrrrrrrrrrrrrrrr.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:39 schreef John_Q het volgende:
Nou hè?quote:
volgens mij is griekjeee echt een 40 jarige uitgezakte vrachtwagenchauffeuse.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:41 schreef Cho-Seung-Hui het volgende:
goede voornemen: griekjeee versieren
Dan zit ik wel weinig op de weg dan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:42 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
volgens mij is griekjeee echt een 40 jarige uitgezakte vrachtwagenchauffeuse.
nee, vrouwen kunnen niet rijden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:42 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
volgens mij is griekjeee echt een 40 jarige uitgezakte vrachtwagenchauffeuse.
Beargumenteer dan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:44 schreef Koenani het volgende:
Zeiken over goede voornemens is echt heel erg:
Omdat onder andere:quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:45 schreef Siddartha het volgende:
Ik hoop ieder jaar weer dat dit soort topics niet wééér volgend jaar geopend word.
nee jij.quote:
Nee, nou heb je me.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |