Dat dus. Het zijn ook altijd van die typische mensen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:38 schreef Fastmatti het volgende:
Vooral hilarisch zijn de mensen die zich eerst in december volvreten en dan in januari gaan afvallen. Iets zegt me dat je dan al met 1-0 achter staat.
fail.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:39 schreef John_Q het volgende:
In before the 'wat zijn jouw goede voornemens?'
Fail.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:39 schreef John_Q het volgende:
Wel terechte klacht btw, doen mensen gewoon zodat ze zich weer voor een paar dagen goed voelen, totdat de voornemens alweer mislukken.
Edit: aaaarghhh te laat
Geen natuurlijk, ik ben perfect.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:38 schreef FunkyHomosapien het volgende:
wat zijn jouw goede voornemens?
wat goed van je.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:40 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Geen natuurlijk, ik ben perfect.
Jamerrrrrrrrrrrrrrrrrrr.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:39 schreef John_Q het volgende:
Nou hè?quote:
volgens mij is griekjeee echt een 40 jarige uitgezakte vrachtwagenchauffeuse.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:41 schreef Cho-Seung-Hui het volgende:
goede voornemen: griekjeee versieren
Dan zit ik wel weinig op de weg dan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:42 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
volgens mij is griekjeee echt een 40 jarige uitgezakte vrachtwagenchauffeuse.
nee, vrouwen kunnen niet rijden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:42 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
volgens mij is griekjeee echt een 40 jarige uitgezakte vrachtwagenchauffeuse.
Beargumenteer dan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:44 schreef Koenani het volgende:
Zeiken over goede voornemens is echt heel erg:
Omdat onder andere:quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:45 schreef Siddartha het volgende:
Ik hoop ieder jaar weer dat dit soort topics niet wééér volgend jaar geopend word.
nee jij.quote:
Nee, nou heb je me.quote:
Wat moet ik beargumenteren?quote:
je klacht.quote:
Dat staat al in de OP: ze worden doorgaans niet gerealiseerd, zijn vaak niet haalbaar voor de betreffende persoon en als je echt iets wilt veranderen kan dat op ieder moment van het jaar.quote:
Ik hoef geen fobo met iedere dag 10.000.000 views aan rukkende fok!ers.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:50 schreef FunkyHomosapien het volgende:
en waarom je geen full bodyshot pics hebt.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik hoef geen fobo met iedere dag 10.000.000 views aan rukkende fok!ers.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Bluf full body shot in de sneeuw.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat was dat dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:56 schreef Drinky het volgende:
Mijn goede voornemen van vorig jaar is me wel gelukt, maarja, het was niet echt een voornemen, ging gewoon spontaan een maand na het nieuwe jaar
En omdat het een standaard klacht is, die wel gegrond is. Maar iedereen is daar al van op de hoogte, dus het feit dat jij het meldt, is:quote:
Uhuh.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:57 schreef Otis2.0 het volgende:
Wat een matig topic. Het lijkt een beetje alsof je klaagt, puur om iets te klagen te hebben.
Oh nou dan zal ik de volgende keer speciaal voor jou wel een klacht maken die voor niemand herkenbaar is en waar al hélémaal niemand van de hoogte is.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:57 schreef Koenani het volgende:
[..]
En omdat het een standaard klacht is, die wel gegrond is. Maar iedereen is daar al van op de hoogte, dus het feit dat jij het meldt, is:
HEY BRADA HEB JY DIE TAN2SPANGE GRIEKJEEE NOU NOG NIET GEGEVEN DAMN MATTIE JY BENT WEL CLASSY WACHT GEWOON OP DE CHICKA DIE MOET NAAR J0UW KOMEN WANT ANDERS BEN JE GEEN PLAYER IK SNAP JE WEL BRADA PEACE OUT ONE LUV!quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:43 schreef Cho-Seung-Hui het volgende:
[..]
nee, vrouwen kunnen niet rijden.
Af te vallen en weer te gaan sportenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Je praat onzin en je weet het.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Da's niet zo mooi, griekje. Helemaal niet zelfs.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:59 schreef Drinky het volgende:
[..]
Af te vallen en weer te gaan sportenSerieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |