quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:37 schreef FunkyHomosapien het volgende:
in welke winkels moet je wachten op iemand die aan het typen is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet terugplaatsen @admin
Ja, als ze iets voor je opzoeken en zo kijken of het nog op voorraad is bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:37 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Ha ha.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:38 schreef Apebeer het volgende:
Zo typ ik ook altijd.
En dan ook echt zo snoeihard. Bij elke zin: BAM BAM BAM BAM TIK BAM BAM BAM
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:37 schreef FunkyHomosapien het volgende:
nooit last van gehad.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:39 schreef Roi het volgende:
[..]
Ja, als ze iets voor je opzoeken en zo kijken of het nog op voorraad is bijvoorbeeld?
Met zo'n klacht komen en anderen beschuldigen van autismequote:Op dinsdag 22 december 2009 17:36 schreef Roi het volgende:
FFFFFUUUUU!
Mensen toch, we zijn bijna in de noughties dan kan het toch niet zo zijn dat er nog mislukte autisten zijn die met twee vingers iets in moeten toetsten en zo 20 aanslagen per minuut halen.
Erg irritant als je in een winkel bent (gelukkig voor de meeste Fokkers) en je dus op die lui moet wachten...![]()
[ afbeelding ]
Dan nog maakt het niks uit, want vaak hoef je alleen maar een steekwoord in te typen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:39 schreef Roi het volgende:
[..]
Ja, als ze iets voor je opzoeken en zo kijken of het nog op voorraad is bijvoorbeeld?
neuh, wel dyslectisch.quote:
Al-Qaida wordt gesponsord door de CIAquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:45 schreef Koenani het volgende:
20 aanslagen per minuut, Al-Qaida is er trots op
En ik heb down.quote:
Mederwerker 1 is met kerstverlof?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:49 schreef Igen het volgende:
[..]
Dan nog maakt het niks uit, want vaak hoef je alleen maar een steekwoord in te typen.
Nee, dan vind ik zoiets als dit een stuk irritanter:
Medewerker 2: En nou moet je het voorwerp-ID aan het persoons-ID koppelen
Medewerker 3: Dus ik klik hier en dan daar en dan z...
Medewerker 2: Nee, je moet zus-en-zo doen.
Medewerker 3: Ja maar kijk, op het instructiepapier staat dat het zo moet
Medewerker 2: Heel leuk en aardig, maar ik doe het altijd zo en dat gaat altijd goed.
Medewerker 3: Maar moet ik het niet toch volgens de officiële instructie doen?
...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |