Als het niet meer drupt?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kappers zijn duur, lang haar is makkelijk en vind ik mooier
NIks mis met geld besparen
Wanneer is haar trouwens 'handdoek droog'
Vervenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als het niet meer drupt?Hoezo, ga je het verven?
Vakmanschap is meesterschap!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:02 schreef Whiteguy het volgende:
Voor iedereen die nog een filmpje wil zien van een slager die een varken aan stukken kerft onder begeleiding van een relaxed muziekje:
http://www.dumpert.nl/med(...)kentje_slachten.html
Ondergewaardeerd werk. Goed bezig die vent.
Oh, niks bijzonders. Een verdachte rugzak. Na controle door de KMar en EOD is de zaak weer vrij gegeven.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He C4, wat was dat met die bommelding op Eindhoven?
Ok, nou tot straks dan.quote:
Dat is handdoekdroog.quote:Op woensdag 23 december 2009 05:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Misschien klinkt dit heel dom, maar is je haar niet handdoekdroog wanneer je het net met een handdoek hebt gedroogd? Dan is het nog een klein beetje vochtig, maar niet veel meer
En dan thuis je bed in duiken er er voorlopig niet meer uit..quote:Op woensdag 23 december 2009 05:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waarom post ik zo laat? Omdat ik net kerstdiner heb gehad in mijn oude huis in Enschede en dat duurt vaak nogal lang. Zo ook dit keer (rond een uur of 4 het laatste nagerecht) en het heeft me weer prima gesmaakt. Omdat ik het de moeite niet vond voor heel kort slaapspullen mee te slepen ga ik nu proberen wakker te blijven tot de eerste huisgenoten weer wakker zijn. Dan even dag zeggen en weer naar het noorden
Koffie drinken, saffie roken, krantje lezen, Serious Request kijken, lunchen Werken.quote:Op woensdag 23 december 2009 07:35 schreef Soempie het volgende:
Goedemorgen.![]()
Wat ga jij doen vandaag?
Twee pinguins gemaakt van zwarte olijven met wortels en roomkaas (zag er vooral tof uitquote:Op woensdag 23 december 2009 07:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
En dan thuis je bed in duiken er er voorlopig niet meer uit..![]()
Wat hebben jullie gegegeten?
Ik wist dat het een goede vraag was.quote:Op woensdag 23 december 2009 07:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Twee pinguins gemaakt van zwarte olijven met wortels en roomkaas (zag er vooral tof uit), Thaise soep met kip, viscakejes, kangoeroe met gecaramelliseerde ananas en een of ander sausje, appel/cranberrycrumble met een frozen cosmopolitan er naast. Daarna een wandeling.
...en daarna weer verder. Mexicaanse salade, zalm met citroen uit de oven, stukje houtduif op rode uiencompote geserveerd op een plakje krentenwegge, stukje tarte tatin en tot slot (rond half vier was het toen) Irish coffee met Luikse wafel. Allemaal kleine porties natuurlijk, maar omdat het er zoveel zijn vult het wel
Kan dat niet allemaal onder werktijd?quote:Op woensdag 23 december 2009 07:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Koffie drinken, saffie roken, krantje lezen, Serious Request kijken, lunchen
quote:Op woensdag 23 december 2009 07:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wist dat het een goede vraag was.Wat een machtig kerstdiner.
Smaakt kangoeroe goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |