Dan kan ik het morgenmiddag bekijken. Misschien wordt dat van jullie wel uitgezonden. Hoe laat ongeveer?quote:
Wel met een flashmob toch?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:22 schreef LadyBlack het volgende:
We hebben gisteravond, nadat ons kerstconcert was afgelast, in de kroeg nog een concertje gegeven voor de barvrouw
iemand kwam wat later aanschuiven en zei dat we een straat verderop al te horen waren
Maargoed, morgen zijn we ws met iets minder, en het is het studentenkoor, dus ik ben benieuwd of het aan te horen is
Komt allen tezamen zingen we trouwens niet
Ja die flashmob was cool he!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel met een flashmob toch?
Hoorde dat Miss Montreal zich aanbood voor Serious Request op 2e Kerstdag, omdat ze toch niets te doen heeft. Daar wil ik wel op bieden, maar kan er niet veel op terugvinden op de veilingsite van Serious Request...
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:35 schreef Soempie het volgende:
Ik heb dit weekend een vriendin uit Groningen msn aangesmeerd. Komt ze net online, dus ik begon berichtjes te sturen. Tikt ze een kwartier later terug: 'sorry, heb je het tegen mij?'![]()
Ze snapt er nog niet zo heel veel van geloof ik.
4 uur moeten we daar zijn, dus iets daarna gok ik. Ben erg benieuwd of we wat airtime krijgenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan kan ik het morgenmiddag bekijken. Misschien wordt dat van jullie wel uitgezonden. Hoe laat ongeveer?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja die flashmob was cool he!!
Miss Montreal biedt inderdaad 2e kerstdag met zichzelf aan![]()
http://cgi.ebay.nl/Kerstl(...)?hash=item1e59b47415
Ze zei zelf ook al dat ze een beetje achter loopt.quote:
Ah, dan ga ik zeker kijken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
4 uur moeten we daar zijn, dus iets daarna gok ik. Ben erg benieuwd of we wat airtime krijgen
Was trouwens laatst vergeten te antwoorden op je vraag, maar die adventkalender kwam van de V&D
Ik denk dat je een hoop meer uit je kontzak moet trekken vrees is. Wel een tof wijf trouwens.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
* MadMaster gaat nadenken, de prijs is nu ¤600,=
Vetquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:40 schreef TradeMarkie het volgende:
volvokunst, geholpen door vanmiddag een temperatuur van boven nul en nu weer onder nul
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou er niet over peinzen om voor zoiets zoveel geld te betalenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
* MadMaster gaat nadenken, de prijs is nu ¤600,=
vertelquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:08 schreef Etcetera het volgende:
Bijna vergeten te vertellenM'n zus d'r haar is verknipt door de kapper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |