Hierquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Waar kan ik langskomen voor de koffie?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nay, dat gaat hem niet worden. Within 5-7 working days
quote:
Zit haar kado in dat pakje? Zal ze toch best begrijpen. Ook al heb je kanker, dan verander je als persoon niet. Maar ik kan me voorstellen dat het voor je nu heel rot bij elkaar komt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Scheelt echt. Maar mijn tante heeft misschien borstkanker. En nu vind ik het zo ontzettend stom dat ze geen kerstcadeau van mij krijgt. Zo van "Kanker, en ook nog eens geen cadeau
" Klinkt heel stom, maar yeah.
Daar doen we toch kerst voor? Voor menustress?quote:
Mijn tante is tofquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zit haar kado in dat pakje? Zal ze toch best begrijpen. Ook al heb je kanker, dan verander je als persoon niet. Maar ik kan me voorstellen dat het voor je nu heel rot bij elkaar komt.
Kutzooiquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn tante is tofDIe begrijpt dat ook wel, maar toch
Het slaat ook nergens op want wat stelt zo'n cadeau nu voor als je het over kanker hebt, maar toch hè. Ik vind het gewoon extra lullig nu
![]()
En 2 van 4 paar zijn voor mijn tante
Mijn tante is mijn laatste deel van mijn toffe familie. Waarom moet iedereen uit het toffe deel dood
Hmm da's wel even balen als je zoveel vrijheid gewend bent...Hopelijk valt het snel mee!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb pas een nieuwe baan en moet nog een beetje wennen aan de veelheid van regeltjes en afspraken. Ben meer individuele vrijheid en verantwoordelijkheid gewend.
Wat een baas heb jij zeg!Dat zou die van mij niet flikken.
Wat voor contract heb je dan? 0 uren of 12 uur per week? Want in de laatste geval bouw je toch wel vakantie op?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Scheelt echt. Maar mijn tante heeft misschien borstkanker. En nu vind ik het zo ontzettend stom dat ze geen kerstcadeau van mij krijgt. Zo van "Kanker, en ook nog eens geen cadeau
" Klinkt heel stom, maar yeah.
Wat zij zegt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zit haar kado in dat pakje? Zal ze toch best begrijpen. Ook al heb je kanker, dan verander je als persoon niet. Maar ik kan me voorstellen dat het voor je nu heel rot bij elkaar komt.
Absoluut géén mensenmens dus. Toch knap dat ie dan z'n functie behoud.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:05 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hmm da's wel even balen als je zoveel vrijheid gewend bent...Hopelijk valt het snel mee!!
Ik heb idd een klootzak als baas. Mijn moeder werkt in hetzelfde filiaal en hij heeft nadat mijn vader gedotterd was niet eens gevraagd hoe het met hem ging. Hij had zelfs verwacht dat ze 3 dagen nadat hij het infarct had gehad wel weer zou komen werken, nu de eerste schrik eraf was. En ik heb nog veel meer voorbeelden
.
Ik heb een 12 uurs contract en sinds dit jaar krijgen die contracten per maand hun adv en vakantiedagen uitbetaald. Dus bouwen we niks meer op.
Zeker weten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:07 schreef Bamba het volgende:
Harajuku. Je tante gaat gewoon nog heel lang mee, dat moet!
Fijn!quote:Mijn parfum pakketje komt morgen. Ze zijn vandaag aan de deur geweest, maar we waren net weg
. En ik moet ervoor tekenen, dus kon het ook niet bij de buren bezorgd worden. Maar ik heb m'n bestellingen in ieder geval voor de kerst binnen
Daar staan ze niet bij stil. En als het hen wel overkomt is dat een uniek geval en verwachten ze alle medewerking en medeleven.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Absoluut géén mensenmens dus. Toch knap dat ie dan z'n functie behoud.
Wat ik me indat soort gevallen altijd afvraag: Hoe zij hij het vinden als hem zoiets zou overkomen en dan ook na drie dagen op het werk verwacht word...
Dus.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:12 schreef Harajuku. het volgende:
Dus.
Wie heeft iets leuks te vertellen? Nog iemand onderuit gegaan of zo?
'k Heb ook geen schoenen om mee door de sneeuw te lopenquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus.
Ik heb wel gelachen met alle medammekes met hun hakkenschoentjes die flets flets flets door de sneeuw gingen.
Imijn bergschoenen!
Je wilt niet weten hoeveel brieven al naar het hoofdkantoor zijn gestuurd met klachten over hem. Normaal gesproken rouleren onze filiaalmanagers om de zoveel jaar, maar niemand wilt hem hebben, dus laten ze hem maar bij ons staanquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Absoluut géén mensenmens dus. Toch knap dat ie dan z'n functie behoud.
Wat ik me indat soort gevallen altijd afvraag: Hoe zij hij het vinden als hem zoiets zou overkomen en dan ook na drie dagen op het werk verwacht word...
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus.
Ik heb wel gelachen met alle medammekes met hun hakkenschoentjes die flets flets flets door de sneeuw gingen.
Imijn bergschoenen!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:18 schreef Bamba het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel brieven al naar het hoofdkantoor zijn gestuurd met klachten over hem. Normaal gesproken rouleren onze filiaalmanagers om de zoveel jaar, maar niemand wilt hem hebben, dus laten ze hem maar bij ons staan.
Wel dus. Helaas.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lekker dan, dat kun je als organisatie toch niet maken!
Nee en dat terwijl het bedrijf adverteert dat ze zooooo soepel zijn voor mensen met kinderen. Ik moet me in alle bochten wringen om oppas te regelen af en toequote:Op dinsdag 22 december 2009 20:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lekker dan, dat kun je als organisatie toch niet maken!
Ziet er lekker uit! Wat is het allemaal?quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh, en de bento voor morgen:
[ afbeelding ]
Bah, ik heb hooooofdpijn, iedereen heeft al vrij behalve ik, en ik moet nu mn boodschappenlijst echt in orde gaan maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |