Ik zei toch dat Baked Alaska tegenvalt?quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb nou baked alaska geprobeerd.. die is wel te doen maar niet bijzonder. New York super fudge ben ik geen fan van (MM wel. Bak ligt nog in de vriezer) en cookie dough vind ik niet lekker.
Ik blijf erbij, chunkey monkey tha best
Geen leuke dag voor jou vandaag?quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:37 schreef Bamba het volgende:
Hey Cat![]()
![]()
Jubeldag? Ik kan helaas niet erg meejubelen.![]()
Oeh, hopelijk kan MrS vliegen!! Het vliegtuig dan
quote:
He blegh. Heb je de arbo arts nu al gesproken, ook over die 'vakantie'dagen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:44 schreef Bamba het volgende:
[..]
Al een paar dagen geen leuke dagen gehad. Ik ben continue duizelig, migraine
. Gisteren weer begonnen met werken, maar van ellende eerder naar huis gegaan. Niet leuk
Moet met terugwerkende kracht ziekgemeld worden, dus dat is gelukkig geregeld! En ik moet nu verspreid gaan werken en niet zoveel uur achter elkaar (en ik werk maar 12 uur per weekquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
He blegh. Heb je de arbo arts nu al gesproken, ook over die 'vakantie'dagen?
Hoe gaat het met je bloedwaarden?
Er zijn inderdaad heel erg veel smaken, in NL kennen we de helft maar.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:51 schreef Qwea het volgende:
ze hebben vet veel nieuwe smaken van B&J
Nah. Mag je helemaal hebben.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:44 schreef ElisaB het volgende:
Chocolate Fudge Brownie; light of vet, beide even lekker
quote:
Mooi.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:49 schreef Bamba het volgende:
[..]
Moet met terugwerkende kracht ziekgemeld worden, dus dat is gelukkig geregeld! En ik moet nu verspreid gaan werken en niet zoveel uur achter elkaar (en ik werk maar 12 uur per week).
Balen dat je je zo rot voelt, maar gelukkig weet je wel waar het van komt. Hopelijk ben je snel goed ingesteld!quote:Bloedwaardes gaan op zich goed, maar schommelen nog veel te veel. Daar voel ik me nu ook zo beroerd van...Nou ja, het komt goed uiteindelijk
Hier stat nog mijn aller aller aller laatste beker Phish Food. Ik kijk elke keer in de supermarkt of er weer nieuwe is maar het is karig de laatste tijd,. Als ik hem signaleer gaan er meestal een pint of 4 mee.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:01 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
Ik nu nog een beker cookie dough in de diepvries staan.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:04 schreef Cat22 het volgende:
Vanmiddag nog zo gelachen: ik ben met neefje (6) en nichtje (4) woordjes aan het schrijven aan de keuekntafel.
Ik schrijf, zij proberen te lezen. Toen ik een klein Catje was deed ik dat ook met mijn broer (hun vader), zellie op de bank.![]()
Mijn vader zit ernaast, foto's te kijken op de laptop. Opeens hoor ik gekreun en gesteun en zie wanhopige blikken. Ik kijk zijn kant uit: komen er foto's langs waarbij hij als sinterklaas verkleed wordt. Eerst vat ik hem niet en opeens valt het kwartje: neefje en nichtje zijn nog zwaar gelovig!![]()
Zij zien gelukkig niets en neefje zegt op hetzelfde moment: 'zullen we het net zo doen zoals jij met pappa, samen woordjes lezen op de bank?'
Ik: '. Laten we dat maar METEEN gaan doen!
' En weg zijn we, de kamer in.
M'n moeder ligt in een deuk en ikmijn vader omdat hij die foto's niet wegklikte of de laptop dicht had gegooid toen het mis dreigde te gaan.
![]()
20 euro aan ijs.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hier stat nog mijn aller aller aller laatste beker Phish Food. Ik kijk elke keer in de supermarkt of er weer nieuwe is maar het is karig de laatste tijd,. Als ik hem signaleer gaan er meestal een pint of 4 mee.
Vandaar dequote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:11 schreef Greys het volgende:
VEEKEEEEEESJUNNNNNNNNNNNN
De baas heeft me met Smart en al uit de sneeuw geduwd toen ik weg reed met gierende slippende bandjes
Heb nog helemaal niet het gevoel dat ik vakantie heb, maar dat komt morgenochtend wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |