Ik vind dat ze het heel leuk doetquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:16 schreef Litton-Lane het volgende:
Ergens vraag ik me toch af waarom ze voor Annemieke gekozen hebben.....![]()
Ah...quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:17 schreef Piles het volgende:
[..]
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1
Ze hebben er zelf ook wel kleine invloed op.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoe vaak ik nog zeggen dat het niets met de DJ's in kwestie te maken heeftDe muziek wordt gewoon voor ze ingepland.
Dat zie ik ook de hele tijdquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:16 schreef Beaudelaire het volgende:
Ligt het aan mij of is het net alsof Gerard een snor in de OP heeft?
Idd, is al een paar keer gebeurd dat ze een plaat gewoon gelijk startenquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze hebben er zelf ook wel kleine invloed op.
Gelukkig, dan ligt het niet aan mijzelve.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:18 schreef Briggy het volgende:
[..]
Dat zie ik ook de hele tijddacht al dat het aan mij lag
![]()
Dank u.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
jij bent ook zo vlug als dikke stront he
Yes, na een dik jaar sta ik weer in de top 20!quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:17 schreef Piles het volgende:
[..]
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1
Waarom iets smsen wat ze al wetenquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wie sms't Fok! kijkt met je mee ofzo?
Kleine invloed wel, maar in grote lijnen wordt het gewoon voor ze ingepland omdat ze zelf te weinig tijd hebben om dat allemaal te doen. Logisch ook. Kijk als er via de buitenmicrofoon een leuke plaat voor veel geld wordt aangevraagd, kunnen ze altijd zelf besluiten om die direct te draaien, maar meer invloed hebben ze ook niet echt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze hebben er zelf ook wel kleine invloed op.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
en je was vannacht ook wel flink bezig
Zo niet meer als ik de top 20 in komquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:19 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Yes, na een dik jaar sta ik weer in de top 20!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |