Ik weet bijna zeker dat Russell er nog niet uitgaat komende week. Anders zouden ze via de promo al een te duidelijke hint hebben gegeven en zo zit Survivor juist niet in elkaar.quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:07 schreef Waaghals2010 het volgende:
Poeh dit seizoen is met afstand wel de beste, geniaal hoe het gespeeld wordt. Wel spannend hoe Russel zijn ass volgende week gaat redden, als Sandra samen met de Heroes Russel eruit gaan stemmen.
Hoezo weer? Vorige keer haalde hij de finale.quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:19 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind het nog steeds een deceptie dat Boston Rob er WEER te snel uit ligt
Ik ben pas bij seizoen 4 (begonnen nadat ik aan het huidige seizoen verslaafd ben geraakt). WIst niet dat hij 3x mee had gedaanquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:42 schreef Demure het volgende:
[..]
Hoezo weer? Vorige keer haalde hij de finale.
In het All-Star seizoen haalde hij de finale. Dat moet seizoen 9 of 10 zijn geweest. Die moet je dan dus gezien hebbenquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben pas bij seizoen 4 (begonnen nadat ik aan het huidige seizoen verslaafd ben geraakt). WIst niet dat hij 3x mee had gedaan![]()
![]()
excuusquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:09 schreef Tim86 het volgende:
Haha ja maakt niet uit, maar heb dus t/m 4 gezien nu in no time, dus komt vanzelf
Daar heb je gelijk in. Sowieso is dat het kijken wel waardquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:19 schreef Tim86 het volgende:
Ach, hier geldt hetzelfde als bij andere series lijkt me, als je echt niets wil horen over eerdere seizoenen moet je er gewoon niet komen. Bij Rob gaat het er toch niet om wat hij doet, maar hoe hij het doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |