abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80648775
Wow, dat einde zag ik niet aankomen. Parvati vertrouwt er nu waarschijnlijk op dat Sandra loyaal blijft, kleine kans.
pi_80658522
Ik vind het nu al minder tof. Geen JT meer

Wel een epic move van Parvati. Zolang ze geen 'all-girl-alliance' vormt mag ze van mij winnen
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_80658533
Ik vind het nog steeds een deceptie dat Boston Rob er WEER te snel uit ligt
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_80660726
Wat een master move weer! Ik zie Sandra nu wel in een power rol vallen nu JT weg is. Ik mocht haar niet, maar haar speelwijze is toch wel cunning

Vergeleken met de villains lijkt de heroes wel een kudde makke schapen.
pi_80661816
Poeh dit seizoen is met afstand wel de beste, geniaal hoe het gespeeld wordt. Wel spannend hoe Russel zijn ass volgende week gaat redden, als Sandra samen met de Heroes Russel eruit gaan stemmen.
pi_80663732
Briljant wat Pavorti deed,ik mag haar niet maar dit was een van de beste zetten in de lange geschiedenis van survivor
Ik hoop en verwacht volgende week dat Sandra volgende week zich aansluit bij de heroes en dat Russell eindelijk er uit gaat.
maarrrrrrrrrr, Russell heeft in het verleden ook al vaker Hidden Immunity Idols zomaar gevonden dus wie weet?
Dan nog even over JT,mensen vinden het jammer dat hij eruit is,nou ik niet
wat is die jongen dom,dat kent zijn weerga toch niet.Blindelings ervan uit gaan dat het een vrouwen alliance was in het andere kamp,de hidden immunity zomaar weggegeven,gewaarschuwd worden door Sandra.
Neeeeeeee,Jt wist het allemaal,loser!
pi_80665673
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 10:07 schreef Waaghals2010 het volgende:
Poeh dit seizoen is met afstand wel de beste, geniaal hoe het gespeeld wordt. Wel spannend hoe Russel zijn ass volgende week gaat redden, als Sandra samen met de Heroes Russel eruit gaan stemmen.
Ik weet bijna zeker dat Russell er nog niet uitgaat komende week. Anders zouden ze via de promo al een te duidelijke hint hebben gegeven en zo zit Survivor juist niet in elkaar.
pi_80669882
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 01:19 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind het nog steeds een deceptie dat Boston Rob er WEER te snel uit ligt
Hoezo weer? Vorige keer haalde hij de finale.
pi_80670276
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 16:42 schreef Demure het volgende:

[..]

Hoezo weer? Vorige keer haalde hij de finale.
Ik ben pas bij seizoen 4 (begonnen nadat ik aan het huidige seizoen verslaafd ben geraakt). WIst niet dat hij 3x mee had gedaan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 24 april 2010 @ 17:01:16 #160
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_80670331
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 16:59 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik ben pas bij seizoen 4 (begonnen nadat ik aan het huidige seizoen verslaafd ben geraakt). WIst niet dat hij 3x mee had gedaan
In het All-Star seizoen haalde hij de finale. Dat moet seizoen 9 of 10 zijn geweest. Die moet je dan dus gezien hebben
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_80670520
All stars was seizoen 8. Seizoen 5 & 9 vind ik het minst, maar verder is dit echt één van mijn favoriete series aller tijden. Veel plezier met het het kijken Tim86 en sorry voor de spoiler
pi_80670544
Haha ja maakt niet uit, maar heb dus t/m 4 gezien nu in no time, dus komt vanzelf
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 24 april 2010 @ 17:14:14 #163
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_80670670
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 17:09 schreef Tim86 het volgende:
Haha ja maakt niet uit, maar heb dus t/m 4 gezien nu in no time, dus komt vanzelf
excuus
pi_80670835
Ach, hier geldt hetzelfde als bij andere series lijkt me, als je echt niets wil horen over eerdere seizoenen moet je er gewoon niet komen. Bij Rob gaat het er toch niet om wat hij doet, maar hoe hij het doet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 24 april 2010 @ 17:23:32 #165
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_80670951
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 17:19 schreef Tim86 het volgende:
Ach, hier geldt hetzelfde als bij andere series lijkt me, als je echt niets wil horen over eerdere seizoenen moet je er gewoon niet komen. Bij Rob gaat het er toch niet om wat hij doet, maar hoe hij het doet
Daar heb je gelijk in. Sowieso is dat het kijken wel waard

Ik ben op dezelfde manier begonnen. Keek eerst een all-star seizoen en ben toen alle seizoenen gaan kijken

Moet zeggen dat het huidige seizoen wel echt het meest geniale van alle seizoenen is. Hopelijk wordt de liveshow als ze in de studio zitten lekker lang
pi_80671071
En zonder Rosie O'Donnell want die kwam ik ineens tegen in seizoen 3 ofzo..wat een deceptie.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_80890309
O mijn god, kan iemand die Danielle een scheermes geven
En wat een zielige stunt met die aanwijzing. Amanda een psychopaat noemen terwijl ze zelf staat te flippen.
Hopelijk is ze snel weg. En omdat ik haar niet mag en omdat ik die snor niet langer aan kan zien
pi_80891259
Wat een domme geflip van die hero blonde. Ik zou zo graag hebben gezien als sandra pavarti eruit had gestemd. Maar helaas te risky voor iedereen. Colby is trouwens een doetje.
pi_80891630
Danielle

Maar ook Amanda en Colby Serieus.. de clue gewoon gezellig weer terug geven als iemand anders dat zegt. Danielle had van mij een hoge boom in mogen klimmen, maar dat briefje had ze echt niet terug gekregen.

Ik heb overigens het vermoeden dat Russell het niet lang meer maakt. Ben benieuwd wie er als eerste uitligt: Parvati of Russell.. Ik denk zelf de laatste.
pi_80898321
die domme k.t candice
als ze gewoon had meegedaan,had het over geweest met russell en pavarti
hoop dat zij de volgende is die eruit gaat
pi_81120768
Wat een fantastische aflevering deze week Survivor op z'n mooist...
pi_81124255
briljant, heroes ftw!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:24:55 #173
151400 EvilMarc
, gekkie!
pi_81132350
http://bit.ly/cRZiP4

Voor de mensen die nog niet weten van Ponderosa of er niet aan gedacht hebben
pi_81154788
Inderdaad dit seizoen wordt maar steeds beter. Heerlijk om te zien hoe de ervaren spelers er mee omgaan
Candice direct eruit na haar geflip. Nice!
pi_81155924
Ik heb zojuist voor de lol de laatste tribal councils nog even gekeken. Die kritische blik van Jeff Probst terwijl Danielle compleet in elkaar stort (en nog even dom vermeld dat het een alliance van 3 is ipv 4 (met Jeri erbij) is prachtig. Je zag de dingen shiften op dat moment. Parvati zie je mooi met de ogen rollen wanneer Danielle zegt "I'm closer to Parvati than you think". Het was echt zó mooi!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')