Heb je wel dezelfde episode gezien? Echt een hele goede opening, waar de eerste aflevering meestal kalmpjes aan is. Probst in de helikopter was corny, maar hoort bij de opening. De eerste tribal was nooit eerder zo intens en om je te bescheuren! Hilarisch!quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Saai begin en Philip irriteert me. Probst z'n lyrische blog snap ik niet. Ubersaaie opener.

Coach 2.0quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:30 schreef Obama het volgende:
Ik begin me aan Jeff te irriteren, telkens met zijn "this must be one of the amazing tribelcounsils"..........dude dat zeg je 9 van de 10 keer.
Verder vond ik special agent negert heel erg komisch, ik heb nog nooit een gozer gezien die zich zelf zo serieus neemt.

We zullen ook nog wel een paar keer horen dat we een geweldige blindside hadden terwijl het niet eens een blindside was.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:30 schreef Obama het volgende:
Ik begin me aan Jeff te irriteren, telkens met zijn "this must be one of the amazing tribelcounsils"..........dude dat zeg je 9 van de 10 keer.

serieus?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
En vergeet zijn reality show niet he: Rob & Amber Against the Odds.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |