abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90117212
Het werd nog nooit zo voorgekauwd en nóg luisteren ze niet... dit seizoen is inderdaad gewoon niet zo heel spannend.
pi_90192546
Finale en Reunion waren vannacht :)

Volgende seizoen gaat erg tof worden :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_90241835
Russel vs Boston Rob in seizoen 22.....?

http://www.suite101.com/c(...)-rob-mariano-a272616
pi_90242401
Cool!
pi_90242597
Dat zou heel vet zijn!
Spoilers!
pi_90251171
Waarom moet Rob nou elk seizoen weer terug komen. Als kandidaat of als oud-deelnemer pffff, heb nu wel genoeg Boston gezien hoor
pi_90287222
Vond de laatste paar tribals echt prachtig! Heerlijk die rotte figuren als Sash en Chase en hoe ze alles op hun bord kregen.

Wel zin in februari. Met een afvallerseiland waar iedereen op voorhand dus al van op de hoogte is. Interessant :) Thema zag er weer mooi uitgewerkt uit met die Maya tempels. Dan zie je ook wat een enorm budget ze toch moeten hebben.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_90287645
Ze nemen tegenwoordig juist back to back seizoenen op op dezelfde locatie om te bezuinigen..Het is weer @ Nicaragua.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 1 februari 2011 @ 23:47:44 #259
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_92204131
OMG.
ZOals jullie misschien wel weten waren seizoen 19 en 20 compleet in spoilers te vinden online voor de afleveringen uberhaupt uitgezonden waren.
1x raden wie het lek was richting een fan die alle spoilers postte?

RUSSELL!
Damn, wat een douchebag en ergens vind ik het briljant.
Lees het hele verhaal op http://www.thedailybeast.(...)-hantz-as-his-source
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 23:57:42 #260
207863 Obama
Barack Hussein
pi_92204661
Ik vond het eiland Nicaragua echt kut.
pi_92256204
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 23:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
OMG.
ZOals jullie misschien wel weten waren seizoen 19 en 20 compleet in spoilers te vinden online voor de afleveringen uberhaupt uitgezonden waren.
1x raden wie het lek was richting een fan die alle spoilers postte?

RUSSELL!
Damn, wat een douchebag en ergens vind ik het briljant.
Lees het hele verhaal op http://www.thedailybeast.(...)-hantz-as-his-source
Ik ben blij dat ik ze niet heb gelezen en dat ze hier niet gepost zijn. Ik ga morgen t artikel even lezen. Schopje als reminder ;)
Spoilers!
pi_92441974
Nog 1,5 week en ben erg nieuwsgierig. Het overdreven dramatisch muziekje en de achtergrond waar Jeff zijn opening houdt in aflevering 1 zijn altijd geweldig!
pi_92895779
Het is zover, morgen de eerste episode. Wie gaat de face-off tussen Boston Rob en Russell hier nog meer volgen?

Ik vermoed dat er in de eerste aflevering direct 2 uitvliegen, om vanaf aflevering 2 te beginnen met de Redemption Battles.
  woensdag 16 februari 2011 @ 23:02:58 #264
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_92895804
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 23:02 schreef Waaghals2010 het volgende:
Het is zover, morgen de eerste episode. Wie gaat de face-off tussen Boston Rob en Russell hier nog meer volgen?

Ik vermoed dat er in de eerste aflevering direct 2 uitvliegen, om vanaf aflevering 2 te beginnen met de Redemption Battles.
_O_
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_92897212
Ik ga het in ieder geval wel weer volgen, ben benieuwd of het wat gaat worden..
pi_92898254
Natuurlijk ga ik het volgen, daar wordt niet eens over nagedacht!

Ik vind het ergens wel jammer dat Russell er weer in zit. Ik heb ontzettend van hem genoten maar sinds ik weet dat hij hele seizoenen heeft gespoild vind ik m ineens niet zo tof meer...
Spoilers!
pi_92898643
Ben een tijdje terug begonnen met het inhalen van seizoenen om bij te geraken, om zo de All Star seizoenen te kunnen kijken terwijl je de kandidaten dus al kent.

Maar ik blijf een beetje hangen bij het seizoen in China. Wat vind ik dat een matig seizoen tot nu toe :')
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_92902507
Ja, heb er weer zin aan.. Hoop alleen dat ik zo weinig mogelijk van het lekken te zien krijg voordat alles zover is :) Heb zin in Russel *O*
O+ BlaBlub O+
pi_92907314
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 00:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ben een tijdje terug begonnen met het inhalen van seizoenen om bij te geraken, om zo de All Star seizoenen te kunnen kijken terwijl je de kandidaten dus al kent.

Maar ik blijf een beetje hangen bij het seizoen in China. Wat vind ik dat een matig seizoen tot nu toe :')
Die was ook niet zo goed maar daar komen wel spraakmakende All Stars vandaan. Gewoon doorgaan, niet ieder seizoen kan de beste zijn.
Spoilers!
  donderdag 17 februari 2011 @ 11:16:30 #270
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_92907651
Fans vs Favorites was ook leuk
pi_92919223
And we're off!

Boston Rob en Russel hadden van mij niet weer terug hoeven komen ondanks dat ik groot fan van beide ben.

Die orange tribe is echt een lachertje. Met als hoogte(diepte..)punten Kristina (lekker snugger om je zo blind te staren op Rob met als gevolg dat nu de hele tribe weet dat je een idol hebt) en Phillip _O-
De rest van de tribe lijkt tot nu toe wel heel erg achter Rob aan te lopen wat me ook niet al te slim lijkt....maar verwacht dat ze zich op een gegeven moment nog wel tegen hem gaan keren.
hmmmm....WAT???
pi_92919394
Dat begint al geweldig, wat een stumperds. Heerlijk, ik heb weer genoten!
Spoilers!
pi_92920865
Is wel ok. Ik hoefde inderdaad niet nogmaals rob en russel te zien. Vooral rob lijkt steeds meer een slechte soap. This is rob, and this is identical twin brother season after season.

Die Federal Agent :')
  donderdag 17 februari 2011 @ 17:59:36 #274
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_92924634
Saai begin en Philip irriteert me. Probst z'n lyrische blog snap ik niet. Ubersaaie opener.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_92924699
Dit kan zomaar een heel vet seizoen worden. Lachte me kapot om de quote over Redneck Ralph: "You have the most impressive man-sweater I've ever seen".

Verder kwam ik dit tegen over Phillip, *fluister* the federal agent :o :

Wow! Thats all I can say. By far the craziest motherfucker in the history of Survivor. Sorry Coach its true. Introducing Former Special Agent Phillip. He served in 3 different agencies. Hes an expert in analyzing other peoples behavior. He has a built in lie detector. His only weakness is that that he struggles pronouncing the name Francesca because of his dry mouth syndrome. But once he gets that figured out he will be virtually indestructible.
Bob Loblaw's Law Blog: Lobbing Law Bombs
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')