Ik ben blij dat ik ze niet heb gelezen en dat ze hier niet gepost zijn. Ik ga morgen t artikel even lezen. Schopje als reminderquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
OMG.
ZOals jullie misschien wel weten waren seizoen 19 en 20 compleet in spoilers te vinden online voor de afleveringen uberhaupt uitgezonden waren.
1x raden wie het lek was richting een fan die alle spoilers postte?
RUSSELL!
Damn, wat een douchebag en ergens vind ik het briljant.
Lees het hele verhaal op http://www.thedailybeast.(...)-hantz-as-his-source

quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:02 schreef Waaghals2010 het volgende:
Het is zover, morgen de eerste episode. Wie gaat de face-off tussen Boston Rob en Russell hier nog meer volgen?
Ik vermoed dat er in de eerste aflevering direct 2 uitvliegen, om vanaf aflevering 2 te beginnen met de Redemption Battles.

Die was ook niet zo goed maar daar komen wel spraakmakende All Stars vandaan. Gewoon doorgaan, niet ieder seizoen kan de beste zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ben een tijdje terug begonnen met het inhalen van seizoenen om bij te geraken, om zo de All Star seizoenen te kunnen kijken terwijl je de kandidaten dus al kent.
Maar ik blijf een beetje hangen bij het seizoen in China. Wat vind ik dat een matig seizoen tot nu toe

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |