SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
Dat soort dingen gebeuren er. Hoop alleen maar de rest ook niet weg hoeft, zoals de 3 andere verstandkiezen. En als je dit moeilijk vind, wacht tot ouderdom slaat.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:42 schreef CyclingGirl het volgende:
Dit weekend kiespijn twijfelen om wel of niet naar de weekendtandarts te gaan, op eens kiespijn weer weg. Toch maar even langs de tandarts. Maandag geen pijn, vanmorgen geen pijn. Nu verga ik van de pijn want mijnheer de tandarts heeft even de verstandskies eruit getrokken.
Nu hopen dat ik met de kerst normaal kan eten.
Klacht 1: Een kies die dan wel en dan niet pijn doet.
Klacht 2: Een mond vol bloed en vieze smaak.
Klacht 3: Pijn in mijn bakkes..
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:49 schreef IJsblock het volgende:
Ik heb hier nog pijnstillers van de vorige keer liggen van de kaakchirurg, heeeeerlijk spul!ga je drugs elders verkopen, rotjunkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ga eens weg kutnewbie.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:14 schreef typhardmaar het volgende:
[..]
ga je drugs elders verkopen, rotjunkie![]()
Die andere 3 zijn er 10 jaar geleden al uit gehaald maar ik kan mij niet herinneren dat het zoveel pijn deed, misschien omdat toen de kaakchirurg het deed.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:13 schreef typhardmaar het volgende:
[..]
Dat soort dingen gebeuren er. Hoop alleen maar de rest ook niet weg hoeft, zoals de 3 andere verstandkiezen. En als je dit moeilijk vind, wacht tot ouderdom slaat.
Lief snoepje gaat het al wat beter?quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:42 schreef CyclingGirl het volgende:
Dit weekend kiespijn twijfelen om wel of niet naar de weekendtandarts te gaan, op eens kiespijn weer weg. Toch maar even langs de tandarts. Maandag geen pijn, vanmorgen geen pijn. Nu verga ik van de pijn want mijnheer de tandarts heeft even de verstandskies eruit getrokken.
Haquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:00 schreef CyclingGirl het volgende:
Maar goed even doorbijten
Debielmetmanboobs.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:51 schreef typhardmaar het volgende:
[..]
Ga uit je fokking toilet snuiven, mietje.
tja..had je maar beter moeten poetsenquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:42 schreef CyclingGirl het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |