Dus het is terecht dat je auto wordt gejat als je hem warm laat draaien. En je zou er nog een boete bovenop moeten krijgen ook?quote:Dief steelt een auto die stationair warm staat te draaien (Tel. 20/12).
Dit zou vaker moeten gebeuren omdat het verboden is een auto stationair te laten warm draaien, en dit is niet alleen slecht voor het milieu maar ook slecht voor de motor.
Auto voorgoed weg en een flinke boete is hier terecht!
De overheid bemoeit zich constant met ond gedrag, bah! foei overheid, dat mag niet...behalve als het mij uitkomt, dan mag het wel.quote:Elke ochtend staan er een paar miljoen automobilisten hun bevroren ruiten schoon te krabben, terwijl hun ronkende motoren met honderduizenden litens onverbrande benzine de lucht vervuilen.
Deze massale CO2-uitstoot is makkelijk te voorkomen als de ANWB en minister Cramer of Eurlings hun milieuverhaal handen en voeten geven. Waar blijven de wintertips op Van A naar Beter: Eerst krabben, dan starten?
De overheid bemoeit zich constant met ons gedrag; enige bemoeizucht is deze keer zeer gewenst.
Aldus.quote:Tot slot
Niet de motor aanzetten voor het krabben, want de motor warmt stationair nauwelijks op en het is slecht voor de motor en voor het milieu. Bovendien sta je erg ongezonde uitlaatgassen in te ademen tijdens het krabben. Dus eerst krabben, dan instappen, starten en rustig wegrijden.
Yeah right! Geef mij die wetquote:omdat het verboden is een auto stationair te laten warm draaien
Bedoel je:quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:06 schreef swarmahoer het volgende:
wat een kutkrant de telegraaf
die radioreclame was ook erg typisch voor het gemiddelde nivo van de lezer ervan
volgens mij kwam er nog n stuk tekst bij van n random tokkie ofzoquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:08 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Bedoel je:
"Vandaag in de Telegraaf: Willem Alexander rijdt al 4 jaar schadevrij, Zeilmeisje al 3 dagen onder zeil en Adam's kostuum voor Patricia! Dit en nog veel meer in *achtergrondtune nog steeds aan* de Telegraaf".
Ja best wel koninklijk triest....
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:05 schreef geelkuikentje het volgende:
De enige reden waarom ik de auto alvast aanzet tijdens het krabben is omdat de ruiten van binnen beslagen kunnen zijn, kan de airco de beslagenheidcondens (wat een woord) weghalen.
Vier hele(!) jaren al!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:08 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Bedoel je:
"Vandaag in de Telegraaf: Willem Alexander rijdt al 4 jaar schadevrij, Zeilmeisje al 3 dagen onder zeil en Adam's kostuum voor Patricia! Dit en nog veel meer in *achtergrondtune nog steeds aan* de Telegraaf".
Ja best wel koninklijk triest....
Het is het werk van de reptillians. !!!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:18 schreef Drinky het volgende:
Telegraaf mensen
Mensen die denken dat CO2 een grote impact op ons klimaat heeft_______________!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |