Ik lees dat je dit niet moet doen op x64 systemen dus ik wacht nog ff!quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:21 schreef Joene het volgende:
[..]
Maak maar eens een map aan
GodMode.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C}
Stockholm is dan ookquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:19 schreef Adelante het volgende:
Weet ik veel, ik kom daar toch nooit, alleen in het Stockholm topic
Zoek je ruzie?!quote:
Wat loop jij nou weer te klagen? Het zijn toch rasechte ariërs. Een broedervolk. En lekkere wijven dat ze daar hebben. Allemachtig.quote:
Neehoor ik heb om een bepaalde redenen bij sommige van ons hier wel bekend sinds vorig jaar opeens een hekel aan zweden.quote:
Begrijpelijk, maar Zweden is echtquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Neehoor ik heb om een bepaalde redenen bij sommige van ons hier wel bekend sinds vorig jaar opeens een hekel aan zweden.
Precies, daar KUN je geen hekel aan hebben.quote:
Die was mij niet eens opgevallen. Maar nu ik haar zo bekijk, en nog eens, en nog eens, noem ik haar haarkleur donkerblond.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Haha, er zit een niet-blondine bij.
Is die allochtonisch?
Ze is niet voor niets achteraan gezet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Haha, er zit een niet-blondine bij.
Is die allochtonisch?
Ze is in ieder geval goed geïntrigeerd en weet haar plaats.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:06 schreef Adelante het volgende:
Ze is niet voor niets achteraan gezet.
Is het nou helemaal wit enzo bij jou? Hier is dus geen vlok sneeuw gevallen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |