abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76187076
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:14 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Uiterlijk de 31 januari moet je dat product ophalen, en je kunt uiterlijk vanaf 1 januari.
Je hebt gelijk, bij mij is de geadviseerde periode 13-22 januari

[ Bericht 0% gewijzigd door Janetje op 29-12-2009 17:28:37 (ben blind) ]
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_76187123
Ik heb in november een aanvraagformulier ingestuurd. Toen scheen ik mijn kopie vergeten te zijn, dombo dat ik ben. Dus ik alles weer in sturen, en wachten wachten maar kreeg niks terug.

Wat nu dan? Is mijn papieren ov nog geldig in januari? Ik heb maar weer een formulier aangevraagd, het moet maar zo dan.

Als ik de sites zo lees is dat de enige oplossing. Waarschijnlijk is de kopie van mijn ID te laat binnen gekomen dan ...
pi_76187228
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:19 schreef Meddo het volgende:

[..]

Echter werkt het bij sommigen nu al wel
Klopt, ik hoef straks niet meer in de rij te gaan staan
  Moderator dinsdag 29 december 2009 @ 17:29:32 #204
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_76187269
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:25 schreef Dichtpiet. het volgende:
Ik heb in november een aanvraagformulier ingestuurd. Toen scheen ik mijn kopie vergeten te zijn, dombo dat ik ben. Dus ik alles weer in sturen, en wachten wachten maar kreeg niks terug.

Wat nu dan? Is mijn papieren ov nog geldig in januari? Ik heb maar weer een formulier aangevraagd, het moet maar zo dan.

Als ik de sites zo lees is dat de enige oplossing. Waarschijnlijk is de kopie van mijn ID te laat binnen gekomen dan ...
Mogelijk krijg jij net als mij en nog een user een tijdelijke op de bus gestuurd.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_76187277
Dit zijn overigens mijn brieven:

1:

2:

You dream it, I live it.
pi_76187377
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:29 schreef Renesite het volgende:

[..]

Mogelijk krijg jij net als mij en nog een user een tijdelijke op de bus gestuurd.
Jij kreeg vorige week maandag toch ook een mail dat je aanvraag ontvangen was? De dagtekening van de verzending van mijn echte chipkaart was die zelfde maandag
You dream it, I live it.
  Moderator dinsdag 29 december 2009 @ 17:32:46 #207
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_76187391
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:32 schreef Meddo het volgende:

[..]

Jij kreeg vorige week maandag toch ook een mail dat je aanvraag ontvangen was? De dagtekening van de verzending van mijn echte chipkaart was die zelfde maandag
wtf? Ik heb dus een tijdelijke binnen gekregen.
pi_76187456
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:29 schreef Meddo het volgende:
Dit zijn overigens mijn brieven:

1:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

2:

[ afbeelding ]
Ah, die tweede zou inderdaad meer duidelijkheid verschaft hebben.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_76187460
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:32 schreef Renesite het volgende:

[..]

wtf? Ik heb dus een tijdelijke binnen gekregen.
Laat maar, ik begreep je verkeerd
  Moderator dinsdag 29 december 2009 @ 17:36:10 #210
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_76187514
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:34 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dat staat er toch op?
Je snapt niet helemaal wat Meddo bedoeld.

Hij en ik hebben een mail gekregen over het feit dat de 'bestelling' in behandeling wordt genomen. Goed, vervolgens krijgt Meddo zijn echte OV chipkaart met dezelfde dagtekening als de mail. Ik niet, want ik krijg een tijdelijke.

Dus ik zeg: wat vreemd, ik heb dus een tijdelijke binnen gekregen. Thats it.
quote:

[..]

Laat maar, ik begreep je verkeerd
Aight.
pi_76187517
quote:

[..]

Dat staat er toch op?
Het is er verbaasd over dat mijn aanvraag een spoedbehandeling kreeg
You dream it, I live it.
pi_76187542
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:36 schreef Meddo het volgende:

[..]

Het is er verbaasd over dat mijn aanvraag een spoedbehandeling kreeg
Ja ik dacht dat hij ineens doorkreeg dat hij een tijdelijke had ontvangen
  dinsdag 29 december 2009 @ 17:37:11 #213
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_76187545
Godver, ik heb al sinds het voorjaar een ov-chipkaart en er ook enkele malen mee gereisd, de chipkaart was echter nog niet noodzakelijk toen gezien de papier ovjaarkaart. Nu is mijn chipkaart sinds zondag defect, (ja heb nog saldo etc.) en reageert hij op geen enkel poortjeof automaar mee.
Wat nu, over 3 dagen moet ik reizen, en heb ik én geen tijdelijke en geen werkende ov-chipkaart. an ik het helpen dat die kaartjes zo slecht in kwaliteit zijn. Medewerker bij het loket:"ja meneer, maar als u uw papieren ovjaarkaart kwijt raakte in het verleden was dat ook uw probleem.." Ja duh, maar ik ben hem niet kwijt, het ding is defect en ik verwacht dat daar dan ook een werkbare oplossing voor is, of dat een loket medewerker in ieder geval weet wat te doen dan..
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
  dinsdag 29 december 2009 @ 19:15:53 #214
260258 Pindabroodje
http://www.junga.nl
pi_76191183
Net het reisproduct opgehaald bij de lokale AH.
Moest bevestigen en nu staat het erop, wat betekend -naar wat ik heb gelezen - dat het tijdelijke abonnement nu is overschreven.

Echter, op Mijn OV-Chipkaart geeft ie nog geen informatie over de inhoud van de kaart etc, is dat bij meerdere mensen zo?
  Moderator dinsdag 29 december 2009 @ 19:21:53 #215
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_76191435
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 12:05 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Ergens in de laatste week van November ben ik naar http://www.studentenov-chipkaart.nl gegaan om te kijken hoe dat nou zat met die chipkaart. Afijn toendertijd kon je ergens op de website je ov kaartnummer invoeren en ik kreeg de melding dat ik een pasfoto had ingeleverd en dat de kaart binnen twee weken opgestuurd zou worden. Het is 29 december en ik heb nog niks, vorige week maar een aanvraag voor een aanvraagformulier gedaan maarja met de kerst enzo ertussen verwacht ik er niet meer veel van....
Even bellen en vragen hoe en wat in januari wb. reizen met mogelijk een tijdelijke kaart? Al kan dat bellen wel lang duren !
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 19:12 schreef warrel het volgende:
Hallo, ik heb een vraagje, en alles is zo vaag, misschien dat jullie er een zinnig antwoord op weten.
Ik heb vorig jaar al een OV-chipkaart ontvangen met studentenreizen er op. De kaart is geldig t\m 2012. Ik heb mijn per 1 jan uitgeschreven bij IBG, en heb dus geen recht meer op het studentenreisproduct. Echter, wilde ik deze gister verwijderen van mijn OV-chipkaart, maar dat kan dus helemaal niet?! Moet dit perse bij zo'n balie? Of moet je met je OV-chipkaart sowieso elk jaar weer het studentenreizen product ophalen? Dat laatste zou dus betekenen dat ik niets hoef te doen..

Hopelijk weten jullie iets, morgenvroeg fiets ik anders nog wel even langs een balie.
Geen IBG meer.
Je wilt je chipkaart houden.

Zal dat niet automatisch gaan? Je moet namelijk straks, denk ik, gewoon je nieuwe pakket inladen, en anders gewoon saldo opwaarderen. Het lijkt mij dat het automatisch gaat? Ik heb er verder geen zinnig antwoord op.
  Moderator dinsdag 29 december 2009 @ 19:22:23 #216
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_76191456
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 19:15 schreef Pindabroodje het volgende:
Net het reisproduct opgehaald bij de lokale AH.
Moest bevestigen en nu staat het erop, wat betekend -naar wat ik heb gelezen - dat het tijdelijke abonnement nu is overschreven.

Echter, op Mijn OV-Chipkaart geeft ie nog geen informatie over de inhoud van de kaart etc, is dat bij meerdere mensen zo?
Je hebt geen melding gekregen? Dat hebben de meesten wel gekregen. En sowieso, zal dat pakket niet per 1 januari pas ingaan?
pi_76192022
Ook zojuist het product opgehaald.
Ook bij mij gaf hij vervolgens bij de kaartlezer in de automaat aan: Overige OV-product. (2x)

Geen idee wat het betekent, maar het zal wel goed zijn.
  dinsdag 29 december 2009 @ 19:38:04 #218
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_76192126
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 19:12 schreef warrel het volgende:
Hallo, ik heb een vraagje, en alles is zo vaag, misschien dat jullie er een zinnig antwoord op weten.
Ik heb vorig jaar al een OV-chipkaart ontvangen met studentenreizen er op. De kaart is geldig t\m 2012. Ik heb mijn per 1 jan uitgeschreven bij IBG, en heb dus geen recht meer op het studentenreisproduct. Echter, wilde ik deze gister verwijderen van mijn OV-chipkaart, maar dat kan dus helemaal niet?! Moet dit perse bij zo'n balie? Of moet je met je OV-chipkaart sowieso elk jaar weer het studentenreizen product ophalen? Dat laatste zou dus betekenen dat ik niets hoef te doen..

Hopelijk weten jullie iets, morgenvroeg fiets ik anders nog wel even langs een balie.
Je huidige abonnement verloopt op 31-12-2009 OF 31-01-2010 . Wanneer jij je nieuwe abbo niet ophaalt, dan kan je hem niet meer gebruiken (en hoef je dus niets te doen. Je moet het dan zien als je papieren OV). De vraag is alleen of jouw abbo nu tot 31-12-2009 loopt (wat precies goed is voor jou) of tot 31-01-2010 (dan reis je een maand "illegaal")
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_76192196
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 19:15 schreef Pindabroodje het volgende:
Mijn OV-chipkaart loopt achter op de werkelijke situatie. Dat komt doordat de gegevens niet real-time ge-update (kunnen) worden. Het hangt er een beetje vanaf wanneer de systemen ge-update worden, maar het kan tot een week duren voordat de situatie op internet ook klopt. Maakt op zich ook niet zo heel veel uit. Zolang je het reisproduct maar op je kaart hebt geladen, zal het reizen wel goed gaan.
pi_76193242
Ik snap er geen fuck van, heb gewoon een ov chipkaart enne in Amsterdam werkt die prima overal. Alleen in het streekvervoer nog niet. Vandaag wilde ik inchecken in de NS en die riep "niet mogelijk".
Moet ik nu nog iets gaan ophalen ofzo?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_76193297
Waarom gaat dit nou allemaal niet netjes via DigiD?
pi_76193350
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 20:06 schreef Dichtpiet. het volgende:
Waarom gaat dit nou allemaal niet netjes via DigiD?
Hoe wil jij je reisproduct op gaan halen via DigiD?
pi_76193392
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 20:07 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Hoe wil jij je reisproduct op gaan halen via DigiD?
Het aanvragen van zo'n kaart bedoel ik. Nu moet ik die overbelaste telefoonnummers bellen om te checken of het nu wel goed komt met mijn kaartje.
pi_76193444
Moet ik nu voor 2010 opnieuw naar zo'n paaltje om mijn studentenabo erop te zetten, nu werkt hij gewoon al ?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 29 december 2009 @ 20:10:11 #225
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_76193461
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 20:04 schreef rene90 het volgende:
Ik snap er geen fuck van, heb gewoon een ov chipkaart enne in Amsterdam werkt die prima overal. Alleen in het streekvervoer nog niet. Vandaag wilde ik inchecken in de NS en die riep "niet mogelijk".
Moet ik nu nog iets gaan ophalen ofzo?
Als het goed is hoef je bij NStreinen ook nog niet in te checken en kan dat dus kloppen.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')