Lekker veilig downloaden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:45 schreef o.us het volgende:
Wat moet ik doen? Ik wil zo naar de bios gaan maar straks word ik neergegooid.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:46 schreef J.Stalin het volgende:
Meedoen, je bent zelf toch ook geen Nederlander
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Maar ik ga met een chick die ik eergister in de kroeg heb gehosseld.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:47 schreef Acinonyx het volgende:
Sneeuwbal met een baksteen handgranaat erin terug gooien dan
Vraag of ze niet liever bij jou wil kijken onder een warm dekentje op de bank. (En dan moet je natuurlijk in je blote pielemuisje onder dat dekentje zitten als ze komt he.)quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Maar ik ga met een chick die ik eergister in de kroeg heb gehosseld.
Hoax !!quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:58 schreef Id_do_her het volgende:
Autochtonen die het doen zijn net zo irritant.
in hun eigen land niet neequote:Op dinsdag 22 december 2009 13:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hoax !!![]()
Autochtonen zon liev en schatttiggg![]()
DIe zouden zoiets heul nooit doen
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:12 schreef Jahr00n het volgende:
Echte bazen bouwen een muur van sneeuw en gaan dan overvallen plegen.
http://www.westonline.nl/nieuwsitem/37879
Gewond raken door jongeren met sneeuwballen, faal je dan even beertjeshard.quote:Ook werden auto's en strooiwagens open getrokken en de inzittenden bekogeld met sneeuwballen. Drie automobilisten raakten daarbij gewond. In totaal zijn twaalf jongeren opgepakt.
Niet fokken met Agga, mattie.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Gouda en den haag
zegt weer genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
Wow....quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:12 schreef Jahr00n het volgende:
Faal.quote:
Is hij dood?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:49 schreef o.us het volgende:
Oké, jongens. Ik ga proberen met mijn krav maga skillz en met mijn nivi's die ik van de Pipashop heb gekocht hen neerknallen. Wish me luck.
Niet waar, van autochtonen pik je het eerderquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:58 schreef Id_do_her het volgende:
Autochtonen die het doen zijn net zo irritant.
pvv stemmenquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:45 schreef o.us het volgende:
Een stelletje oosterse allochtonen bij mij in de buurt maken de buurt onveilig met zeer grote sneeuwballen en ijsballen. Ze hebben zojuist een oud vrouwtje neergegooid met sneeuwballen en zodra mijn buurman naar hen toeging namen ze de benen.
Net gingen ze ijsballen gooien naar de sneltram maar as soon as de trambestuurder uitstapte renden ze weer weg.
En nu steken ze rotjes aan in vuilnisbakken.![]()
Naar. Die Drentenaren...quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:45 schreef o.us het volgende:
Een stelletje oosterse allochtonen bij mij in de buurt maken de buurt onveilig met zeer grote sneeuwballen en ijsballen. Ze hebben zojuist een oud vrouwtje neergegooid met sneeuwballen en zodra mijn buurman naar hen toeging namen ze de benen.
Net gingen ze ijsballen gooien naar de sneltram maar as soon as de trambestuurder uitstapte renden ze weer weg.
En nu steken ze rotjes aan in vuilnisbakken.![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:24 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Niet fokken met Agga, mattie.Agga is altijd gevaarlijk a mattie, 24/7 die struggles van de streetz weettoch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wel creatief van ze, moet je ze nageven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer open je trouwens weer zo'n pareltje Zero? Was een van de betere topics van de laatste tijd imo.Kudo's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |