quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:22 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
En wat stond gister op één? Pearl Jam ofzo?
Dus omdat jij niet luistert is het niet geweldigquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:23 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik vind het dit jaar niet zo geweldig als voorgaande jaren, ik heb dit jaar nauwelijks geluisterd.
Vanuit Zwolle moet het wel te doen zijn, er rijdt wel wat. Alleen rekening houden met vertraging.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:23 schreef BrainOverfloW het volgende:
Iemand enig idee hoe het is met de treinen in Groningen. Zou daar nog te komen zijn vanuit zwolle?
Ik vind het dit jaar VEEL beter dan vorig jaar.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:23 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik vind het dit jaar niet zo geweldig als voorgaande jaren, ik heb dit jaar nauwelijks geluisterd.
2 jaar terug vondik het net iets leuker.... maar dit jaar ook wel goed.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind het dit jaar VEEL beter dan vorig jaar.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:25 schreef Qunix het volgende:
[..]
2 jaar terug vondik het net iets leuker.... maar dit jaar ook wel goed.
En rob stenders deed het ook goedquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
die met Michiel en Gerard samen, dat was ook een geweldig jaar inderdaad.
Dat bedoelde ik niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus omdat jij niet luistert is het niet geweldig.
Ja dat dacht ik ook alquote:
if checkSpelling($input_sms) == 'taalpurist':quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:26 schreef Piles het volgende:
Welke idioot schrijft Brabant met een "d"
Die sms-balk moeten ze echt afschaffen
Idd....quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:29 schreef djkoelkast het volgende:
Vanmiddag gaat toch dat kistje van die Uri Geller gast open? Ben benieuwd.
van Velzen was anders wel een hoogtepunt tot nu toequote:Op dinsdag 22 december 2009 13:27 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet.
Persoonlijk vind ik het dit jaar minder leuk dan vorige keren.
Stond gisteren tussen het publiek toen die Shaw werd gedraaid, maar echt enthousiast waren de reacties niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:20 schreef TAV74 het volgende:
Ach, een echte Anthem die er met kop en schouders bovenuit steekt gaat er niet meer komen dit jaar lijkt me zo.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
van Velzen was anders wel een hoogtepunt tot nu toe
Ik voorspel dat Van Velzen uit het kistje springtquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:29 schreef djkoelkast het volgende:
Vanmiddag gaat toch dat kistje van die Uri Geller gast open? Ben benieuwd.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik voorspel dat Van Velzen uit het kistje springt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |