.....haha?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:59 schreef Koepert het volgende:
Ooit per ongeluk een voicemailbericht van t riagg gehad..
Te lang ook![]()
"welkom bij de riagg hotline, op het moment is er niemand om u te woord te staan.
In geval van meerdere persoonlijkheden toets 1,2 en 3
In geval van besluiteloosheid toets 1 of 2
etc
etc..
Ben u manisch depressief, toets dan niks in, want er is toch niemand om u te woord te staan hahaha"
Dat was toen wel leukvoor 1 keer ofzo..
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:07 schreef IJsblock het volgende:
[..]
![]()
![]()
Whehehe, doet me denken aan mijn vorige job, ik had toen mijn voicemail ingesproken als Adolf Hitler met ongeveer deze tekst: "UND JETZT IST HERR IJSBLOCKKKK NICHT ZU AN ZU RUFEN, BITTE RUFE DU AN NACH ZWEIIIII STUNDENNNNNN!!!! ODER SPRECHEN DIE STIMMPOST ALSO BEKANNT WIE DIE VOICEMAIL INNNNNN!!!!!"
Alleen ik was 1 ding vergeten: mijn telefoon aan te zetten toen ik ziek was en mijn toenmailige baas belde.....
Dat was namelijk een Duitser.......![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:07 schreef IJsblock het volgende:
[..]
![]()
![]()
Whehehe, doet me denken aan mijn vorige job, ik had toen mijn voicemail ingesproken als Adolf Hitler met ongeveer deze tekst: "UND JETZT IST HERR IJSBLOCKKKK NICHT ZU AN ZU RUFEN, BITTE RUFE DU AN NACH ZWEIIIII STUNDENNNNNN!!!! ODER SPRECHEN DIE STIMMPOST ALSO BEKANNT WIE DIE VOICEMAIL INNNNNN!!!!!"
Alleen ik was 1 ding vergeten: mijn telefoon aan te zetten toen ik ziek was en mijn toenmailige baas belde.....
Dat was namelijk een Duitser.......![]()
Hij kon er later wel om lachen, hij heeft zelfspot en humor gelukkig.quote:
Ja zelfspot.. jouw baas is Adolf?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:22 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Hij kon er later wel om lachen, hij heeft zelfspot en humor gelukkig.
later? Als in, hij heeft je eerst de tyfus gescholden?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:22 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Hij wist me de eerste paar dagen geen houding te geven, later hadden we het er nog eens over en hij begreep mijn soort humor nadat ik het uitlegde dat ik niet wilde shoqueren.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:26 schreef Ridocar het volgende:
[..]
later? Als in, hij heeft je eerst de tyfus gescholden?
Hij was toch duitser...?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:22 schreef IJsblock het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |