Niet leuk om te zien wat voor grote mongool fok nu weer rijker is.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:58 schreef Skonk het volgende:
Het is echt leuk om te zien hoe achterlijk jullie je voordoen alleen om mij te irriteren.
Ik ben al lang geleden hier geintroduceert.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:02 schreef Hymen_Copter het volgende:
[..]
Niet leuk om te zien wat voor grote mongool fok nu weer rijker is.
Is je lichaam die weet dat volgend shot voor je verslaving er weer aankomtquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:05 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ik krijg bijna altijd zo'n rare tinteling door m'n lichaam bij de eerste hijs (moet ik hem wel zelf aansteken, niet als ikém gepaast krijg)
Heel raar
In het homo subfora?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:04 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ik ben al lang geleden hier geintroduceert. [ afbeelding ]
ditquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:02 schreef Hymen_Copter het volgende:
[..]
Niet leuk om te zien wat voor grote mongool fok nu weer rijker is.
Ja, want softdrugs is vergelijkbaar met harddrugs.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:07 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Is je lichaam die weet dat volgend shot voor je verslaving er weer aankomt
Das vooral als je te lui bent om geen kruimels bij de tip te laten en die telkens op je tong/lippen komen. Zit ik aan m'n tong te plukken of aan m'n hand te likken om het eraf te krijgen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:02 schreef De_Logica het volgende:
En zo'n klein kruimeltje die bij je eerste hijs van je verse J doodleuk je keel inschiet,
Op zich is dat geen probleem, kwestie van je tip een beetje afbranden met je vloei. Kruimeltje zal wel in de tip gekomen zijn, is me ook maar één keer gebeurt en dan weet je wel dat je daarvoor op moet passen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Das vooral als je te lui bent om geen kruimels bij de tip te laten en die telkens op je tong/lippen komen. Zit ik aan m'n tong te plukken of aan m'n hand te likken om het eraf te krijgen.Zwaar irritant.
Maar we doen het natuurlijk vooral omdat het stoer is. Want als je thuis zonder anderen erbij zit oefenen we om pro te zijn bij anderen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
Uhm goede vraag. Kom een keer naar een party gaan we lekker trippen, smoken en speakerfreaken. Psychedelische muziek als je high bent/triptquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:25 schreef Stofje het volgende:
Pc friekje, wanneer gaan wij weer eens een jonko smoken, ouwe?
Ja man, want iedereen die wel eens joint rookt is verslaafd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:07 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ik spuit m'n wiet ook altijd. Veel heftiger dan het roken. Of wat denk je van een bong om je lichaam bouwen en dan je longen als kamer.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:07 schreef Pakspul het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar we doen het natuurlijk vooral omdat het stoer is. Want als je thuis zonder anderen erbij zit oefenen we om pro te zijn bij anderen.
En dan nu heel stoer een lachgasballon erbijUberhaupt, mensen die drugs gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alcohol. Lekker dronken zijn, niet meer weten wat je doet en gevaarlijk zijn omdat je jezelf niet meer in de hand hebt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:44 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Uberhaupt, mensen die drugs gebruiken.
Mensen die denken geen drugs te gebruiken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:44 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
En zelf wel elk weekend lam zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:44 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
ja duuh je mag je wel helemaal de kanker inzuipen maar een jointje roken ken niet want dan ben je junk!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
En zelf wel elk weekend lam zijn natuurlijk.
Geheelonthouder.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
En zelf wel elk weekend lam zijn natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |