kijk, daar zie ik nu niet de humor van in. onzinnig geweld enzo tegen vrouwensquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
En dit topic zit vol sjtoere mannen! Ugh!
[ afbeelding ]
Zo te zien rimpels door het overtollige vel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
heeft die vrouw nou buikhaar of is dat striae?
Nee, een drieling hoeft ook niet als ik dat zo zie. Lijkt me ook verrekte onhandig. Twee gata nog wel, maar drie?
Die IT'ers zijn vaak niet al te slim, alhoewel het wel logisch is wat hij doet want hij stuurt alles wat binnenkomt door.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:04 schreef Inu het volgende:Ik krijg alle algemene mails nu doorgestuurd naar mn mailbox, stuurt de kerel van IT ook de spam door
mooi toch? kun je je thuis vermaken met miljoenen dollars, penisvergrotings en afvalmiddelsquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:04 schreef Inu het volgende:Ik krijg alle algemene mails nu doorgestuurd naar mn mailbox, stuurt de kerel van IT ook de spam door
Ja, maar een Engelse mail vanuit Zimbabwe heeft niks te maken met mn werkquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die IT'ers zijn vaak niet al te slim, alhoewel het wel logisch is wat hij doet want hij stuurt alles wat binnenkomt door.
Hij zal niet jouw mailbox gaan bekijken of er misschien SPAM tussen de berichten zit misschien mag hij/zij dat niet eens. Dus gewoon doorlinken naar jouw privé adres is simpelweg een klik.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:10 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar een Engelse mail vanuit Zimbabwe heeft niks te maken met mn werkMaar ik gooi hem zelf wel weg
Kan nu toch geen vragen beantwoorden, want de website ligt er voor de tweede keer uit vandaag
Nee, hij moet ze per mail doorsturen vanuit onze mailbox... volgens bekijkt hij ze gewoon hoor...quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hij zal niet jouw mailbox gaan bekijken of er misschien SPAM tussen de berichten zit misschien mag hij/zij dat niet eens. Dus gewoon doorlinken naar jouw privé adres is simpelweg een klik.
o ja?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:16 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, hij moet ze per mail doorsturen vanuit onze mailbox... volgens bekijkt hij ze gewoon hoor...
Dat is een rot werk, maar misschien vind jij die SPAM e-mails wel leuk? Of weet die IT'er dat jij het niet leuk vindt?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:16 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, hij moet ze per mail doorsturen vanuit onze mailbox... volgens bekijkt hij ze gewoon hoor...
Gelukkig ben ik niet stoer maar een watje.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
En dit topic zit vol sjtoere mannen! Ugh!
[ afbeelding ]
de lokroep van een ziggo'er met een vrije middagquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
BWUUUUUUUUUUUH!
DPD haalt hier net jouw pakketje op.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
Een collega van mijn uitleenbedrijf komt morgen een kerstpakket brengen bij mij thuis. Ik ben niet meer zielig!
dat hoeft toch heul niet, gekkie!quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
DPD haalt hier net jouw pakketje op.
JIJ IS TE LAAT, DE MUIS LAG HIER MAAR TE LIGGEN!quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat hoeft toch heul niet, gekkie!
yepquote:
ja fak man, ik was ziek en anders had ik door die kksneeuw naar Airport motte fietsen!quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
JIJ IS TE LAAT, DE MUIS LAG HIER MAAR TE LIGGEN!
Ik hoop dat ie morgen wordt afgeleverd, maar het blijft DPD...
vertel dat maar in OUDquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja fak man, ik was ziek en anders had ik door die kksneeuw naar Airport motte fietsen!
Maar jij is wel liev
wausquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:09 schreef FUFR het volgende:
Ik was m nog aan het overtuigen in de flessenpost te kruipen toen de dpd'er er ineens was.
Hij keek maar vreemd omdat ik tegen Maus praatte
Lever het dan maar hier afquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat hoeft toch heul niet, gekkie!
Aha, jij schuldig?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja fak man, ik was ziek en anders had ik door die kksneeuw naar Airport motte fietsen!
Maar jij is wel liev
te laatquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:28 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)dhoven-ontruimd.html
Wie heeft er gvd zijn kerstpakketje laten slingeren?!
FUFRquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:28 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)dhoven-ontruimd.html
Wie heeft er gvd zijn kerstpakketje laten slingeren?!
CDP?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:35 schreef Ang3l het volgende:
Ow, die. Ja CDP heeft 'm afgepakt van me
nix aan de hand, vergeten koffert, eigenaar wordt ondervraagd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:02 schreef Stroekie het volgende:
tvp naar aanleiding van gedoe op Welschap
hier ligt er ook eentje, moet ik effe wat intikken voor je?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:31 schreef bleiblei het volgende:
SQ! Ligt de identifier van de Rabo toevallig thuis?.
it wasn't mequote:Op dinsdag 22 december 2009 14:02 schreef Stroekie het volgende:
tvp naar aanleiding van gedoe op Welschap
nee, dus niet he slimmerikquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Aha, jij schuldig?
Eindhoven Airport ontruimd na alarm
goed mogelijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:31 schreef bleiblei het volgende:
SQ! Ligt de identifier van de Rabo toevallig thuis?.
te laatquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:19 schreef -moppie- het volgende:
Shit, ik moet ook nog steeds kerstkaarten schrijven en versturen.
Is de onderbuuf nu mannelijk of vrouwelijk?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:11 schreef Inu het volgende:
Watermannetje was net langsgekomen en heeft mn waterdruk weer omhoog geschroefd en mn onderbuuf op zn donder gegeven dattie van de kraantjes af moet blijven
Ja helaas, da haalt de eindhovense post nie meer hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:19 schreef -moppie- het volgende:
Shit, ik moet ook nog steeds kerstkaarten schrijven en versturen.
dat hoort de TNT te doen!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:34 schreef ArTiC het volgende:
zal straks trouwens eens naar de brievenbus lopen...sinds zaterdag niet meer leeggehaald
mijn Postvak In...niet die oranje Postvak Uit die aan de straat staatquote:
Weet ik niet, onzijdigquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Is de onderbuuf nu mannelijk of vrouwelijk?![]()
En wat hadtie gedaan?
Overstroomt die nog niet met allerlei gelukswensen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mijn Postvak In...niet die oranje Postvak Uit die aan de straat staat
het is Helmond he...net of er in Helmond een postbode zijn bed uitkomt met dit weerquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Overstroomt die nog niet met allerlei gelukswensen?
Berry van Aarle toch welquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het is Helmond he...net of er in Helmond een postbode zijn bed uitkomt met dit weer
Die is geen postbode meerquote:
Patricia P?quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar ,ja maar waar moet Theo M nu dan nog de loftrompet over steken op het podium ?
kwaad maken kan en doet hij zich over meerdere zakenquote:
quote:NIGERIA ATM CARD LOTTO-PROMO
21TH OF DECEMBER 2009,
Winning Batch No:W-342-8876,U-500-32)
Dear Winner,
We happily announce to you that Your e-mail address
have been Choosen by The SENATE HOUSE NIGERIA Online
Sweepstakes International Program held on the
21TH OF DECEMBER 2009, To Ticket No.: ATM-647-5451
which subsequently won you the lottery in the
2nd category i.e. match 5 plus bonus.
You have therefore been approved to claim The
ATM Card Donation of $4,000,000.00
(Four Million United States Dollars) in cash credited
to File No.: ATM/60037/05. Fill out below
information and send it to the Payment Remittance
Office Via the below E-mail:
Mr. James Philips
mr.jamesphilips@yahoo.com.hk
Tel No.: +234-807-120-5864
Full Name:
Address:
Occupation:
Country:
Telephone:
Sex:
4 miljoen usd?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
Whoei, ik heb nu ook de Negeriaanse lotto gewint!
[..]
Dat ging hem de vorige keer ook zeer belabberd af. Lijkt me niet slim dus.quote:
nou nou, de dollar staat wat lager dan de euro, maar niet ZO laag heurquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
4 miljoen usd?
kun je net een broodje döner voor halen volgens mij
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bedankt voor de kerstkaart trouwens en fijn dat jullie jezelf niet hebben overgeslagen![]()
Voor jou te hopen dat zij dat dan ook doet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:11 schreef Inu het volgende:
Watermannetje was net langsgekomen en heeft mn waterdruk weer omhoog geschroefd en mn onderbuuf op zn donder gegeven dattie van de kraantjes af moet blijven
Pakketjes gepost?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
zow, pakketjes gepost, laatste kerstkadoots in de pocket, eten gehaald![]()
En m'n sneeuwpop is omgevallen
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:34 schreef ArTiC het volgende:
zal straks trouwens eens naar de brievenbus lopen...sinds zaterdag niet meer leeggehaald
Nou, ik ben genereus vandaag, als jij mij 4 miljoen usd geeft, krijg je 2! broodjes Döner van mijquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
4 miljoen usd?
kun je net een broodje döner voor halen volgens mij
ik heb geen trek in döner nuquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nou, ik ben genereus vandaag, als jij mij 4 miljoen usd geeft, krijg je 2! broodjes Döner van mij.
ik had nog een nagellakkie voor iemand. En ja, dat moet idd ook nog.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Pakketjes gepost?
Ben benieuwd wat Obli der van vindt.
Maareh, wat voor pakketjes hadden we nog meer dan?
We moeten Olivier ook nog betalen trouwens.
doe ik van de week wel een keertjequote:Op dinsdag 22 december 2009 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had nog een nagellakkie voor iemand. En ja, dat moet idd ook nog.
ff stoken...je hebt een positieve predictor test ingepakt?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:44 schreef Stormqueen het volgende:
plop
BB gaat mij echt haten om mijn kerstkado's![]()
ik ook, goedkoop papier van de zenox, scheurt aan alle kantenquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:46 schreef ArTiC het volgende:
sow..ik heb net mijn kerstcadeau's ingepakt...wat een *** papier
nee joh, een potje pis een een ongebruikte predictor, een find-out-yourself kit!quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ff stoken...je hebt een positieve predictor test ingepakt?
kadootjes uitpakselen is tof!quote:
bij mij was het zo stug dat ik moest buigen ipv vouwenquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook, goedkoop papier van de zenox, scheurt aan alle kanten
Maar ben nu wel klaar, 21 kado's, toch maar 11 meer dan gepland
nog spannenderquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee joh, een potje pis een een ongebruikte predictor, een find-out-yourself kit!
ow, weet je zeker dat het geen kaftpapier was?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bij mij was het zo stug dat ik moest buigen ipv vouwen
ik heb nog nooit iemand met kerstversieringen op zijn boeken gezien dus ik gok dat het geen kaftpapier wasquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow, weet je zeker dat het geen kaftpapier was?
dit jaar dus een dubbele hoeveelheid?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kadootjes uitpakselen is tof!
En mijn ouders zijn ook flink over hun credo gegaan, dus er valt genoeg te scheuren donderdag
je weet hoe het werkt als mijn ouders ergens mee gaan minderen he?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
dit jaar dus een dubbele hoeveelheid?
opzich wel vet humor natuurlijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb nog nooit iemand met kerstversieringen op zijn boeken gezien dus ik gok dat het geen kaftpapier was
in augustus op school komen met rendieren en kerstmannen op je boekenquote:
ik had ook zwart papier maar gebruikte dan een witte lakstiftquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
ik had altijd zwart kaftpapier waar ik dan met een stanleymesje heel vorozichtig het zwart vanaf schraapte en dan maakte ik allemaal bandlogo's na
De Tribal S van Sepultura heeft me de meeste economielessen gekost![]()
[ afbeelding ]
dat ging veel te snel en was niet ruig genoeg naar mijn smaakquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik had ook zwart papier maar gebruikte dan een witte lakstift
tags zzetten moet juist snelquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat ging veel te snel en was niet ruig genoeg naar mijn smaak
baasquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tags zzetten moet juist snel
en het OP logo op mijn tas natuurlijk
ik ben gewoon een moordenaarquote:
heej moeke!quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:01 schreef amaranta het volgende:
ik heb wel ooit een krant gebruikt om te kaften
klein foutje in je sigquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:01 schreef amaranta het volgende:
goed, heb pijn aan mn holquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heej moeke!
Even een moment voor jezelf?
Hoe gaat ie?
niet te zuinig jaquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
aambeien gemaakt tijdens de bevalling?
valt dus reuze mee! en de hechtingen voel ik ook niet, super netjes gehecht dusquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
rawr!
Maar nog bloedingen, of valt het dit keer mee?
ow, gelukkig maar!quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
valt dus reuze mee! en de hechtingen voel ik ook niet, super netjes gehecht dus
ik kan er weer ff tegen...ik keek net in KPDquote:
sgoed meis, we plannen niet meer dan 2 bezoekjes per dag dus drukte valt wel meequote:Op dinsdag 22 december 2009 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow, gelukkig maar!
Ik kom na de feestdagen even kennis maken... ik denk dat het voor jullie nu ook wel druk is allemaal
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:44 schreef Stormqueen het volgende:
plop
BB gaat mij echt haten om mijn kerstkado's![]()
Hoiiiiiiiii mamarantaquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:01 schreef amaranta het volgende:
slimquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
sgoed meis, we plannen niet meer dan 2 bezoekjes per dag dus drukte valt wel mee
die zijn er nog geen, Eva logeert bij opa en omaquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:15 schreef -moppie- het volgende:
Maar we willen natuurlijk pics van grote zus met kleine broer
heeft ze nog geen kennis gemaakt?quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
die zijn er nog geen, Eva logeert bij opa en oma
Ik hoor of lees het wel als het kan oké? (Tenzij wij niet gewenst zijn, dan lezen of horen wij niets).quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
sgoed meis, we plannen niet meer dan 2 bezoekjes per dag dus drukte valt wel mee
Idd jaquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:35 schreef Inu het volgende:Het icoontje van VLC heeft een kerstmuts op
Wie is VLC?quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:35 schreef Inu het volgende:Het icoontje van VLC heeft een kerstmuts op
verrek jaquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:35 schreef Inu het volgende:
Het icoontje van VLC heeft een kerstmuts op
Hoe heten die nu ook al weer?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:02 schreef Juup© het volgende:
Crimineel 'bedrijf' op kamp opgerold
Kampers
Familie H.?quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:26 schreef febster het volgende:
Nee je hebt zo'n Ehv familie. Venenkamp of Veenendaal ofzo. BB weet dat wel.
Dat is van Veen en die zitten aan het kanaal vlak bij de mac in Veldhoven.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:26 schreef febster het volgende:
Nee je hebt zo'n Ehv familie. Venenkamp of Veenendaal ofzo. BB weet dat wel.
zakelijk zeker, die gastjes zijn dol op autootjes ruilenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:03 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb er twee in mijn gsm staan.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zakelijk zeker, die gastjes zijn dol op autootjes ruilen
Ik heb dr1 op mn hyves. En toen ze trouwde nam hij haar achternaam aan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:03 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb er twee in mijn gsm staan.
like,quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb dr1 op mn hyves. En toen ze trouwde nam hij haar achternaam aan.
Hoestie?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb dr1 op mn hyves. En toen ze trouwde nam hij haar achternaam aan.
dan zit het wel diep jaquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
hij wilde niet geassocieerd worden met zijn verwekker
ja je wilde zelf bij de borstvoedingsmafia.quote:Op woensdag 23 december 2009 08:17 schreef amaranta het volgende:
Bijna. Maar er zit nog geen eelt op en happen doet zeeeeereer.
in dat dorp ben ik geboren. Vroeger toen het nog een gewone gevangenis was heeft andre hazes er gezetenquote:Op woensdag 23 december 2009 00:08 schreef Juup© het volgende:
N.a.v.: Nu: Longstay TBS-afdeling uit Landert
http://www.flekszorg.nl/
kerstavond is ook kerst vinnikquote:Op woensdag 23 december 2009 08:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee, overmorgen.
Morgen, kerstavond![]()
Goeiemorgen
ja landerd is ontstaan door fusie van zeeland en schaijk en reekquote:Op woensdag 23 december 2009 08:23 schreef Stormqueen het volgende:
Is het niet LanderD met een D?
Oh, okequote:Op woensdag 23 december 2009 08:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kerstavond is ook kerst vinnik
Kadoots en boerenkoolen een pizza voor bb
nomquote:Op woensdag 23 december 2009 08:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Oh, oke![]()
Kerstavond gourmetten en kaasfonduen by friends
zuurkoolquote:Op woensdag 23 december 2009 08:31 schreef -moppie- het volgende:
Ik vin zuurkool lekkerder!
Maar boerenkool met worst en spekkies is ook
Lust BB helemaal geen stampot?quote:Op woensdag 23 december 2009 08:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zuurkool
dat heb ik pas lang niet meer gegeten
Nee, niet zo makkelijk inderdaad.quote:Op woensdag 23 december 2009 08:39 schreef Stormqueen het volgende:
en hij is ook niet zo dol op spaghetti!
Maar goed, er blijft genoeg over. En soms maak ik gewoon spaghetti voor mezelf. En een pizza voor bb
Maar bij stamppot gaat dat niet
WAAROM morgenquote:Op woensdag 23 december 2009 08:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee, niet zo makkelijk inderdaad.
Stampot is![]()
Ik heb stress... moet straks nog heel veel boodschappen halen en morgen
nog op zoek naar kadootjes voor mensen die zelf niet eens weten wat ze willen.
Omdat ik vandaag moet werken.quote:Op woensdag 23 december 2009 08:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
WAAROM morgen
Dat levert echt onmeunig veel stress op joh
(duh)
Oke, maar eerst de boodschappen en wellicht dan nog kado's.quote:
Ja, ik kreeg een chemokuur en toen was ik ineens zwanger!quote:
ik mijd de winkels de komende dagen. Ik heb al een halve slof sigaretten gehaald en voor de rest ben ik toch niet thuisquote:Op woensdag 23 december 2009 08:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Oke, maar eerst de boodschappen en wellicht dan nog kado's.
Stress om boodschappen is ook kut... morgen wil je ook echt niet in de supermarkt komen
(en je zult zien dat wat je moet hebben er niet meer is).
Ben wel blij dat er op mijn boodschappenlijstje niet al te veel gekke dingen staan, mijn zwager was de lul.
ik zal aan je denken meissiequote:Op woensdag 23 december 2009 08:53 schreef -moppie- het volgende:
Zou ik ook doen SQ, maar helaas moet ik wel.
Volgend jaar ga ik ook kerst bij iemand anders vieren.
Ik bedoel, gat-ver-damme!quote:Heeft u genoeg van dat gesjouw met zakken kattengrit? Het schoonmaken van uw vieze kattenbak? Het vervuilen en verzwaren van uw vuilnisbak? Meldt u dan aan voor KattenGemak®. KattenGemak® is een unieke breng- en ophaalservice van uw kattenbak. Elke twee/vier weken wordt uw verzadigde kattenbak bij u thuis door KattenGemak® omgeruild voor een schone. Dat betekent gemak voor u en comfort voor uw huisdier.
zullen we gaan testen met die poepfabriekjes van ons?quote:Op woensdag 23 december 2009 08:58 schreef Stormqueen het volgende:
Kattengemak Nederland
Nooit meer uw kattenbak verschonen? KattenGemak kunt u nu gratis testen
www.kattengemak.nl
En dan:
[..]
Ik bedoel, gat-ver-damme!Elke TWEE weken!
![]()
![]()
ja, maar na 4 dagen vinden ze de bak dermate vies dat ze er naast gaan schijtenquote:Op woensdag 23 december 2009 08:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zullen we gaan testen met die poepfabriekjes van ons?
een na laatste...quote:Op woensdag 23 december 2009 09:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Laaste dag of bijna laatste dag?
Dat hebben die van ons gelukkig nog nooit gedaan.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar na 4 dagen vinden ze de bak dermate vies dat ze er naast gaan schijten
quote:• De Geboortehulp is een portable TENS apparaatje dat tijdens de geboorte van een baby de weeënpijn bij de moeder effectief kan onderdrukken
• Deze geboorte ondersteunende TENS is een pijnassistent die bevallingen minder pijnlijk maakt
• TENS staat voor Transcutane Elektrische Neuro Stimulatie en is niet gevaarlijk voor moeder en kind
• Met speciale stroomvormen en stroomfrequenties worden specifieke huidzenuwen geprikkeld die in het centrale zenuwstelsel voor pijndemping zorgen (endorfine reactie)
• Het TENS apparaatje heeft een omvang van een kleine zaktelefoon
• De Geboortehulp is een 2-kanaals TENS met 4 elektroden en is prijs-kwaliteittechnisch zeer interessant
• Een handschakelaar zorgt voor snelle, extra pijndemping tijdens de weeën
• Het apparaatje is voorzien van een digitaal LCD-display en beschikt oer verschillende stroomvormen
• U bepaalt ZELF de mate van pijndemping!
• Contra-indicaties (niet geadviseerd) bij een Pacemaker!
ja, maar als je niet thuis bent is de deurmat dus de sjaakquote:Op woensdag 23 december 2009 09:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat hebben die van ons gelukkig nog nooit gedaan.
Als Fleur het te vies vind gaat ze met haar kont nog buiten de kattenbak (door het luikje) staan graven, luid mauwend en dan komt ze weer terug. Zo doet ze dat dan een paar keer achterelkaar en dan moet je volgens mij snel zijn.
Daar kunnen ze niet bijkomen.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar als je niet thuis bent is de deurmat dus de sjaak
Stamppot op een pizzabodem laagje kaas er over en dan even in de oven?quote:Op woensdag 23 december 2009 08:39 schreef Stormqueen het volgende:
en hij is ook niet zo dol op spaghetti!
Maar goed, er blijft genoeg over. En soms maak ik gewoon spaghetti voor mezelf. En een pizza voor bb
Maar bij stamppot gaat dat niet
quote:Op woensdag 23 december 2009 08:58 schreef Stormqueen het volgende:
Kattengemak Nederland
Nooit meer uw kattenbak verschonen? KattenGemak kunt u nu gratis testen
www.kattengemak.nl
En dan:
[..]
Ik bedoel, gat-ver-damme!Elke TWEE weken!
![]()
![]()
Yumquote:Op woensdag 23 december 2009 09:08 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Daar kunnen ze niet bijkomen.
Dus, zal wel onder het fornuis gebeuren dan.
Ik koop de boodschappen in de winkel, niet in de vriezerquote:Op woensdag 23 december 2009 09:41 schreef Inu het volgende:
Oh en SQ, je kunt in de vriezer stamppot in deelblokjes kopen, heel lekker
je was me voorquote:Op woensdag 23 december 2009 09:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik koop de boodschappen in de winkel, niet in de vriezer
In Utrecht zijn ze gewoon al veel verder met klantvriendelijkheidquote:Op woensdag 23 december 2009 09:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik koop de boodschappen in de winkel, niet in de vriezer
morgen!quote:Op woensdag 23 december 2009 09:54 schreef -moppie- het volgende:
Ik heb trouwens overal spierpijn. Zal wel van mijn val van gisteren komen.
nu al ? dat heb ie vlug voor elkaar..quote:Op woensdag 23 december 2009 08:17 schreef amaranta het volgende:
Bijna. Maar er zit nog geen eelt op en happen doet zeeeeereer.
nog gin he, wel lezenquote:Op woensdag 23 december 2009 09:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
nu al ? dat heb ie vlug voor elkaar..
Maareh, ik heb het niet zo op kant en klaar stamppot. Heb er vele geprobeerd, waarvan geen een echt lekker.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:41 schreef Inu het volgende:
Eindelijk weer in Den Haag, bijna alle treinen rijden weer, maar natuurlijk niet diegene die ik wilde
Oh en SQ, je kunt in de vriezer stamppot in deelblokjes kopen, heel lekker
nee, dat niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ben gisteren gevallen! Hebben jullie gisteren overheen gelezen he...
Nu alles au
Ben op mijn linker zijkant geland, weet niet hoe, had laptoptas in mijn had en na de val nogsteeds.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maareh, ik heb het niet zo op kant en klaar stamppot. Heb er vele geprobeerd, waarvan geen een echt lekker.
En al helemaal niet na die uitzending van Keuringsdienst van Waarde waren
Oh, ik vond die met feta en zongedroogde tomaatjes en spinazie heel lekkerquote:Op woensdag 23 december 2009 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maareh, ik heb het niet zo op kant en klaar stamppot. Heb er vele geprobeerd, waarvan geen een echt lekker.
En al helemaal niet na die uitzending van Keuringsdienst van Waarde
Waarde, mutsquote:Op woensdag 23 december 2009 10:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ben op mijn linker zijkant geland, weet niet hoe, had laptoptas in mijn had en na de val nogsteeds.
Ik mot ouwerwetse stampot, niet van dat soort meuk.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:05 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, ik vond die met feta en zongedroogde tomaatjes en spinazie heel lekkerMaar wat zeiden ze daar dan?
Ze gingen de ingredienten ontledenquote:Op woensdag 23 december 2009 10:05 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, ik vond die met feta en zongedroogde tomaatjes en spinazie heel lekkerMaar wat zeiden ze daar dan?
quote:Op woensdag 23 december 2009 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarde, muts
Auw, op de heup is pijnlijk! Kusje d'r op
heup is het enige waar ik geen last van heb, wel mijn linkerbovenarm en linker been (kuit vooral).quote:Op woensdag 23 december 2009 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarde, muts
Auw, op de heup is pijnlijk! Kusje d'r op
Ja, maar wortel is zo smerig warmquote:Op woensdag 23 december 2009 10:07 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik mot ouwerwetse stampot, niet van dat soort meuk.
En?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze gingen de ingredienten ontleden
Hutspot mot ik inderdaad ook niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar wortel is zo smerig warmVolgens mij heb ik trouwens nog nooit boerenkoolstamppot gehad... wel andijvie
[..]
En?
Jawel, maar niet in een stamppot...quote:Op woensdag 23 december 2009 10:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hutspot mot ik inderdaad ook niet.
nog nooit geen boerenkool gehad?
arm meisjequote:Op woensdag 23 december 2009 09:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ben gisteren gevallen! Hebben jullie gisteren overheen gelezen he...
Nu alles au
Nooit boerenkool gehad? OMGWTFBBQ!quote:Op woensdag 23 december 2009 10:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar wortel is zo smerig warmVolgens mij heb ik trouwens nog nooit boerenkoolstamppot gehad... wel andijvie
[..]
En?
quote:Op woensdag 23 december 2009 10:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
arm meisje![]()
ik heb het idd niet gelezen, maar ben rond dees dagen altijd heul drukjes
moge de pijn verdwijnen als sneeuw voor de zon
Gewoon los als prutje volgens mij... We kregen bij 'smerige' groente altijd een keus bij mn ouders en de combi was altijd rode kool en boerenkool...quote:
Ik heb het nog nooit zo gehad, als losse groente.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Gewoon los als prutje volgens mij... We kregen bij 'smerige' groente altijd een keus bij mn ouders en de combi was altijd rode kool en boerenkool...
Genetisch gemanipuleerde stamppotquote:Op woensdag 23 december 2009 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nooit boerenkool gehad? OMGWTFBBQ!
De ingredienten waren veelzijdig, maar weinig natuurlijk
gekookte boerenkool lijkt me wel ultiem smerig jaquote:Op woensdag 23 december 2009 10:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Gewoon los als prutje volgens mij... We kregen bij 'smerige' groente altijd een keus bij mn ouders en de combi was altijd rode kool en boerenkool...
Dat is een kutgevoelquote:Op woensdag 23 december 2009 10:19 schreef ArTiC het volgende:
Ik ging gisteravond naar bed, ga in bed liggen en binnen 1,34 sec stond ik weer overeind naast mijn bed
Mijn bed was zeiknat...kijk naar boven, zie in eerste instantie niks...voel aan het plafond: nat.
Blijkt dat de sneeuw op het platte dak die natuurlijk lag te smelten door het dak gesijpeld is, in de opbergzolder op de vloer gevallen is en zo door het plafond naar beneden...natuurlijk exact boven mijn bed![]()
Dus ik heb vannacht op de bank geslapen![]()
Maar aangezien het nu niet meer lekt komen ze pas volgend jaar lang voor de reparatie
dat gaat niet snel zatquote:Op woensdag 23 december 2009 10:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
![]()
en dat die sneeuw dan ook meteen effe opzout.
![]()
Ja, ik ben nu toch aan het twijfelen... het had ook spinazie kunnen zijn en dan heb ik idd nog nooit boerenkool gehad volgens mij...quote:Op woensdag 23 december 2009 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gekookte boerenkool lijkt me wel ultiem smerig ja
Da's wel extreem matigquote:Op woensdag 23 december 2009 10:19 schreef ArTiC het volgende:
Ik ging gisteravond naar bed, ga in bed liggen en binnen 1,34 sec stond ik weer overeind naast mijn bed
Mijn bed was zeiknat...kijk naar boven, zie in eerste instantie niks...voel aan het plafond: nat.
Blijkt dat de sneeuw op het platte dak die natuurlijk lag te smelten door het dak gesijpeld is, in de opbergzolder op de vloer gevallen is en zo door het plafond naar beneden...natuurlijk exact boven mijn bed![]()
Dus ik heb vannacht op de bank geslapen![]()
Maar aangezien het nu niet meer lekt komen ze pas volgend jaar lang voor de reparatie
nogal ja....quote:
Heb je de verwarming vol gas aan staan?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nogal ja....![]()
hopelijk is het straks weer droog.
Arme jij.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat gaat niet snel zatnu moet ik straks de achterplaats nog sneeuwvrij maken voor het zetten van de tent morgenvroeg..
nope...was dat slim geweest?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:34 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Heb je de verwarming vol gas aan staan?
Alhoewel, als het hele matras doordrenkt is, is dat volgens mij echt niet binnen een dag droog.
Heb je matras overeind gezet?
matras niet overeind gezet...quote:Op woensdag 23 december 2009 10:35 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
En wat heb je niet gedaan?
Dan verspreidt het vocht zich toch alleen maar meer?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:35 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
En wat heb je niet gedaan?
Koop zoon opblaasbaar matras, bon kan naar veroorzaker lekkage /eigenaar dak/verzekeringquote:
quote:
er komt niks meer door het plafond nu...denk dat de sneeuw op isquote:Op woensdag 23 december 2009 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan verspreidt het vocht zich toch alleen maar meer?
Ik had als ik ArTiC was geweest wel iets van een teil oid op m'n bed gezet
En toen zei die man:quote:Op woensdag 23 december 2009 10:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
er komt niks meer door het plafond nu...denk dat de sneeuw op is
vraagt die man aan de telefoon net: kun je zelf de sneeuw van het dak halen?
ik: euh...het is 3 hoog...ik ben al bang als ik op een keukentrapje sta
quote:Op woensdag 23 december 2009 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En toen zei die man:
[ afbeelding ]
Dot?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:47 schreef Inu het volgende:
Deze mag ook op gestemd worden
http://cheezburger.com/View.aspx?aid=2949334272
quote:Op woensdag 23 december 2009 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dot?
Maar het is een McKroket!
Tenksquote:Op woensdag 23 december 2009 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb gevoted, hij is idd leuk
Zal straks thuis proberen, hier knallen ze me ervan af.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:57 schreef Inu het volgende:
[..]
TenksNog een stuk of 500 en hij komt op de daadwerkelijke pagina
onze inkoper heeft andere systemen ingekocht waar geen prep cd's voor zijn...niet dat het had uitgemaakt want er zit überhaupt geen optische drive in het systeem.quote:
pfff, dat hoeft toch heul niet meer.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, probeer nu heel ff te werken
Degene die mijn salaris betaalt is nu hierquote:Op woensdag 23 december 2009 12:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
pfff, dat hoeft toch heul niet meer.
Doe maar alsof je werkt dan.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Degene die mijn salaris betaalt is nu hier![]()
hij wil naar huis geloof ik, en hij moet nog langs mijn huis om mijn kerstpakket te bezorgen, dus ik geloof dat we gaanquote:
quote:Opzij, opzij, opzij
maak plaats, maak plaats, maak plaats
we hebben ongelofelijke haast
opzij, opzij, opzij
want wij zijn haast te laat
we hebben maar een paar minuten tijd
we moeten rennen, springen, vliegen, duiken, vallen,
opstaan
en weer doorgaan
we kunnen nu niet blijven
we kunnen nu niet langer blijven staan
een andere keer misschien
dan blijven we wel slapen
en kunnen dan misschien als het echt moet
wat over koetjes, voetbal
en de lotto praten
nou dag tot ziens, adieu, het ga je goed
we moeten rennen, springen, vliegen, duiken, vallen,
opstaan
en weer doorgaan
we kunnen nu niet blijven
we kunnen nu niet langer blijven staan
een andere keer misschien...
bries in, bries out.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:35 schreef Juup© het volgende:
Daar ga ik weer [ afbeelding ]
Net WCW in geweest voor boodschappen, afspraak met psych gehad, zo meteen met de auto naar de keuring en laten uitlijnen e.d., druk op de weg, druk in het WCW, druk in mijn hoofd.
Quote voor vandaag:
[..]
Zo.
ik ben er ook geweest maar vond het echt meevallen.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:49 schreef febster het volgende:
Was er vorig jaar ook rond deze tijd, wat een gekkenhuis daaro.
de c1000 gisteren ook, kon zo de hele winkel doorracen met V en K.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:57 schreef Inu het volgende:
De AH viel net reuze mee, heb maar meteen alles gehaald wat ik dit weekend nog nodig heb en zondag bestel ik Indiaas
gistermiddag stond de hele vestdijk vast ja, zal vandaag nog erger zijnquote:Op woensdag 23 december 2009 12:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ben er ook geweest maar vond het echt meevallen.
De stad zat wel helemaal dicht hoorde ik.
briefje aan deur:quote:Op woensdag 23 december 2009 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
en ik moet kakken maar ik durf niet te gaan omdat mijn kerstpakket elk moment kan arriveren
alweer?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
zondag zijn alle winksels open jwtz
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
briefje aan deur:
BEN POEPEN
EVEN GEDULD AUB
DE GELUIDEN KOMEN VAN DE BUREN
Omdat vrijdag EN zaterdag alles dicht is. Mensen moeten toch de voorraden weer aanvullenquote:
Nee, ik denk het ook niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:52 schreef FUFR het volgende:
ik ga straks kijken of het bij de Makro druk is, zal wel niet
Geen zin om boodschappen te doen danquote:Op woensdag 23 december 2009 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat vrijdag EN zaterdag alles dicht is. Mensen moeten toch de voorraden weer aanvullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |