kijk, daar zie ik nu niet de humor van in. onzinnig geweld enzo tegen vrouwensquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
En dit topic zit vol sjtoere mannen! Ugh!
[ afbeelding ]
Zo te zien rimpels door het overtollige vel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
heeft die vrouw nou buikhaar of is dat striae?
Nee, een drieling hoeft ook niet als ik dat zo zie. Lijkt me ook verrekte onhandig. Twee gata nog wel, maar drie?
Die IT'ers zijn vaak niet al te slim, alhoewel het wel logisch is wat hij doet want hij stuurt alles wat binnenkomt door.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:04 schreef Inu het volgende:Ik krijg alle algemene mails nu doorgestuurd naar mn mailbox, stuurt de kerel van IT ook de spam door
mooi toch? kun je je thuis vermaken met miljoenen dollars, penisvergrotings en afvalmiddelsquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:04 schreef Inu het volgende:Ik krijg alle algemene mails nu doorgestuurd naar mn mailbox, stuurt de kerel van IT ook de spam door
Ja, maar een Engelse mail vanuit Zimbabwe heeft niks te maken met mn werkquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die IT'ers zijn vaak niet al te slim, alhoewel het wel logisch is wat hij doet want hij stuurt alles wat binnenkomt door.
Hij zal niet jouw mailbox gaan bekijken of er misschien SPAM tussen de berichten zit misschien mag hij/zij dat niet eens. Dus gewoon doorlinken naar jouw privé adres is simpelweg een klik.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:10 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar een Engelse mail vanuit Zimbabwe heeft niks te maken met mn werkMaar ik gooi hem zelf wel weg
Kan nu toch geen vragen beantwoorden, want de website ligt er voor de tweede keer uit vandaag
Nee, hij moet ze per mail doorsturen vanuit onze mailbox... volgens bekijkt hij ze gewoon hoor...quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hij zal niet jouw mailbox gaan bekijken of er misschien SPAM tussen de berichten zit misschien mag hij/zij dat niet eens. Dus gewoon doorlinken naar jouw privé adres is simpelweg een klik.
o ja?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:16 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, hij moet ze per mail doorsturen vanuit onze mailbox... volgens bekijkt hij ze gewoon hoor...
Dat is een rot werk, maar misschien vind jij die SPAM e-mails wel leuk? Of weet die IT'er dat jij het niet leuk vindt?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:16 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, hij moet ze per mail doorsturen vanuit onze mailbox... volgens bekijkt hij ze gewoon hoor...
Gelukkig ben ik niet stoer maar een watje.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
En dit topic zit vol sjtoere mannen! Ugh!
[ afbeelding ]
de lokroep van een ziggo'er met een vrije middagquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
BWUUUUUUUUUUUH!
DPD haalt hier net jouw pakketje op.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
Een collega van mijn uitleenbedrijf komt morgen een kerstpakket brengen bij mij thuis. Ik ben niet meer zielig!
dat hoeft toch heul niet, gekkie!quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
DPD haalt hier net jouw pakketje op.
JIJ IS TE LAAT, DE MUIS LAG HIER MAAR TE LIGGEN!quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat hoeft toch heul niet, gekkie!
yepquote:
ja fak man, ik was ziek en anders had ik door die kksneeuw naar Airport motte fietsen!quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
JIJ IS TE LAAT, DE MUIS LAG HIER MAAR TE LIGGEN!
Ik hoop dat ie morgen wordt afgeleverd, maar het blijft DPD...
vertel dat maar in OUDquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja fak man, ik was ziek en anders had ik door die kksneeuw naar Airport motte fietsen!
Maar jij is wel liev
wausquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:09 schreef FUFR het volgende:
Ik was m nog aan het overtuigen in de flessenpost te kruipen toen de dpd'er er ineens was.
Hij keek maar vreemd omdat ik tegen Maus praatte
Lever het dan maar hier afquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat hoeft toch heul niet, gekkie!
Aha, jij schuldig?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja fak man, ik was ziek en anders had ik door die kksneeuw naar Airport motte fietsen!
Maar jij is wel liev
te laatquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:28 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)dhoven-ontruimd.html
Wie heeft er gvd zijn kerstpakketje laten slingeren?!
FUFRquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:28 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)dhoven-ontruimd.html
Wie heeft er gvd zijn kerstpakketje laten slingeren?!
CDP?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:35 schreef Ang3l het volgende:
Ow, die. Ja CDP heeft 'm afgepakt van me
nix aan de hand, vergeten koffert, eigenaar wordt ondervraagd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:02 schreef Stroekie het volgende:
tvp naar aanleiding van gedoe op Welschap
hier ligt er ook eentje, moet ik effe wat intikken voor je?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:31 schreef bleiblei het volgende:
SQ! Ligt de identifier van de Rabo toevallig thuis?.
it wasn't mequote:Op dinsdag 22 december 2009 14:02 schreef Stroekie het volgende:
tvp naar aanleiding van gedoe op Welschap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |