quote:ROTTERDAM - Groepen jongeren in Den Haag en Gouda gebruiken de sneeuw om roofovervallen te plegen. Zo werden fietsers in Gouda door blokkades van sneeuw gedwongen te stoppen, zo schrijft het Algemeen Dagblad.
Daarna werden ze van hun tas beroofd. Vijf jongens tussen de zeventien en negentien jaar zijn aangehouden. In Den Haag moesten automobilisten door sneeuwblokkades stoppen. Ook zij moesten hun spullen inleveren. (BVDL)
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)eeuw-als-wapen.dhtml
quote:Diverse jongeren in Gouda en Den Haag plegen roofovervallen met behulp van sneeuw. Zo wierp een groep Goudse jongeren sneeuwblokkades op om fietsers te laten stoppen. Vervolgens werden ze van hun tas beroofd.
Den Haag
Ook in Den Haag was het raak. In de Hofstad werden drie automobilisten klemgezet door blokkades van sneeuw. De bestuurders moesten vervolgens spullen die in hun auto's lagen, aan de jongeren afgeven. Drie van de beroofde automobilisten moesten met verwondingen naar het ziekenhuis. Volgens de Haagse politie gaat het om tientallen incidenten.
Openbare orde
In de Haagse Schilderswijk sneuvelden diverse ramen toen jongeren sneeuwballen met stenen erin gooiden. Er moest extra politiepersoneel worden ingezet om de openbare orde te handhaven, meldt het AD. Verder stond de politie machteloos.
http://www.spitsnieuws.nl(...)eegt_overval_me.html
In essentie is het een van de mooiste plaatsjes van (in ieder geval) Zuid Holland.quote:
Gouda is gewoon klein Marokko geworden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:21 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
In essentie is het een van de mooiste plaatsjes van (in ieder geval) Zuid Holland.
Echt een mooi centrum met veel historische pandjes . Jammer dat de sfeer er om teis
Veel Marokkanen in je buurt is een teken van verpaupering . Hier in Rotterdam Oost wonen relatief weinig Marokkanen en de overlast is nihil . Ga je iets verder richting Crooswijk/Noord dan kom je allemaal in wijken die als problematisch staan aangeschreven.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gouda is gewoon klein Marokko geworden.
Jij klinkt ook al zoals die Michielosquote:
Klein Marokko is heel erg mooi hoor. Denk aan Chefchouen, Asilah of Ifrane.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gouda is gewoon klein Marokko geworden.
Niet als je het vandaag doetquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:32 schreef LXIV het volgende:
Maar wat staat er dan de volgende dag in de krant: MAN TREKT PISTOOL BIJ SNEEUWBALLENGEVECHT en dan spreekt heel Nederland er schande over.
Dat is absoluut geen kloon van mijquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:31 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jij klinkt ook al zoals die Michielos
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:32 schreef LXIV het volgende:
Wat mij nou zo ontzettend gaaf lijkt is een 9mm pistool bij me te steken op de fiets te stappen en dan zo'n sneeuwblokkade in te rijden. Meteen omringd te worden door een stuk of 12 van die jongeren die krijsend jouw portomonnee opeisen (de politie staat machteloos toe te kijken)
"Hé. Jij mij die portomomee geef!! Ik jou zweer, geef mij geld"
"Nee! "
"Wollah. Ik jou zweer! JIJ ONS DIE GELD GEEF. JIJ IN ONS WIJK RIJD!!"
"Nee"
En als ze dan aan je fiets gaan trekken, etc, met een grote grijns die 9 mm trekken en de aapjes één voor één een nekschot te geven.
"NEE MENEERRR. NIET DOEN. IK ZWEER JE, IK MOEST MEEDOEN. AARGCHG
Maar wat staat er dan de volgende dag in de krant: MAN TREKT PISTOOL BIJ SNEEUWBALLENGEVECHT en dan spreekt heel Nederland er schande over.
Dat staat tussen de regels geschreven.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:37 schreef Litso het volgende:
Waar de fuck staat dat dit buitenlanders waren?
Gouda + Criminaliteit: you do the mathquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:37 schreef Litso het volgende:
Anyway, vindingrijk genoeg van ze.
Cru.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:32 schreef LXIV het volgende:
Wat mij nou zo ontzettend gaaf lijkt is een 9mm pistool bij me te steken op de fiets te stappen en dan zo'n sneeuwblokkade in te rijden. Meteen omringd te worden door een stuk of 12 van die jongeren die krijsend jouw portomonnee opeisen (de politie staat machteloos toe te kijken)
"Nee! "
"Nee"
En als ze dan aan je fiets gaan trekken, etc, met een grote grijns die 9 mm trekken en de aapjes één voor één een nekschot te geven.
Hetzelfde met kakkerlakken. Maakt het uitroeien een stuk makkelijkerquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:26 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Veel Marokkanen in je buurt is een teken van verpaupering . Hier in Rotterdam Oost wonen relatief weinig Marokkanen en de overlast is nihil . Ga je iets verder richting Crooswijk/Noord dan kom je allemaal in wijken die als problematisch staan aangeschreven.
Bizar , ze kruipen ook allemaal samen.
Ach, we kunnen fantaseren.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:32 schreef LXIV het volgende:
"Nee! "
"Nee"
Tussen de regels door, lijkt me vrij vanzelfsprekend ook.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:37 schreef Litso het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |