abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 december 2009 @ 10:15:11 #1
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_75915141
quote:
ROTTERDAM - Groepen jongeren in Den Haag en Gouda gebruiken de sneeuw om roofovervallen te plegen. Zo werden fietsers in Gouda door blokkades van sneeuw gedwongen te stoppen, zo schrijft het Algemeen Dagblad.
Daarna werden ze van hun tas beroofd. Vijf jongens tussen de zeventien en negentien jaar zijn aangehouden. In Den Haag moesten automobilisten door sneeuwblokkades stoppen. Ook zij moesten hun spullen inleveren. (BVDL)
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)eeuw-als-wapen.dhtml
quote:
Diverse jongeren in Gouda en Den Haag plegen roofovervallen met behulp van sneeuw. Zo wierp een groep Goudse jongeren sneeuwblokkades op om fietsers te laten stoppen. Vervolgens werden ze van hun tas beroofd.

Den Haag

Ook in Den Haag was het raak. In de Hofstad werden drie automobilisten klemgezet door blokkades van sneeuw. De bestuurders moesten vervolgens spullen die in hun auto's lagen, aan de jongeren afgeven. Drie van de beroofde automobilisten moesten met verwondingen naar het ziekenhuis. Volgens de Haagse politie gaat het om tientallen incidenten.

Openbare orde

In de Haagse Schilderswijk sneuvelden diverse ramen toen jongeren sneeuwballen met stenen erin gooiden. Er moest extra politiepersoneel worden ingezet om de openbare orde te handhaven, meldt het AD. Verder stond de politie machteloos.
http://www.spitsnieuws.nl(...)eegt_overval_me.html

Toch wel grappig om te zien dat deze hordes zich kunnen aanpassen aan de (klimatologische) omstandigheden . Een soort van evolutie zeg maar. Net zoals een otter met een steen.
The End Times are wild
  dinsdag 22 december 2009 @ 10:16:14 #2
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_75915170
Ze zullen wel bontkragen hebben met die kou !
zzz
pi_75915195
haha lul
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_75915199
Tsja, die bontkraagjes zijn lekker warm in dit weer.
  dinsdag 22 december 2009 @ 10:19:29 #5
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_75915266
Gouda
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_75915338
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:19 schreef eleusis het volgende:
Gouda
In essentie is het een van de mooiste plaatsjes van (in ieder geval) Zuid Holland.
Echt een mooi centrum met veel historische pandjes . Jammer dat de sfeer er om te is
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_75915380
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:21 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

In essentie is het een van de mooiste plaatsjes van (in ieder geval) Zuid Holland.
Echt een mooi centrum met veel historische pandjes . Jammer dat de sfeer er om te is
Gouda is gewoon klein Marokko geworden.
pi_75915392
Gebruik maken van je landschap. Helemaal geen slecht idee, nu nog aanvallen van de flanken en ze zijn helemaal klaar voor het leger
pi_75915487
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Veel Marokkanen in je buurt is een teken van verpaupering . Hier in Rotterdam Oost wonen relatief weinig Marokkanen en de overlast is nihil . Ga je iets verder richting Crooswijk/Noord dan kom je allemaal in wijken die als problematisch staan aangeschreven.

Bizar , ze kruipen ook allemaal samen.
pi_75915635
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:23 schreef Pakspul het volgende:
Gebruik maken van je landschap.
Jij klinkt ook al zoals die Michielos
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  dinsdag 22 december 2009 @ 10:32:25 #11
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_75915678
Wat mij nou zo ontzettend gaaf lijkt is een 9mm pistool bij me te steken op de fiets te stappen en dan zo'n sneeuwblokkade in te rijden. Meteen omringd te worden door een stuk of 12 van die jongeren die krijsend jouw portomonnee opeisen (de politie staat machteloos toe te kijken)
"Hé. Jij mij die portomomee geef!! Ik jou zweer, geef mij geld"
"Nee! "
"Wollah. Ik jou zweer! JIJ ONS DIE GELD GEEF. JIJ IN ONS WIJK RIJD!!"
"Nee"
En als ze dan aan je fiets gaan trekken, etc, met een grote grijns die 9 mm trekken en de aapjes één voor één een nekschot te geven.
"NEE MENEERRR. NIET DOEN. IK ZWEER JE, IK MOEST MEEDOEN. AARGCHG

Maar wat staat er dan de volgende dag in de krant: MAN TREKT PISTOOL BIJ SNEEUWBALLENGEVECHT en dan spreekt heel Nederland er schande over.
The End Times are wild
pi_75915685
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Klein Marokko is heel erg mooi hoor. Denk aan Chefchouen, Asilah of Ifrane.
Allah Al Watan Al Malik
pi_75915720
De titel is fout. Het moet zijn "Marokkanen plegen roofovervallen met sneeuw als wapen"
pi_75915724
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:32 schreef LXIV het volgende:

Maar wat staat er dan de volgende dag in de krant: MAN TREKT PISTOOL BIJ SNEEUWBALLENGEVECHT en dan spreekt heel Nederland er schande over.
Niet als je het vandaag doet
pi_75915761
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:31 schreef Gripper het volgende:

[..]

Jij klinkt ook al zoals die Michielos
Dat is absoluut geen kloon van mij
pi_75915779
quote:

Wat mij nou zo ontzettend gaaf lijkt is een 9mm pistool bij me te steken op de fiets te stappen en dan zo'n sneeuwblokkade in te rijden. Meteen omringd te worden door een stuk of 12 van die jongeren die krijsend jouw portomonnee opeisen (de politie staat machteloos toe te kijken)
"Nee! "
"Nee"
En als ze dan aan je fiets gaan trekken, etc, met een grote grijns die 9 mm trekken en de aapjes één voor één een nekschot te geven.

pi_75915787
dat is natuurlijk ook niet zo verwonderlijk voor die Finnen, dat zijn ze zo gewend !
  dinsdag 22 december 2009 @ 10:37:00 #18
105263 Litso
Interlectueel.
pi_75915796
Waar de fuck staat dat dit buitenlanders waren?
Anyway, vindingrijk genoeg van ze.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_75915826
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:37 schreef Litso het volgende:
Dat staat tussen de regels geschreven.
  dinsdag 22 december 2009 @ 10:39:53 #20
215011 Placenta
eating your placenta
pi_75915869
quote:
Anyway, vindingrijk genoeg van ze.
Gouda + Criminaliteit: you do the math
IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
pi_75915889
quote:
"Nee! "
"Nee"

Cru.
Je kunt ook eerst even observeren wie de grootste schreeuwerd is, en die naar de grond trekken en flink inpeperen, de sneeuw met handenvol tegelijk in die bontkraag scheppen tot zn jas er bol van staat. Ze kunnen niet goed tegen kou, en zullen smeken om genade.
De rest van de groep druipt dan cvanzelf wel af.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  dinsdag 22 december 2009 @ 10:41:11 #22
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_75915925
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:26 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Veel Marokkanen in je buurt is een teken van verpaupering . Hier in Rotterdam Oost wonen relatief weinig Marokkanen en de overlast is nihil . Ga je iets verder richting Crooswijk/Noord dan kom je allemaal in wijken die als problematisch staan aangeschreven.

Bizar , ze kruipen ook allemaal samen.
Hetzelfde met kakkerlakken. Maakt het uitroeien een stuk makkelijker
pi_75915932
Je hebt ook Nederlandse jongeren die dat gedrag immiteren . En dan ook met zo'n nep kankeraccent praten alsof ze ergens uit het Rifgebergte komen terwijl ze gewoon blanke ouders hebben.
Die moet je slaan , heel hard
pi_75915992
quote:
"Nee! "
"Nee"

Ach, we kunnen fantaseren.
pi_75916020
quote:

Tussen de regels door, lijkt me vrij vanzelfsprekend ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')