quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik snap niet waarom vee direct geruimd wordt en men in Afrika niet ingrijpt ivm het HIVvirus... Moet daar niet ook geruimd worden?
anti-ODOL nieuwsquote:
Moeten ze me eerst zien te pakken.quote:
Dan zie ik je hier wel voor een bakkie.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Moeten ze me eerst zien te pakken.
Vandaag kerstman spelen, ik ga zo het land door met kerstpakketen
En ik lag zelfs in bed nog toen ik dat posttequote:
Ik was ook net bezig met een Kerstwens op m'n blogquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:16 schreef Strolie75 het volgende:
Geblogged!
En hoe verleidelijk ook, niet over sneeuw of de NS.
Hou op, schei uit.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Amazon.co.uk is een slechte site voor mijn portemonneeAlles is er zo goedkoop
Van de week twee Wiigames besteld (Dead Space Extraction en A Boy and his Blob) voor 22 euro per stuk. Wario Land Wii was ook zo goedkoop, maar die heb ik nog maar even laten liggen.quote:
Ik heb zelf gister The Wire seizoen 4 en 5 besteld!quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Van de week twee Wiigames besteld (Dead Space Extraction en A Boy and his Blob) voor 22 euro per stuk. Wario Land Wii was ook zo goedkoop, maar die heb ik nog maar even laten liggen.
Daarnaast kosten boeken ook geen drol daarMaar goed, dit jaar koop ik niets meer!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:58 schreef Ker_Plunk het volgende:
Neem terug wat ik gisteren zei
http://www.insidegamer.nl(...)eel-van-de-game.html
Ze kunnen mijn anus likken!quote:"We hebben ze uiteindelijk gewoon waar voor hun geld gegeven. We hadden al zoveel dingen te doen dat we besloten hebben gedeelten van het spel eruit te halen om die later als download aan te bieden."
Kersquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:03 schreef Ker_Plunk het volgende:
Thuis… aardappelen schillen… vlees braden… bijna kers…geen vrij
Nero 9 downen en installenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:00 schreef gijsje79 het volgende:
Iemand een iedee hoe ik double layer dvd schijfjes kan branden?
Volgens mij ondersteund Nero 6 deze namelijk niet.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:11 schreef Chocobo het volgende:
Ga er niet minder door eten, maar toch erg indrukwekkend!
http://www.dumpert.nl/med(...)kentje_slachten.html
Vakmanschap hoor!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:11 schreef Chocobo het volgende:
Het is een klaar hoor Gijs! Wederom episch,.... niet zo episch als FF, maar episch genoeg!quote:Op woensdag 23 december 2009 08:42 schreef Strolie75 het volgende:
Holy Shit! Mass Effect 2! Hyped!
http://kotaku.com/5432519(...)atic-trailer-in-full
Ik mis de 360 in je indrukwekkende lijstjequote:Op dinsdag 22 december 2009 21:13 schreef -Struikrover- het volgende:
Helemaal blut
donderdag komt de nieuwe tv, blu-ray Bourne Trilogy gekocht en voor de chick de Friends 15th Anniversary Collector's Edition box ( 40 dvd`s![]()
![]()
)
Kerts, kadotjes
Nieuwe TV? Zolang heb je die Bravia toch niet?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:13 schreef -Struikrover- het volgende:
Helemaal blut
donderdag komt de nieuwe tv, blu-ray Bourne Trilogy gekocht en voor de chick de Friends 15th Anniversary Collector's Edition box ( 40 dvd`s![]()
![]()
)
Kerts, kadotjes
Was slecht in Roosendaal jah, zondag was eigenlijk de kerstparade van SBS 6 maar die hebben ze op een gegevens moment afgelast, kwamen er niet doorheen met de praalwagenquote:Op woensdag 23 december 2009 09:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik mis de 360 in je indrukwekkende lijstje
Was gisteren nog in Roosendaal, kerstpakket afleveren, ook lekker veel sneeuw daar wa?
Dat varken is nuttiger dan 90% van de medelanders, daar hebben we echt wat aan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:11 schreef Chocobo het volgende:
Nope, die gaat ook niet weg, komt er eentj ebijquote:Op woensdag 23 december 2009 11:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nieuwe TV? Zolang heb je die Bravia toch niet?
Goedkoper ookquote:Op woensdag 23 december 2009 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat varken is nuttiger dan 90% van de medelanders, daar hebben we echt wat aan.
Nee dat nietquote:
Wat is het,... Ferrari,... Porsche? Kan het logo voor op die sportauto niet goed zien Gijs! Je weet waar wij naar kijken hequote:Op woensdag 23 december 2009 14:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee dat niet
Hij is 60 euro goedkoper voor mij om mee te rijden in de maand, tsja je bezuinigd waar je kan tegenwoordig he.
Corvette geloof ik. Ik vraag me alleen af of hoj erin past...laat staan met z'n kids.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat is het,... Ferrari,... Porsche? Kan het logo voor op die sportauto niet goed zien Gijs! Je weet waar wij naar kijken he
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Corvette geloof ik. Ik vraag me alleen af of hoj erin past...laat staan met z'n kids.
Maar ben wel benieuwd welke auto hij nou echt geleased heeft,.... kan het niet zien zoquote:Op woensdag 23 december 2009 15:01 schreef Strolie75 het volgende:
Praat hoor! Kan hij Forza in het echt gaan gamen!
Ik zie nu pas van dat hotlinkingquote:Op woensdag 23 december 2009 14:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat is het,... Ferrari,... Porsche? Kan het logo voor op die sportauto niet goed zien Gijs! Je weet waar wij naar kijken he
Komt eigenlijk door jou dat ik nu een andere auto besteld heb.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:33 schreef gijsje79 het volgende:
Ook een nette bak.
Met 122 pk ben ook goed tevreden in de stad hoor.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:43 schreef Strolie75 het volgende:
Wel een beetje een FAIL na die Corvette.
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Komt eigenlijk door jou dat ik nu een andere auto besteld heb.
Mja.. en toen kwam ter sprake dat we naar een ander leasemaatschappij zijn gegaan 'die soepel was' .. dus ik ben eens gaan kijken of ik niet goedkoper uit zou kunnen komen... en vanmorgen kreeg ik een mail en was het eigenlijk zo geregeldquote:Op woensdag 23 december 2009 20:16 schreef gijsje79 het volgende:
[..]Meen je dat nou.
Omdat ik Opel niets vind.
Keurig toch.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mja.. en toen kwam ter sprake dat we naar een ander leasemaatschappij zijn gegaan 'die soepel was' .. dus ik ben eens gaan kijken of ik niet goedkoper uit zou kunnen komen... en vanmorgen kreeg ik een mail en was het eigenlijk zo geregeld
Over 3 weken heb ik m al, hij is op voorraad, krijg er zelfs voor de standaard leaseprijs heel veel extra's gratis bij omdat ik er 1 neem die al op voorraad staat.
Dikke golf is het wel, comfort uitvoering, betere stoelen, opbergruimte (!), koeling in handschoenkastje, navigatiesysteem met cd en mp3 speler kan zelfs ipod op, regensensor, lichtsensor, carkit, airco, mettalic lak, etc.
Het is een automaatmaar heeft ook tiptronic aan het stuur, kan stuurschakelen dus.
Kun je nagaan, ben ik netto dik 60 euro goedkoper uit! En dat was voor mij het belangrijkste, anders had ik die astra gehouden. Kun je nog eens een verkeersboete maken voor dat verschil.
Niet duur, heb Pure hier al liggen.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:27 schreef Wessiej het volgende:
http://www.bcc.nl/product/microsoft-pure-en-lego-batman
Pure en Lego Batman ¤4,95 incl. verzenden!
quote:To Transfer Content from an Existing Xbox 360 20GB Hard Drive to your new Xbox 360 Elite console 120 GB Hard Drive
1. Turn off both of your consoles and remove the 120GB hard drive from your Xbox 360 Elite console as described in the Xbox 360 Setup manual (Volume 1).
2. Attach your 20GB hard drive to your Xbox 360 Elite console, and then disconnect all accessories from the console's controller ports.
3. Connect and turn on a controller, which you'll need during content transfer.
4. Connect one end of the transfer cable to your 120GB hard drive.
5. Connect the other end of the transfer cable to the rear USB port of your Xbox 360 Elite console.
IMPORTANT
Be sure to connect the transfer cable to the back port, not a port on the front of the console.
Connect USB cable to the back of console.
6. Insert the included Hard Drive Transfer Disc and follow the on-screen instructions.
Erg goede deal Gijs,... coole bak!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mja.. en toen kwam ter sprake dat we naar een ander leasemaatschappij zijn gegaan 'die soepel was' .. dus ik ben eens gaan kijken of ik niet goedkoper uit zou kunnen komen... en vanmorgen kreeg ik een mail en was het eigenlijk zo geregeld
Over 3 weken heb ik m al, hij is op voorraad, krijg er zelfs voor de standaard leaseprijs heel veel extra's gratis bij omdat ik er 1 neem die al op voorraad staat.
Dikke golf is het wel, comfort uitvoering, betere stoelen, opbergruimte (!), koeling in handschoenkastje, navigatiesysteem met cd en mp3 speler kan zelfs ipod op, regensensor, lichtsensor, carkit, airco, mettalic lak, etc.
Het is een automaatmaar heeft ook tiptronic aan het stuur, kan stuurschakelen dus.
Kun je nagaan, ben ik netto dik 60 euro goedkoper uit! En dat was voor mij het belangrijkste, anders had ik die astra gehouden. Kun je nog eens een verkeersboete maken voor dat verschil.
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:09 schreef Wessiej het volgende:
Darksiders
10|10 - Play Magazine (US)
9|10 - Play Gamer (UK)
9|10 - 360 Gamer (UK) "Gold Award"
9|10 - Power Unlimited (NL)
8.8|10 - ConsolPLUS (DE) "Console Best Choice"
[ afbeelding ]
Zelda/God of War, schijnt erg goed te zijn.
Als alle Intercity's voorbij zijn stap ik in de Darksiders stoptrein, juni ofzo!quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe HDD binnen
Kabeltje van Strolie binnen
Xbox.com info opgezocht
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat Strol 'm heeft. Maar ik wist niet eens dat die disc nodig was johquote:Op woensdag 23 december 2009 23:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]!
Maar wie moet die disc dan hebben? Strol nog? Of jij zelf?
6 / 10quote:Op donderdag 24 december 2009 00:42 schreef Chocobo het volgende:
Ik probeer weer in Dragon Age: Origins te komen, maar het lukt me niet
Voor de automaat zeker?quote:
Lijkt me heeeerlijk een automaat!quote:Op donderdag 24 december 2009 08:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Voor de automaat zeker?
De DSG-7 versnellingsbak word ook gebruikt in de Veyron hoor
Plus er ligt een turbocharger in, die wil wel als de brandweer.. ff slecht filmpje gevonden:
http://www.izlesene.com/v(...)p-dsg-7-vites/923771
Tsja, paar weken terug nog bedacht ik mij .. als ik ooit nog eens in de bevoorrechte positie zou mogen komen om een auto aan te schaffen, dan denk ik dat ik een automaat zou nemen. Lijkt mij ook wel lekker, beetje zitten en gas geven of remmen. Word steeds drukker op de wegen, dat eindeloze geschakel... maar goed tis een luxe.quote:Op donderdag 24 december 2009 08:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lijkt me heeeerlijk een automaat!
Klinkt als een heerlijk confortabele gezinsauto Gijs! En meer voor minder geld is altijd goed! Toch mooi een game in de maand die je bespaard.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
He-le-maal vergeten dat je ook een disc nodig had.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk dat Strol 'm heeft. Maar ik wist niet eens dat die disc nodig was johHeb nu mijn gamertag via XBL recovered en mijn savegames van mn memory card overgezet (die had ik al als backup staan). Nu even die licentietool gebruiken, Ass Creed installeren en ik ben weer klaar volgens mij.
Beetje een fail eigenlijk, maar goedHet werkt allemaal
Epicquote:Op donderdag 24 december 2009 08:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
He-le-maal vergeten dat je ook een disc nodig had.![]()
![]()
Sorry Gijs, anders had ik hem wel meegestuurd.
![]()
Als ik al voor zo'n spel zou gaan, zou ik eerder Bayonetta kiezen.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:09 schreef Wessiej het volgende:
Darksiders
10|10 - Play Magazine (US)
9|10 - Play Gamer (UK)
9|10 - 360 Gamer (UK) "Gold Award"
9|10 - Power Unlimited (NL)
8.8|10 - ConsolPLUS (DE) "Console Best Choice"
[ afbeelding ]
Zelda/God of War, schijnt erg goed te zijn.
Nee. Verschil is denk ik dat ik SP games speel. En die zijn na 10-20 uur gewoon klaar. Assassin's Creed 2 ben ik nu bijvoorbeeld bijna mee klaar. Dragon Age wel gehyped maar die viel tegen en is intussen verkocht. Eerder gehypte games als Uncharted 2 en ODST liggen inderdaad uitgespeeld in de kast.quote:Op donderdag 24 december 2009 08:50 schreef Bastard het volgende:
Toch snap ik het soms niet.. dan heb je een superspel waar je maanden om zit te hypen.. dan komt eindelijk die datum daar en mag je gelukkig gaan spelen. Een week later... de hype is weg, de spelervaringen zijn weg en word gewoon een nieuw spel gehyped of aangekocht.
Heb je dan een superkort spel, of is het spel dan toch niet wat je er van verwacht ofzo?![]()
Forza is wel zo'n game waar je 100+ uur in kunt steken. In die tijd speel ik 5/6 games uit.quote:Ik speel nog steeds dagelijks Forza3, ben nog niet eens op de helft van het spel (SP) en mag graag online spelen.. ik voel nog steeds een klaaaarrr waar geen enkel spel bij op kan, totaal geen zin in nieuwe hypes nee gewoon genieten.
Zit inmiddels op 150+ uur op 49% van de SP, word allemaal steeds langer om 'uit' te spelen.quote:Op donderdag 24 december 2009 08:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee. Verschil is denk ik dat ik SP games speel. En die zijn na 10-20 uur gewoon klaar. Assassin's Creed 2 ben ik nu bijvoorbeeld bijna mee klaar. Dragon Age wel gehyped maar die viel tegen en is intussen verkocht. Eerder gehypte games als Uncharted 2 en ODST liggen inderdaad uitgespeeld in de kast.
En als ik op werk zit, kan ik niet gamen. Dus dan is het leuker om wat info over nieuwe games te zoeken en een beetje te hypen.
[..]
Forza is wel zo'n game waar je 100+ uur in kunt steken. In die tijd speel ik 5/6 games uit.
Herkenbaar,... elke keer hoop je op zo'n game die het voor je doet. Bij mij is dat bv. Final Fantasy,... een spel waarvan ik elk deel zeker 4x uitgespeeld heb. Een boek wat ik blijf lezen. Maar,... games van iets minder caliber doen het ook voor me. Zo heb ik Mass Effect al zeker 3x uitgespeeld en blijf ik het cool vinden. Je zoekt eigenlijk je favo game-serie van de huidige console generatie en hoopt met elk nieuw spel dat je er weer een aan je mustgame verzamelcollectie kan toevoegen. Een nieuwe serie die je het ultieme game gevoel geeft.quote:Op donderdag 24 december 2009 08:50 schreef Bastard het volgende:
Toch snap ik het soms niet.. dan heb je een superspel waar je maanden om zit te hypen.. dan komt eindelijk die datum daar en mag je gelukkig gaan spelen. Een week later... de hype is weg, de spelervaringen zijn weg en word gewoon een nieuw spel gehyped of aangekocht.
Heb je dan een superkort spel, of is het spel dan toch niet wat je er van verwacht ofzo?![]()
Ik speel nog steeds dagelijks Forza3, ben nog niet eens op de helft van het spel (SP) en mag graag online spelen.. ik voel nog steeds een klaaaarrr waar geen enkel spel bij op kan, totaal geen zin in nieuwe hypes nee gewoon genieten.
quote:Op donderdag 24 december 2009 08:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
He-le-maal vergeten dat je ook een disc nodig had.![]()
![]()
Sorry Gijs, anders had ik hem wel meegestuurd.
![]()
Vond het een 7.5quote:Op donderdag 24 december 2009 09:18 schreef Strolie75 het volgende:
Gister Public Enemies gezien trouwens. Aanrader!![]()
[ afbeelding ]
Heb ik gisteren ook gezienquote:Op donderdag 24 december 2009 09:18 schreef Strolie75 het volgende:
Gister Public Enemies gezien trouwens. Aanrader!![]()
[ afbeelding ]
Nee,... hij is wel OK, maar ik had er misschien iets meer van verwacht. Na het einde hou je er wel een leuk gevoel aan over,... leuke film! Absoluut niet Depp's beste uiteraard! Komt omdat het uiteraard op waarheid gebaseerd is,... je verwacht misschien iets meer tegenstand van de hoofdrolspeler! Christian Bale is een overkill vind ik,... rol is te min voor hem, maar dat is persoonlijk.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:33 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Matig dan ? Hij leek me wel heel gaaf eigenlijk ?!
Nee niet matig, ook goed acteerwerk, maar het is gewoon een film.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:33 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Matig dan ? Hij leek me wel heel gaaf eigenlijk ?!
Geen idee Gijsquote:Op donderdag 24 december 2009 12:05 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)00_euro__.html?p=5,2
Wie
Hoe laat gaat Strol naar huis,.... kerstavond is vaak al een uur eerder,... misschien met een extra ingecalculeerd uurtje?quote:Op donderdag 24 december 2009 12:06 schreef Bastard het volgende:
OMG wat een stille dag
Tis dat ik nog even een spoedklus had deze ochtend, snel een mapping bouwen op een XML export file.. maar verder helemaal geen telefoon!
vandaag eerder weg, ik zal vast wat extra's gedaan hebben deze week.
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:43 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)sneeuw__.html?p=17,1
En nu krijgen we dat gelul weer en het kringetje is weer rond
In en in triest he .. zijn we de enige die wakker zijn?quote:Op donderdag 24 december 2009 13:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]! Tjonge jonge,... al die waarschuwingen. Oh God ik moet echt weg uit dit land
*meeplopt*quote:Op donderdag 24 december 2009 14:45 schreef Bastard het volgende:
*PLOP*
Moeten ze het maar niet laten slingeren.
Te smal? Papzakquote:Op donderdag 24 december 2009 17:22 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ben al 6 maanden op zoek naar een nieuwe broek… kan gewoon echt niks vinden
Eentje besteld, G-Star classic 3301, kreeg hem net binnen… verkeerde kleur en te smal van onderen. Altijd g-star gedragen maar die modellen van tegenwoordig kom op zeg
Hoop frietjes gebakken?quote:Op donderdag 24 december 2009 18:01 schreef Wessiej het volgende:
Drukste werkdag van het jaar achter de rug
Zijn toch klein genoeg tegenwoordig?quote:Op donderdag 24 december 2009 18:05 schreef Magneet het volgende:
Ik zweer bij Cars broeken maar laat ze tegenwoordig wel inkorten
hahaha hihihiquote:Op donderdag 24 december 2009 18:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zijn toch klein genoeg tegenwoordig?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 december 2009 09:59 schreef Chocobo het volgende:
Vrolijk kerstfeest allemaal!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:02 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn vader voor kerst een Apple Airport Express gegeven
Wi-Fi voor hem aangelegd.
Dat demonstreren door op dit topic te klikken terwijl mijn moeder achter me staat mee te kijken.
Thanks Cho!
Een wat gegeven?quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:02 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn vader voor kerst een Apple Airport Express gegeven
Wi-Fi voor hem aangelegd.
Dat uitproberen door op dit topic te klikken terwijl mijn moeder achter me staat mee te kijken.
Thanks Cho!
Ik wilde het al googlen, maar ik denk gewoon een router?quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Een wat gegeven?
Tis ook net playmobiel he, kun je ook allerlei speelgoed bij elkaar sparen.
Dat klinkt inderdaad als een goed punt! Jij nog iets gehad Gijs?quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:37 schreef Strolie75 het volgende:
Het is makkelijk te installeren en in het gebruik. Idiot-proof. Dat betekent dat ik minder vaak als telefonische helpdesk hoef op te treden.
Pikstraf voor een maand!quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:50 schreef Strolie75 het volgende:
Wat boeken, t- shirts, boxershorts, sokken en GTAIV Episodes.Jij?
quote:
Ik heb je maar 3 weken pikstraf gegeven,... niet overdrijven.quote:
Een warme truiquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:50 schreef Strolie75 het volgende:
Wat boeken, t- shirts, boxershorts, sokken en GTAIV Episodes.Jij?
Ik ga het nou toch eens vragen aan je.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:42 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik ga het nou toch eens vragen aan je.
Heb je seks tekort? Omdat ik je alleen maar "streel je eigen pik" plaatjes zie posten hier.
neequote:Op zaterdag 26 december 2009 10:42 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik ga het nou toch eens vragen aan je.
Heb je seks tekort? Omdat ik je alleen maar "streel je eigen pik" plaatjes zie posten hier.
Just say no Gijs! Serieus... digitale crack.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:59 schreef Ker_Plunk het volgende:
WoW net voor het eerst eens geprobeerd…nee, niks voor mij
Ik begin onderaan de 11 miljoen gebruikers… zo geen zin inquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Just say no Gijs! Serieus... digitale crack.
Ik ben hyped voor Bayonetta trouwens.
[ afbeelding ]
Dat betaal ik in de maand.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:13 schreef Chocobo het volgende:
Ziggo kost in het nieuwe jaar ook 50 Euro per kwartaal! Toch eens wat verder rondkijken! Die pr0n zenders boeien me niet.
Ik betaal 24 Euro per maand voor Internet en bellen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:57 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dat betaal ik in de maand.
Is toch niet veel voor Inet, tv en bellen.
Ik zal de demo eens proberen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:51 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik begin onderaan de 11 miljoen gebruikers… zo geen zin in
Vond Bayonetta demo zo girly
Dan is die hype van je zo voorbij.quote:
Ik ga hem vanmiddag uitspelen.quote:
Lijkt me een vreselijk spel. Schijnt erger te zijn dan Devil May Cry en Ninja Gaiden 2 bij elkaar!quote:
Heb je hem gekocht dan Gijsquote:
Ben begonnen aan Left 4 Dead,... cool spel hoor. Zou hem alleen graag met jullie een keer willen gamen. Mijn CPU's zijn echt ezelsquote:Op zondag 27 december 2009 11:18 schreef Strolie75 het volgende:
Cool spel hoor...genoten...maar ik zie me hem niet nog een keer spelen...
We moeten een datum prikken,... Noot jij en ik,... nog meer mensen die Left 4 Dead hebben?quote:Op zondag 27 december 2009 11:54 schreef Strolie75 het volgende:
Lijkt me ook leuk Gijs! Van de week moet wel een keertje lukken denk ik?
Ik kom er niet meer...topic heb ik afgeschreven.quote:Op zondag 27 december 2009 13:37 schreef Chocobo het volgende:
Ben zo blij dat ik geen mod meer ben,... kansloos
[Xbox 360 # 466] waar we aftellen samen met edje naar 2010.
Gijs, ga je uncharted 2 nog een keer spelen of doe je `m weg. Voordat ik `m ergens bestelquote:Op zondag 27 december 2009 11:54 schreef Strolie75 het volgende:
Lijkt me ook leuk Gijs! Van de week moet wel een keertje lukken denk ik?
0 keer, om heel precies te zijnquote:Op zondag 27 december 2009 16:45 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik heb Demon's Souls inmiddels al 2x uitgespeeld… en jullie?
Twee keer? Gijs!!!quote:Op zondag 27 december 2009 16:45 schreef Ker_Plunk het volgende:
Half uitgespeeld, even gestopt door Uncharted 2 en AC2...binnenkort weer eens oppakken.quote:Op zondag 27 december 2009 16:45 schreef Ker_Plunk het volgende:
Vriend van me al 9 keerquote:Op zondag 27 december 2009 17:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Twee keer? Gijs!!!![]()
Ben van de week weer begonnen. Vast bij de eindbaas Old Monk,... nerveus ventje blijft maar komen
Been there, done that.quote:Op zondag 27 december 2009 18:49 schreef Ker_Plunk het volgende:
Final Fantasy muziek op je bruiloft? Zou jij het doen?
Maandagavond, 28 dec? Enige avond deze week dat ik nog geen plannen heb... Anders wordt het pas VOLGEND JAAR!quote:Op zondag 27 december 2009 12:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
We moeten een datum prikken,... Noot jij en ik,... nog meer mensen die Left 4 Dead hebben?
Las kersttietenquote:Op zondag 27 december 2009 21:11 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga eerst nog sporten. Kersteten eraf trainen.
Is dat de 4e? Cool!quote:Op zondag 27 december 2009 22:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tof. Zie ik jullie dan!
Qua moeilijkheid zeg ik 'normal' en qua campaign zeg ik 'Blood Harvest'
Volgens mij wel. Ik moet de 3e en 4e nog doen maar Blood Harvest klinkt toffer dan Dead Airquote:
Dat vond ik ook,... 3 klinkt zo industrieel. Vond 2 ook cooler dan 1,... maar moet zelf ook 3 en 4 nog!quote:Op zondag 27 december 2009 23:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Ik moet de 3e en 4e nog doen maar Blood Harvest klinkt toffer dan Dead Air
Ze zijn allemaal tof. Maar het einde van Blood Harvest is wel stoer.quote:Op maandag 28 december 2009 00:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat vond ik ook,... 3 klinkt zo industrieel. Vond 2 ook cooler dan 1,... maar moet zelf ook 3 en 4 nog!
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 28 december 2009 08:23 schreef Magneet het volgende:
mogguh, lekker vrij deze week en vandaga Merlijn's verjaardag vieren
Wauw, lekker, hoe oud wordt ?quote:Op maandag 28 december 2009 08:23 schreef Magneet het volgende:
Gefeliciteerd man!!quote:Op maandag 28 december 2009 08:23 schreef Magneet het volgende:
? 3de op komst ?quote:Op maandag 28 december 2009 08:31 schreef Bastard het volgende:
Wij zitten deze week alweer op 16 wkn
Ontslag genomen wa?quote:Op maandag 28 december 2009 09:03 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja Henk,
moest afgelopen 2 jaar even een carriere opbouwen, ben weer terug nu
Nope, 2 jaar geleden begonnen als noob bij een gemeente op een afdeling van 28 man, als jongste en zonder gemeentelijke ervaring. Ben nu teamleider over 15 man op de afdeling, paar schalen overgeslagenquote:Op maandag 28 december 2009 09:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ontslag genomen wa?
Ja derde op komst
Gefel;iciteerd gijsquote:Op maandag 28 december 2009 09:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ontslag genomen wa?
Ja derde op komst
hahaha nu betrap je hun op onnodig inet gebruik ipv hun jouwquote:Op maandag 28 december 2009 09:22 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nope, 2 jaar geleden begonnen als noob bij een gemeente op een afdeling van 28 man, als jongste en zonder gemeentelijke ervaring. Ben nu teamleider over 15 man op de afdeling, paar schalen overgeslagen
Is dat nu een geval van "in het land der blinden is éénoog koning?"quote:Op maandag 28 december 2009 09:22 schreef -Struikrover- het volgende:
Nope, 2 jaar geleden begonnen als noob bij een gemeente op een afdeling van 28 man, als jongste en zonder gemeentelijke ervaring. Ben nu teamleider over 15 man op de afdeling, paar schalen overgeslagen
Dus jij was de beste nietsnut? Goed gedaan!quote:Op maandag 28 december 2009 09:22 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zit aan m`n 3de Sony sinds ik hier woonquote:Op maandag 28 december 2009 09:53 schreef Magneet het volgende:
Ik heb nog lekker me Sony CRt scherm. Geen geld of behoefte aan een andere
Welke had je nu ook alweer?quote:Op maandag 28 december 2009 09:50 schreef -Struikrover- het volgende:
Oja, gamen op een LED LCD tv van 46 inch is briljant trouwens
OMGquote:Op maandag 28 december 2009 10:05 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn backlog
Valt me eigenlijk nog mee.Kijken of we volgend jaar nog wat weg kunnen werken.
64.. dat is echt ergquote:Op maandag 28 december 2009 10:05 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn backlog
Valt me eigenlijk nog mee.Kijken of we volgend jaar nog wat weg kunnen werken.
Iig in je energierekeningquote:Op maandag 28 december 2009 10:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Welke had je nu ook alweer?
Merk je echt veel verschil met dat LED?
Ja, dat las ik ook. Ik hoop dat ze dit concept door trekken naar de nieuwe generatie. Heb er als plasma fanaat erg veel interesse in. Voorlopig blijf ik bij plasma en zal mijn volgende TV waarschijnlijk een NeoPDP Panasonic worden.quote:Op maandag 28 december 2009 10:10 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Iig in je energierekening
In 2008 kwamen de eerste lcd`s met LED ( witte leds, ). Sony kwam toen met een uniek concept ( clustertjes van RGB leds ( red/green/blue ) . Briljante tv. Na een jaar blijkt hij echter veel te duur om te produceren en is hij uit de productie genomen. Alle verkopen gaan nu dus uit de vooraad met kortingen van meer dan 50%. Heb geen ervaring met andere tv van dit formaat maar deze heeft een contrast van 1 op een miljoen. Alle reviews geven aan de de plasma fanaten nu eindelijk een alternatief hebben. Dat gaf voor mij de doorslag om deze te kopen, ouder model dus maar alle snufjes die Sony heeft zitten erop. Kast bestaat uit een glazen plaat waar de speakers in hangen
http://www.testseek.com/h(...)70-d01caa9fe17b.html
Dat zijn zijn totale games momenteel denk ik! Maar inderdaad,... hoop backlog zegquote:
Ze zijn gestopt met de RGB leds, techniek is superieur, productie is te duur. Daarom blijven de recencies steken op 87%, vanwege de prijs. Maar nu is hij dus prima betaalbaar.quote:Op maandag 28 december 2009 10:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja, dat las ik ook. Ik hoop dat ze dit concept door trekken naar de nieuwe generatie. Heb er als plasma fanaat erg veel interesse in. Voorlopig blijf ik bij plasma en zal mijn volgende TV waarschijnlijk een NeoPDP Panasonic worden.
Edit: plasma-like blacks!,... zwart niveau van een plasma,... dat is serieus indrukwekkend!
Heftig hoor,... LED kan je wat inches betreft ook lekker groot trekken! Super!quote:Op maandag 28 december 2009 10:19 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ze zijn gestopt met de RGB leds, techniek is superieur, productie is te duur. Daarom blijven de recencies steken op 87%, vanwege de prijs. Maar nu is hij dus prima betaalbaar.
Dat is het totaal aantal games.quote:
Ook al iPhone games Gijs? Je hebt best veelquote:Op maandag 28 december 2009 10:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is het totaal aantal games.
Ik zit nu op 23 unbeaten. Waarvan verreweg de meeste DLC zijn.
Je kunt zoveel info toevoegen als je wilt, bijvoorbeeld ook achievement points.quote:Op maandag 28 december 2009 10:20 schreef Chocobo het volgende:
Volgens mij moet je op de backlog website zelf opschrijven wat je gedaan hebt
Did all main en side-missions.
Leuk apparaat hoor!quote:Op maandag 28 december 2009 10:10 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Iig in je energierekening
In 2008 kwamen de eerste lcd`s met LED ( witte leds, ). Sony kwam toen met een uniek concept ( clustertjes van RGB leds ( red/green/blue ) . Briljante tv. Na een jaar blijkt hij echter veel te duur om te produceren en is hij uit de productie genomen. Alle verkopen gaan nu dus uit de vooraad met kortingen van meer dan 50%. Heb geen ervaring met andere tv van dit formaat maar deze heeft een contrast van 1 op een miljoen. Alle reviews geven aan de de plasma fanaten nu eindelijk een alternatief hebben. Dat gaf voor mij de doorslag om deze te kopen, ouder model dus maar alle snufjes die Sony heeft zitten erop. Kast bestaat uit een glazen plaat waar de speakers in hangen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.dailymotion.com/video/k69J1n0q7fT7zGQU8V
http://www.testseek.com/h(...)70-d01caa9fe17b.html
He,... dat is best scherp!quote:Op maandag 28 december 2009 10:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Leuk apparaat hoor!Ik zou zelf huiverig zijn om iets te kopen wat niet langer in productie is, al is het maar vanwege eventuele reparaties.
Deze landen/mensen stagneren de groei van het menselijk ras. Ik zeg, wegvegen van de aardbodemquote:Op maandag 28 december 2009 10:35 schreef Chocobo het volgende:
Wat gebeurd er nou weer allemaal in dat Iran mensen? En wat is er met de Gaza strook aan de hand?
Kerst
Ik denk dat de mensen de groei juist willen bevorderen,... ze zijn de corrupte overheid zat! Geef ze groot gelijk,... de wereld kijkt,... !quote:Op maandag 28 december 2009 10:39 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Deze landen/mensen stagneren de groei van het menselijk ras. Ik zeg, wegvegen van de aardbodem
GOTY voor mij wasquote:Op maandag 28 december 2009 10:38 schreef Ker_Plunk het volgende:
Wat is jullie top 3 van 2009?
De mijne;
1) Demon's Souls
Meest verslavende game mede door het level systeem en gigantische replaywaarde, je blijft levelen
2) Assassin's Creed
Heerlijk
3) Uncharted 2 moooo
quote:Op maandag 28 december 2009 10:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Leuk apparaat hoor!Ik zou zelf huiverig zijn om iets te kopen wat niet langer in productie is, al is het maar vanwege eventuele reparaties.
Ze willen verandering, geen onderdrukking meer, mee met westen zoals eerder ook was.quote:Op maandag 28 december 2009 10:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen de groei juist willen bevorderen,... ze zijn de corrupte overheid zat! Geef ze groot gelijk,... de wereld kijkt,... !
quote:Op maandag 28 december 2009 10:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze willen verandering, geen onderdrukking meer, mee met westen zoals eerder ook was.
Stel je voor, 30 jaar geleden liepen ze daar ook in bikini ipv burka, als dat hier zou gebeuren krijg je ook van die opstanden.
Ik mag het hopenquote:Op maandag 28 december 2009 10:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
als dat hier zou gebeuren krijg je ook van die opstanden.
Probleem is dat minstens een even groot deel van de bevolking die fundementalisten steunt. In het gunstigste geval dus een flinke burgeroorlog zoals in Libanon. Voordeel is wel dat we van de atoomdreiging van Iran af zouden zijn. Maar tot dusver slagen de zittende machthebbers er goed in die protesten te onderdrukken.quote:Op maandag 28 december 2009 10:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze willen verandering, geen onderdrukking meer, mee met westen zoals eerder ook was.
Stel je voor, 30 jaar geleden liepen ze daar ook in bikini ipv burka, als dat hier zou gebeuren krijg je ook van die opstanden.
En de hele wereld kijkt! Enigszins begrijpelijk,.... niet nog een oorlog aub!quote:Op maandag 28 december 2009 10:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Probleem is dat minstens een even groot deel van de bevolking die fundementalisten steunt. In het gunstigste geval dus een flinke burgeroorlog zoals in Libanon. Voordeel is wel dat we van de atoomdreiging van Iran af zouden zijn. Maar tot dusver slagen de zittende machthebbers er goed in die protesten te onderdrukken.
In dit soort gevallen moet de bevolking het zelf oplossen. Net als toentertijd in het Oostblok. Als je als (westerse) land binnenvalt creeėr je juist weer eenheid tegen een gezamenlijke vijand.quote:Op maandag 28 december 2009 11:02 schreef Chocobo het volgende:
En de hele wereld kijkt! Enigszins begrijpelijk,.... niet nog een oorlog aub!
Ons leven heeft niet 2 jaar stilgestaan terwijl we wachtte tot jij weer eens je opwachting zou maken Gijs.quote:Op maandag 28 december 2009 11:16 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik heb serieus wat gemist ?!!? B weer papa inm spe en lees net dat Strol getrouwd is ????? Gijs wtf ?
Ow ?quote:Op maandag 28 december 2009 11:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ons leven heeft niet 2 jaar stilgestaan terwijl we wachtte tot jij weer eens je opwachting zou maken Gijs.![]()
Gijs...nu begeef je je op fantasievol terrein. Het moet wel reeėl blijven.quote:Op maandag 28 december 2009 11:26 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Direct krijg ik nog te horen dat Kep een vriendin heeft
Dat laatse heb ik via z`n blog gevolgd jahquote:Op maandag 28 december 2009 11:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...nu begeef je je op fantasievol terrein. Het moet wel reeėl blijven.
Hij is trouwens wel op wereldreis gegaan.
http://www.royorama.nl/?p=1271quote:Op maandag 28 december 2009 10:38 schreef Ker_Plunk het volgende:
Wat is jullie top 3 van 2009?
De mijne;
1) Demon's Souls
Meest verslavende game mede door het level systeem en gigantische replaywaarde, je blijft levelen
2) Assassin's Creed
Heerlijk
3) Uncharted 2 moooo
Ik ben mijn zelfopgelegdre druk aan het verkopen of deleten (dlc). Het is dat ik Final Fantasy Tactics tijdloos vindt, en wacht op Persona 3 anders ging de hele PSP weg.quote:Op maandag 28 december 2009 11:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eerste game die ik koop is FFXIII pas, dus die backlog wordt flink minder. Ik ga het in ieder geval niet bijhouden op een site. Dat is zelfopgelegde druk
Nope, zwaar jaar gehad prive, gigantische verbouwing van bijna een ton die nog niet klaar is en een enorm drukke baan hebben z`n weerslag gehad op m`n relatie, tis heftige periode geweest. Het gaat gelukkig allemaal weer wat beter nu.quote:Op maandag 28 december 2009 11:39 schreef Strolie75 het volgende:
Maar Gijs, we weten nu dat je een nieuwe TV hebt en dat het goed gaat op je werk. Nog meer bijzonderheden de afgelopen 2 jaar? Hoe gaat het met je kinderen en je vrouw? Nog mooie reizen gemaakt? Een tweede vijver aangelegd? Auto's in de prak gereden?
Die verbouwing was ook echt nodig wa? Man je hebt/had een prachtig huis!quote:Op maandag 28 december 2009 11:51 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nope, zwaar jaar gehad prive, gigantische verbouwing van bijna een ton die nog niet klaar is en een enorm drukke baan hebben z`n weerslag gehad op m`n relatie, tis heftige periode geweest. Het gaat gelukkig allemaal weer wat beter nu.
Klinkt heftig! Wat heb je allemaal aangepast aan je huis dan?quote:Op maandag 28 december 2009 11:51 schreef -Struikrover- het volgende:
Nope, zwaar jaar gehad prive, gigantische verbouwing van bijna een ton die nog niet klaar is en een enorm drukke baan hebben z`n weerslag gehad op m`n relatie, tis heftige periode geweest. Het gaat gelukkig allemaal weer wat beter nu.
Valt wel mee toch?quote:Op maandag 28 december 2009 11:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://www.royorama.nl/?p=1271
Mijn backlog op dit moment:
Assassin's Creed (currently playing)
Lego Batman
New Mario (currently playing)
HotD: Overkill (currently playing)
Dead Space Extraction
a Boy and his Blob
en ik wil beide Uncharteds nog een keertje gamen als ik daar tijd voor heb.
Eerste game die ik koop is FFXIII pas, dus die backlog wordt flink minder. Ik ga het in ieder geval niet bijhouden op een site. Dat is zelfopgelegde druk
Goddomme mooi!quote:Op maandag 28 december 2009 12:06 schreef -Struikrover- het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Supersized foto'squote:Op maandag 28 december 2009 12:06 schreef -Struikrover- het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het valt ook reuze mee, maar dat is een afspraak die ik met mezelf heb ik. Vorige week zijn ook die twee Wiititels erbij gekomen vanwege Kerst, dus dat is een uitzonderingquote:Op maandag 28 december 2009 12:08 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?![]()
Mijn enigste backlog is Fallout DLCEn wat psp titels als FF:T maar dat beschouw ik niet als backlog.
Om dat soort redenen staan bij mij plaatjes uit op mn GSMquote:Op maandag 28 december 2009 12:09 schreef Bastard het volgende:
Oh ja das struik inderdaadSupersize foto's.
Ik hoop dat strol op zn telefoon zit te internetten!
Geen idee, heb al 2 jaar geen plaatjes meer ge upload, moest googlenquote:Op maandag 28 december 2009 12:09 schreef Bastard het volgende:
Oh ja das struik inderdaadSupersize foto's.
Ik hoop dat strol op zn telefoon zit te internetten!
tinypic.comquote:Op maandag 28 december 2009 12:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Geen idee, heb al 2 jaar geen plaatjes meer ge upload, moest googlen
Nee, een niet zo grappig plaatje gewoonquote:
http://fok.internix.be/resizer.phpquote:Op maandag 28 december 2009 12:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Geen idee, heb al 2 jaar geen plaatjes meer ge upload, moest googlen
Strolplaatjequote:Op maandag 28 december 2009 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, een niet zo grappig plaatje gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |