Gewoon weer 2,5 mil. Als je miljarden blijft uitgeven, merk je dit niet eens. En ze kunnen het gewoon uit de pot Ontwikkelingssamenwerking halen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:08 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Het enige wat de regering bekend heeft gemaakt is dat ze er wel geld bij gaan doen, maar ze moesten nog overleggen hoeveel dat zou worden.
Ik denk dat ze er over heen gaan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:09 schreef RedGuy het volgende:
Ze zullen niet over het bedrag van vorig jaar heen gaan denk ik, maar dat moet ook niet de insteek zijn.
Ik denk dat het totale bedrag iets van 3 miljoen nog wat wordt.
Goedemorgenquote:
Als een OSquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Gerard zal toch wel ernstig uitgeslapen zijn op het moment lijkt me.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:17 schreef JDude het volgende:
Ik geloof dat ik Skunk Anansie.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:56 schreef Gtaboy107 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor diegene die Mega Toby wou.
Hedonism.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Ga ik ff roken mis ik Skunk Anansie. Welke plaat?
Ah, dat valt dan wel weer meequote:
Radio op de toiletquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:28 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik moet naar de WC, maar straks mis ik RHCP, Coldplay of Oasis, en daar heb ik geen zin in.
Iets klopt er niet aan die zinquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:28 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik moet naar de WC, maar straks mis ik RHCP, Coldplay of Oasis, en daar heb ik geen zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |