Wat een oude lelijke lijken van jumbo.quote:Op dinsdag 22 december 2009 07:53 schreef -Hans- het volgende:
Jumbo in het huis. Kind begint te janken en terecht
Eens! en nog kud zingen ookquote:Op dinsdag 22 december 2009 07:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat een oude lelijke lijken van jumbo.
Met zijn dronken kop?! Dan is hij nog wel even bezigquote:Op dinsdag 22 december 2009 07:56 schreef Yurithemaster het volgende:
volgens mij zoekt die vent zn fiestsleutel
K3 kan ik ergens nog snappen. Dat jumbo echt niet. Ik heb ook sterk het gevoel dat ze het vooral voor het geld doen en niet voor de kinderen.quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 07:57 schreef Godtje het volgende:
K3 kan ik ergens nog snappen. Dat jumbo echt niet. Ik heb ook sterk het gevoel dat ze het vooral voor het geld doen en niet voor de kinderen.
Volgens mij liep ie flink tegen zijn fiets te scheldenquote:Op dinsdag 22 december 2009 07:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Met zijn dronken kop?! Dan is hij nog wel even bezig
Yep dat is MMquote:Op dinsdag 22 december 2009 07:58 schreef -Hans- het volgende:
Is dat Miss Montreal ?!
The Fear
[..]
Miss Montreal idd.. die blijft toch niet de hele dag??![]()
Owja, die kwam ook langsquote:Op dinsdag 22 december 2009 07:58 schreef -Hans- het volgende:
Is dat Miss Montreal ?!
The Fear
[..]
Miss Montreal idd.. die blijft toch niet de hele dag??![]()
Whehequote:Op dinsdag 22 december 2009 07:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij liep ie flink tegen zijn fiets te scheldenStoute fiets
Zo jammer dat Giel dit niet ziet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 08:02 schreef HiDiHo het volgende:
En daar ging ie onderuit![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |