quote:
Jij zit teveel op GS.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik dacht bijna dat je reaguurders ging neerzetten.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:25 schreef remlof het volgende:
De FP is heel anders dan het forum. Wij zijn meer een community
Ik hou ook van jouquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:25 schreef remlof het volgende:
Heldquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Rare vraag misschien maar wie is Laura?
inderdaad en ik hou vooral zo van de modjes hierquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:25 schreef remlof het volgende:
even serieus of is dat dat meisje dat die zeildinges wou doen?quote:
User #501 natuurlijk: lauraquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Are u serialquote:
Het meisje dat hier bezongen wordt:quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik ga voor antwoord Cquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het meisje dat hier bezongen wordt:
Die tweede is ook wel heel erg jaquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:33 schreef griekjeee het volgende:
Mja...Sowieso alles wat daar altijd bij meest gelezen staat.
Wat is dit dan? De binnenmuren van San Quentin?quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:25 schreef remlof het volgende:
Lievvquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:34 schreef Nikmans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bullie de bulldogpuppy vindt dit een lief topic
Omg die eerste...zieke mensenquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:34 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die tweede is ook wel heel erg jaIk schaam me dat ik hem gelezen heb.
BIJ DIE EERSTE WAS IK ECHTER GODVERDOMME BOOS EN VERONTWAARDIGD HOE DURVEN ZE ALS IK HUN IN MIJN KLAUWEN KRIJG HE
Als de FP de wallen is, zijn wij de Jordaanquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat is dit dan? De binnenmuren van San Quentin?
de Jordaanquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Als de FP de wallen is, zijn wij de Jordaan
http://frontpage.fok.nl/quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:35 schreef LudoSanders het volgende:
Waar zit dat, die frontpage? Ik ken enkel de frontpage van 't forum met een lijst van alle subfora.
Dat was wel te zien aan het fok!-meet-dansfilmpje ja.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:25 schreef remlof het volgende:
Gast.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:38 schreef Siniti het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/
Al zou een modje dat natuurlijk wel moeten weten.
frontpage zit vol met kleuters of vol met pedo'squote:Op dinsdag 22 december 2009 02:22 schreef Siniti het volgende:
[ afbeelding ]
Waar gaat dit heen met Nederland
Ja, voor als je je kwakkie nergens anders kwijt kanquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
de Jordaan![]()
maar de walle is wel gezlelig
quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:38 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Dat was wel te zien aan het fok!-meet-dansfilmpje ja.
Mensen die dat overwegen als ze hun kwakkie nergens kwijt kunnen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, voor als je je kwakkie nergens anders kwijt kan
Ja, ik heb ook medelijden met zequote:Op dinsdag 22 december 2009 02:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mensen die dat overwegen als ze hun kwakkie nergens kwijt kunnen.
Ja inderdaad iedereen heeft toch wel sokkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mensen die dat overwegen als ze hun kwakkie nergens kwijt kunnen.
Dankjequote:
mannenliefde hoort aan elkaarquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |