een flashmbob, een dansje van vanvelzen met het publiek, enzo?quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:12 schreef Pixie. het volgende:
Is er eigenlijk nog iets ontzettends bizars gebeurt?
Op een zaterdag had ik mn jas in de garderobe opgehangen en een muntje gekregen. Vervolgens zat naar huis gegaan zonder jas. Kom ik daar de donderdag erop met het muntje om mn jas te halen, hebben ze alleen het de hanger met nummer nogquote:
Flashmobsquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
een flashmbob, een dansje van vanvelzen met het publiek, enzo?
Heb ik ook nooit gezegd.....quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:11 schreef evert het volgende:
[..]
ze bepaalt niet zelf de muziek.... en er is niets mis met de killers
Pff die security van tegenwoordig...quote:
Lekker is dat!quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:14 schreef Slaif het volgende:
[..]
Op een zaterdag had ik mn jas in de garderobe opgehangen en een muntje gekregen. Vervolgens zat naar huis gegaan zonder jas. Kom ik daar de donderdag erop met het muntje om mn jas te halen, hebben ze alleen het de hanger met nummer nogIk zou dat nog een keer met de eigenaar regelen, maar ik kom er nooit zo vroeg dat ik staat ben om te onderhandelen enzo
Ben je al heen geweest? Of lukt dat niet?quote:
Woensdag ga ik even kort heen met wat vrienden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:17 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ben je al heen geweest? Of lukt dat niet?
Wat heeft ie?quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:20 schreef Horloge het volgende:
Pff, ik ga mijn computer maar eens uitgooien en verder luisteren in bed. Ik heb nog een pagina of 1400 te leren voor na de vakantie en de weken erna, dus beter begin ik eens.
Toedels!
Succes/trustenquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:20 schreef Horloge het volgende:
Pff, ik ga mijn computer maar eens uitgooien en verder luisteren in bed. Ik heb nog een pagina of 1400 te leren voor na de vakantie en de weken erna, dus beter begin ik eens.
Toedels!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
geen idee...
weet net zoveel erover als jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |