Een hele week 3 uur slaap per nacht is nog niet half zo vermoeiend als jijquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:37 schreef djkoelkast het volgende:
Dit is allemaal toch ook veel beter dan al die alternatieve gitaarherrie, kom, maak er gewoon een feestje van!
Misschien komt hierna wel een héél leuk liedje!quote:
Is inderdaad echt heerlijk...quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik heb zo lekker gegeten vanavond. Pasta met truffel als voorgerecht.
. Ow, en gedronken
.
Het is een feit, dat wat ik zei, niet wat jij zegt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Een hele week 3 uur slaap per nacht is nog niet half zo vermoeiend als jij
Zullen ze zo met z'n alleen opeens "Jaaaaquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:38 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Misschien komt hierna wel een héél leuk liedje!
Over dat gesproken: dat moet ik mezelf aanleren als Serious Request is afgelopen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Een hele week 3 uur slaap per nacht is nog niet half zo vermoeiend als jij
Het is al de hele avond feest op het pleinquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:38 schreef ScottTracy het volgende:
Het wordt steeds gezelliger daar!!
Ja, 't is echt al een stuk beter dan een paar dagen geleden! Heel leukquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:39 schreef Briggy het volgende:
[..]
Het is al de hele avond feest op het plein
World Hold On vind ik ook geweldig.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:39 schreef ScottTracy het volgende:
Love GenerationVrolijkheid ten top!
Ik hoor hier toch overduidelijk een akoestisch gitaartje in.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:39 schreef Qunix het volgende:
Inmiddels 4 nummers zonder gitaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |