abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75908167
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 00:37 schreef djkoelkast het volgende:
Dit is allemaal toch ook veel beter dan al die alternatieve gitaarherrie, kom, maak er gewoon een feestje van!
Een hele week 3 uur slaap per nacht is nog niet half zo vermoeiend als jij
pi_75908170
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 00:35 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga nu écht afnokken
Misschien komt hierna wel een héél leuk liedje!
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
  dinsdag 22 december 2009 @ 00:38:08 #203
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_75908174
Vind het wel weer tijd voor een 'Doe Roel Na' dansje.
  dinsdag 22 december 2009 @ 00:38:20 #204
162438 Litton-Lane
Beyond Borders
pi_75908179
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 00:36 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

.
Ik heb zo lekker gegeten vanavond . Pasta met truffel als voorgerecht.
. Ow, en gedronken .
Is inderdaad echt heerlijk...
Lang geleden voor mij though
pi_75908183
Het wordt steeds gezelliger daar!!
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
  Moderator dinsdag 22 december 2009 @ 00:38:36 #206
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_75908190
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 00:37 schreef Piles het volgende:

[..]

Een hele week 3 uur slaap per nacht is nog niet half zo vermoeiend als jij
Het is een feit, dat wat ik zei, niet wat jij zegt.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_75908199
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 00:38 schreef ScottTracy het volgende:

[..]

Misschien komt hierna wel een héél leuk liedje!
Zullen ze zo met z'n alleen opeens "Jaaaa " en " " gaan posten, dan denkt ze dat ze vanalles gemist heeft
  dinsdag 22 december 2009 @ 00:38:52 #208
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_75908200
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 00:37 schreef Piles het volgende:

[..]

Een hele week 3 uur slaap per nacht is nog niet half zo vermoeiend als jij
Over dat gesproken: dat moet ik mezelf aanleren als Serious Request is afgelopen.
pi_75908202
Schenk nog maar wat te drinken in...genoeg leuke muziek, boekje erbij...
Jack does it in real time...
  dinsdag 22 december 2009 @ 00:39:03 #210
238231 3FMaster
Wat dacht je anders?
pi_75908205
En u mag meefluiten
Flickr // Nu ook op Last.fm! en Twitter!
  Moderator dinsdag 22 december 2009 @ 00:39:06 #211
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_75908207
Looooooooooooove generation
Lekker doorstampen zo!
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_75908213
Bob.
  dinsdag 22 december 2009 @ 00:39:18 #213
58141 Briggy
GOEDEMIDDAG!!!
pi_75908215
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 00:38 schreef ScottTracy het volgende:
Het wordt steeds gezelliger daar!!
Het is al de hele avond feest op het plein
fotografieverslaafde | muziek: Look up through the trees to feel as small as you can | Tricks up my Sleeve
*** Gedicht *** | I'm not totally useless, I can be used as a bad example.
pi_75908217
Love Generation Vrolijkheid ten top!
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_75908218
Weer een zomernummertje, zouden ze het al warm krijgen daarbuiten?
You can trust me, trust nobody...
  dinsdag 22 december 2009 @ 00:39:31 #216
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_75908227
Bob Sinclar
pi_75908229
Het is nog lekker druk daar op de grote markt Wel motiverend voor de dj's
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_75908231
Feeel the Love Generation
pi_75908232
Dit is dan weer jammer....
Koning.
  dinsdag 22 december 2009 @ 00:39:38 #220
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_75908233
Kutnummer, gaat flashmob opzoeken!
  dinsdag 22 december 2009 @ 00:39:38 #221
162438 Litton-Lane
Beyond Borders
pi_75908234
@RoelJewel

Hoe bevalt die nieuwe Mac Muis..
Ik zou die van mij wel willen vervangen eigenlijk.....
pi_75908235
Inmiddels 4 nummers zonder gitaren.
pi_75908244
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 00:39 schreef Briggy het volgende:

[..]

Het is al de hele avond feest op het plein
Ja, 't is echt al een stuk beter dan een paar dagen geleden! Heel leuk
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
  dinsdag 22 december 2009 @ 00:40:00 #224
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_75908249
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 00:39 schreef ScottTracy het volgende:
Love Generation Vrolijkheid ten top!
World Hold On vind ik ook geweldig.
pi_75908251
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 00:39 schreef Qunix het volgende:
Inmiddels 4 nummers zonder gitaren.
Ik hoor hier toch overduidelijk een akoestisch gitaartje in.
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')