Als je dat al raar vindt. Ik heb een keer meegemaakt dat een mevrouw in de rij een bigmac bestelde zonder hamburger, die vrouw achter de kassa keek een beetje vreemd, waarop die consument zegt; Jaa, ik vind die groentes altijd zo lekker!quote:
Zulks.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:59 schreef timbob het volgende:
als het in utrecht ergens is, doe ik mee.
Dat is inderdaad wel zo. Ik denk niet dat ze daar blij mee zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:20 schreef Darkestrah het volgende:
Misschien slimmer om zo'n elektrisch waxinelichtje mee te nemen? Ik denk niet dat ze zitten te wachten op kaarsjes in de Mac.
Leuk idee wel.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:02 schreef Saninl het volgende:
[..]
Als je dat al raar vindt. Ik heb een keer meegemaakt dat een mevrouw in de rij een bigmac bestelde zonder hamburger, die vrouw achter de kassa keek een beetje vreemd, waarop die consument zegt; Jaa, ik vind die groentes altijd zo lekker!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:19 schreef TimKuik het volgende:
Hmmzz, ik ben denk ik ook wel in voor Utrecht. Ligt er natuurlijk wel aan welke dag.
Ik werk zelf bij de Mc, wij zouden het best kunnen waarderenquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:52 schreef sjeppert het volgende:
Why?
dat ga ik je niet uitleggen
en vooral de uitwerking op het personeel en de overige mensen van dit 'grappige idee'
filmen en hier posten he![]()
Wat is even? Het zou wel vet zijn als alles goed gefilmd werdquote:Op dinsdag 22 december 2009 03:49 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Ik kan wel filmen, alleen ik ga eerst even op vakantie.
* Dat zou dan gebeuren met een Sony HDR-FX7
QFT. Briljant idee.quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat is even? Het zou wel vet zijn als alles goed gefilmd werd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |