Maar dan sluiten ze ons allemaal op, en daar is geen ruimte voor.quote:
Gewoon een hek om Nederland Limburg, ruimte zat.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maar dan sluiten ze ons allemaal op, en daar is geen ruimte voor.
U begrijpt wat ik bedoel hoop ik?quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maar dan sluiten ze ons allemaal op, en daar is geen ruimte voor.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:21 schreef skattebaut het volgende:
[..]
U begrijpt wat ik bedoel hoop ik?
Links NL is gestoord in hun zogenaamde humaanheid.
Van belastingroofmiljoenen criminelen totaal in de watten leggen.![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:23 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik vind het erger dat veel van die lui weer vrij komen terwijl er al een grote kans op herhaling is van een soortgelijk misdrijf.
Hoe vaak hoor je niet: De man wordt verdacht van het verkrachten en vermoorden van de kinderen hij zat al voor soortgelijke vergrijpen eerder vast en zat toen ook in een tbs kliniek
ik zeg:[ afbeelding ]
IDD.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:21 schreef Drinky het volgende:
Nederland, het land waar je als crimineel beter af bent dan als brave burger
Euh, we mogen het hopen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:22 schreef Fortitudo het volgende:
MENSEN OPEN UW OGEN! ZE ZIJN BETER VOOR DE GEVANGENEN DAN VOOR DE HARWERKENDE BURGERS ZOALS WIJ. STEM PVV EN WIJ ZULLEN DE JUISTE PRIORITEITEN STELLEN!
Ik zeg, cel bouwen van goedkope betonblokken, stukken ellende naar binnen schuiven en dicht metselen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:23 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik vind het erger dat veel van die lui weer vrij komen terwijl er al een grote kans op herhaling is van een soortgelijk misdrijf.
Hoe vaak hoor je niet: De man wordt verdacht van het verkrachten en vermoorden van de kinderen hij zat al voor soortgelijke vergrijpen eerder vast en zat toen ook in een tbs kliniek
ik zeg:[ afbeelding ]
Morgen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:29 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik zeg, cel bouwen van goedkope betonblokken, stukken ellende naar binnen schuiven en dicht metselen.
Niet eens een deur erin, gewoon low budget.
Het is echt te idioot voor woorden wat hier in NL allemaal gebeurt buiten medeweten burgers om.
Iemand de aflevering toevallig ook gezien?
" Omdat, je kan toch niet zomaar iemand opsluiten en als ze dan weer terug in de samenleving komen, hebben ze niet ineens zo'n klap."quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:07 schreef nattermann het volgende:
Ik snap niet waarom een TBS'er met verlof mag. Zo iemand heeft toch niet voor niets TBS?
Precies. Ik mag iemand vermoorden (of een ander voorbeeld), maar wel elke x weken in het weekend naar mijn familie toe. Flikker toch opquote:Op dinsdag 22 december 2009 02:10 schreef sjeppert het volgende:
verlof hoort bij het proces om terug te keren als normale burger
my ass...vastzetten die lui
PVV misschien wel, stormloop zeker niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:07 schreef Demon_Hunter het volgende:
Potentieel PVV stormloop topique.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |