Die is net gekeurd en gelijk verkocht! En neen, de betaling was niet in natura......quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:29 schreef swollywood het volgende:
[..]
Hoezo? Moet de Twingo ook binnenkort gekeurd worden ofzo?
Maar... nu kan ik je niet meer uitlachen om je vrouwen auto...quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:32 schreef navvy het volgende:
[..]
Die is net gekeurd en gelijk verkocht! En neen, de betaling was niet in natura......
Wees gerust, ik heb hier nog een knalrode peugeot 205 uit 1991 hier staan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:34 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Maar... nu kan ik je niet meer uitlachen om je vrouwen auto...
Meh dat is niet echt een vrouwenauto. De Ford Ka en de Renault Twingo zijn vrouwenwagentjes (kutschudders)quote:Op woensdag 23 december 2009 11:12 schreef navvy het volgende:
[..]
Wees gerust, ik heb hier nog een knalrode peugeot 205 uit 1991 hier staan.
kom maar langs de rum staat klaarquote:Op donderdag 24 december 2009 10:00 schreef Radobe het volgende:
is t al tijd voor een borrel?
Nodig de Heer uit, en je hebt ongelimiteerd drankquote:Op donderdag 24 december 2009 16:19 schreef swollywood het volgende:
Een volle fles Jameson, Ballantines, Bacardi Límon, Malibu, Baileys, Hooghoudt Vodka, Petrikov Red, Passoa, Pisang Ambon, Safari, een halve fles Glenn Talloch 8yr en nog wat restjes Sambuca en Singleton Malt 12yr.
Zou ik daar de kerst mee door komen?
Ik kijk wel uit. Als ie van water wijn maakt, zal ie het met whiskey wel andersom doen.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nodig de Heer uit, en je hebt ongelimiteerd drank
Beide kerstdagen of alleen de eerste? En met hoeveel ben je?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:19 schreef swollywood het volgende:
Een volle fles Jameson, Ballantines, Bacardi Límon, Malibu, Baileys, Hooghoudt Vodka, Petrikov Red, Passoa, Pisang Ambon, Safari, een halve fles Glenn Talloch 8yr en nog wat restjes Sambuca en Singleton Malt 12yr.
Zou ik daar de kerst mee door komen?
Ga je het klooster in?quote:Op donderdag 24 december 2009 18:22 schreef Cyntiaa het volgende:
Even geen alcohol hier vandaag en morgen
Ik wel, maar ik ben dan ook een gecertificeerde huiskamer alcoholistquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:02 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Nee, was gisteraaf alleen en ben vandaag alleen. Dan drink ik geen alcohol
Net als Manuel?quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:59 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik ben dan ook een gecertificeerde huiskamer alcoholist
Nee ik kan wel aardig voor mezelf zorgenquote:
Dan is het goedquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:51 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nee ik kan wel aardig voor mezelf zorgen
Helemaal niets. Eén groot dorp.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:21 schreef Symo het volgende:
Wat is er nou zo leuk aan Zwolle dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |