quote:Op maandag 21 december 2009 23:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ach, het merendeel van de klb-users zijn zielige jongetjes die hun imago op willen krikken door op het internet zich een baas te wanen. Alles wat ze te kort komen in het echte leven proberen ze compenseren met het zogenaamde 'bazen' gedrag. Hier in sc stikt het er ook van. Je kan deze types er zo uit pakken.
Ik voel me ook echt niet aangesproken eigenlijk.quote:
Neuh, ik ben wel iets gewend en heb dat soort foto's van Madonna al wel ooit gezien.quote:
Je bedoelt mij he? Ik kan het ook niet helpen dat ik geen sociaal leven heb hoor!!1quote:Op maandag 21 december 2009 23:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ach, het merendeel van de klb-users zijn zielige jongetjes die hun imago op willen krikken door op het internet zich een baas te wanen. Alles wat ze te kort komen in het echte leven proberen ze compenseren met het zogenaamde 'bazen' gedrag. Hier in sc stikt het er ook van. Je kan deze types er zo uit pakken.
Ik ook niet, maar kan mij er wel enigszins in vinden. Alleen is dit niet alleen van toepassing op KLB SC, maar op heel FOK!. De sfeer die op FOK! heerst is heel anders dan enkele jaren geleden, het past zich aan aan de users.quote:Op maandag 21 december 2009 23:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik voel me ook echt niet aangesproken eigenlijk.
quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 23:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat dat echt is.
Oke. Maar die van jou:quote:Op maandag 21 december 2009 23:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
SLIJMBAL JONGE MET JE KUSJE !!!!!!!!!
Ik heb ook medelijden met hem. En ik waardeer het ook dat hij eerlijk is. Maar ik waardeer het niet dat hij zich op z'n tijd anders probeert voor te doen als hij is. En zelf is hij natuurlijk ook geen heilig boontje, ik heb meer dan genoeg bashposts van hem richting mij gezien, ook zonder dat ik hem lastigviel.quote:Op maandag 21 december 2009 23:58 schreef ynuhh het volgende:
Wat ik over php zeg meen ik ook echt. Jullie zullen het waarschijnlijk niet waarderen, maar ik heb medelijden met die jongen. Ik vind het dan ook zeer zwak dat de zogenaamde 'bazen' zich zo laten gaan tegen hun prooi. Serieus, een echte baas is volwassen en toont respect. Die gaat niet kinderachtig mensen die anders zijn pesten. Eerlijkheid zal beloond moeten worden, niet gestraft.
Jonge, je snapt toch zelf ook wel dat dat over the top internettalk was.quote:Op maandag 21 december 2009 23:59 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Oke. Maar die van jou:
"Slaap lekker lieverdje"
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar dat is dus moeilijk uit te leggen aan users die hier nog niet zo lang zijn. En dat is waarschijnlijk 80% hier.quote:Op maandag 21 december 2009 23:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar kan mij er wel enigszins in vinden. Alleen is dit niet alleen van toepassing op KLB SC, maar op heel FOK!. De sfeer die op FOK! heerst is heel anders dan enkele jaren geleden, het past zich aan aan de users.
Dit vind ik echt een bazen post.quote:Op maandag 21 december 2009 23:58 schreef ynuhh het volgende:
Wat ik over php zeg meen ik ook echt. Jullie zullen het waarschijnlijk niet waarderen, maar ik heb medelijden met die jongen. Ik vind het dan ook zeer zwak dat de zogenaamde 'bazen' zich zo laten gaan tegen hun prooi. Serieus, een echte baas is volwassen en toont respect. Die gaat niet kinderachtig mensen die anders zijn pesten. Eerlijkheid zal beloond moeten worden, niet gestraft.
Het gaat me niet om anderszijn, het gaat me erom dat die jongen me de ogen uit m'n hoofd irriteert. En waarom steeds 'bazen'quote:Op maandag 21 december 2009 23:58 schreef ynuhh het volgende:
Dus je meende het niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jonge, je snapt toch zelf ook wel dat dat over the top internettalk was.
Dat ik ook wel op zich.quote:Op maandag 21 december 2009 23:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar kan mij er wel enigszins in vinden.
Mij zal je niet snel iemand baas noemen, ik vind het een walgelijke uitdrukking. Wanneer die jongen je irriteert dan ga je er toch niet op in? Hoe fucking moeilijk is het? Je probeert het zelfde aan Lamon uit te leggen, maar hoe de fuck kan je iets aan iemand uitleggen als je het zelf niet eens onder de knie hebt?quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het gaat me niet om anderszijn, het gaat me erom dat die jongen me de ogen uit m'n hoofd irriteert. En waarom steeds 'bazen'. Zo vaak wordt dat woord niet gebruikt, jullie geven ons eerder die benaming dan wij onszelf.
Daar ben ik het wel mee eens. Heel vaak is Allure degene die uit het niets begint te bashen. Vind ik helemaal prima, maar ga dan nu niet huilen over 'waarom doe je stoer op internet tegen iemand die je niet kent'.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:03 schreef Skylark. het volgende:
De hypocrisie hier is om van te huilen. Ik neem jullie maar even niet serieus op dit moment. Allure, een van de hardste bashers, vindt het opeens niet meer leuk dat wij bashen. Wij zijn opeens 'kinderachtige jongetjes die niets in het echte leven hebben en stoer doen op internet' terwijl wij tot vlak hiervoor nog goed genoeg waren voor jullie om mee te praten.
Ik zie het.quote:
Geloof me, als iemand me echt heel erg irriteert op de manier dat Lamon dat bijvoorbeeld doet, en daarbij ook liegt, dan is dat best fucking moeilijk om er niet op in te gaan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:04 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wanneer die jongen je irriteert dan ga je er toch niet op in? Hoe fucking moeilijk is het?
Ik heb het bij php én Lamon vaak genoeg vriendelijk geprobeerd, maar dat werkte niet. En soms kun je iets wat je irriteert niet negeren, en moet je erop ingaan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:04 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mij zal je niet snel iemand baas noemen, ik vind het een walgelijke uitdrukking. Wanneer die jongen je irriteert dan ga je er toch niet op in? Hoe fucking moeilijk is het? Je probeert het zelfde aan Lamon uit te leggen, maar hoe de fuck kan je iets aan iemand uitleggen als je het zelf niet eens onder de knie hebt?
Dat ook idd. Zie bijvoorbeeld php's fotoboek nu. Ik ga gewoon normaal op hem in, maar hij vindt het nodig om te blijven schelden enzo. We moeten niet gaan doen alsof php en Lamon engeltjes zijn hè.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb het bij php én Lamon vaak genoeg vriendelijk geprobeerd
Jullie gaan altijd met een groep op 1 persoon. En ja, ik bash ook vaak mensen zomaar. Maar dat is dan nooit serieus bedoeld, en jullie irriteren je je ook gewoon echt aan een Lamon en een php. Ik begrijp niet dat je je kunt irriteren aan een personage op een forum die je niet eens in real life kent.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Heel vaak is Allure degene die uit het niets begint te bashen. Vind ik helemaal prima, maar ga dan nu niet huilen over 'waarom doe je stoer op internet tegen iemand die je niet kent'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |