quote:Op maandag 21 december 2009 23:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ach, het merendeel van de klb-users zijn zielige jongetjes die hun imago op willen krikken door op het internet zich een baas te wanen. Alles wat ze te kort komen in het echte leven proberen ze compenseren met het zogenaamde 'bazen' gedrag. Hier in sc stikt het er ook van. Je kan deze types er zo uit pakken.
Ik voel me ook echt niet aangesproken eigenlijk.quote:
Neuh, ik ben wel iets gewend en heb dat soort foto's van Madonna al wel ooit gezien.quote:
Je bedoelt mij he? Ik kan het ook niet helpen dat ik geen sociaal leven heb hoor!!1quote:Op maandag 21 december 2009 23:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ach, het merendeel van de klb-users zijn zielige jongetjes die hun imago op willen krikken door op het internet zich een baas te wanen. Alles wat ze te kort komen in het echte leven proberen ze compenseren met het zogenaamde 'bazen' gedrag. Hier in sc stikt het er ook van. Je kan deze types er zo uit pakken.
Ik ook niet, maar kan mij er wel enigszins in vinden. Alleen is dit niet alleen van toepassing op KLB SC, maar op heel FOK!. De sfeer die op FOK! heerst is heel anders dan enkele jaren geleden, het past zich aan aan de users.quote:Op maandag 21 december 2009 23:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik voel me ook echt niet aangesproken eigenlijk.
quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 23:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat dat echt is.
Oke. Maar die van jou:quote:Op maandag 21 december 2009 23:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
SLIJMBAL JONGE MET JE KUSJE !!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |