Ga je mond spoelen!quote:
Jordy van Loon - Verliefdheidquote:Op maandag 21 december 2009 23:51 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Anthem van vorig jaar, was Novastar ? met welk nummer ook al weer?
Jahaa, supergaafquote:Op maandag 21 december 2009 23:48 schreef Sanddr het volgende:
Dat liedje van net doet me denken aan deze !
Anders was het Mars geworden van Fake Bloodquote:Op maandag 21 december 2009 23:52 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dat was giel zijn creatiepersoonlijke anthem.
Die grapjes hebben we nu wel gehad pisventjequote:Op maandag 21 december 2009 23:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Je betrapt van Velzen dan ook niet, je ziet hem toch niet!!!!!!!!!!111
En het is ook wel een beetje zo. Helaasquote:
Dat was niet de Anthem, maar de top request.quote:
Ik hang in de kerstboom met andere ballenquote:Op maandag 21 december 2009 23:53 schreef Piles het volgende:
Is Kerstbal eigenlijk al gedraaid, van Bert en Ernie?
Is die al gedraaid?quote:Op maandag 21 december 2009 23:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Anders was het Mars geworden van Fake Blood
Jawel, de DJ's hebben het zelf tot de anthem benoemdquote:Op maandag 21 december 2009 23:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat was niet de Anthem, maar de top request.
me 2quote:Op maandag 21 december 2009 23:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Intro's raden ben ik heul goed in, zolang het niet te veel rock is
quote:Op maandag 21 december 2009 23:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hang in de kerstboom met andere ballen
we hebben het heel leuk daar, met z'n allen
het is misschien een beetje mal,
maar ik ben een kerstbal
Ik heb hem nog niet gehoordquote:
echt een toffe filmquote:Op maandag 21 december 2009 23:54 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
JOUW UI!. ik heb net die film gezien(samen met Noortje, ok ok)
Kan niet, bij video komen altijd de headlinesquote:Op maandag 21 december 2009 23:55 schreef Dropdown het volgende:
Maar uh... Als ik video kies, dan komen er telkens van die irritante video-updates van afgelopen nacht doorheenWIl gewoon de uitzending volgen de hele tijd, zonder die dingen, hoe doe ik dat?
Het Anthem staat vooraf al vast, tijden SR ontstaat meestal een publieks/DJ fave, maar dat is theoretisch gezien natuurlijk niet de Anthem.quote:Op maandag 21 december 2009 23:55 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Jawel, de DJ's hebben het zelf tot de anthem benoemd
Door bij de headlines naar audio te schakelenquote:Op maandag 21 december 2009 23:55 schreef Dropdown het volgende:
Maar uh... Als ik video kies, dan komen er telkens van die irritante video-updates van afgelopen nacht doorheenWIl gewoon de uitzending volgen de hele tijd, zonder die dingen, hoe doe ik dat?
haha ja de nadruk op heel, ik heb hem ook al zo lang niet meer gehoord. Die moet ook echt op met kerst. Vriendin weer van die rare blikken mijn richting opquote:
Lang leve de audioswitch mogelijkheid van de 3FM Fan SR Playerquote:Op maandag 21 december 2009 23:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan niet, bij video komen altijd de headlines
De themasong staat vast toch, het anthem niet?quote:Op maandag 21 december 2009 23:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het Anthem staat vooraf al vast, tijden SR ontstaat meestal een publieks/DJ fave, maar dat is theoretisch gezien natuurlijk niet de Anthem.
Dat is toch het thema-nummer? Verwarring alomquote:Op maandag 21 december 2009 23:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het Anthem staat vooraf al vast, tijden SR ontstaat meestal een publieks/DJ fave, maar dat is theoretisch gezien natuurlijk niet de Anthem.
Ah, who cares anywayquote:Op maandag 21 december 2009 23:57 schreef Piles het volgende:
[..]
De themasong staat vast toch, het anthem niet?
Iedereen gebruikt die termen doorelkaar volgens mij
Als ik dat hoor in Rabradio, scoor ik ook meestal de puntenquote:Op maandag 21 december 2009 23:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Intro's raden ben ik heul goed in, zolang het niet te veel rock is
Themasong = vooraf bepaald (Rigby in dit geval)quote:Op maandag 21 december 2009 23:57 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Dat is toch het thema-nummer? Verwarring alom
Het themanummer is One Song van Rigby. Maar dat is zeker niet het anthem.quote:Op maandag 21 december 2009 23:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja.quote:Op maandag 21 december 2009 23:58 schreef Piles het volgende:
Themasong = vooraf bepaald (Rigby in dit geval)
Anthem = groeit in de loop van de week tot dé plaat
Toch?
Correctquote:Op maandag 21 december 2009 23:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Toch?
quote:Op maandag 21 december 2009 23:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |