Najib Amhali quote: Veet ik et?!quote:Op maandag 21 december 2009 23:50 schreef Koolzuurvrij het volgende:
Waar staat die V eigenlijk voor.. Vecurity?
Vmboquote:Op maandag 21 december 2009 23:50 schreef Koolzuurvrij het volgende:
Vind je het gek? In de VS dragen beveiligers handwapens, hier mogen ze je nog niet eens een winkelverbod geven zonder assistentie van de politie.quote:Op maandag 21 december 2009 23:53 schreef Armageddon het volgende:
Ja mooi die V figuren, als er echt shit aan de hand is dan liggen ze achter de kratten aardappels.
Dan moet je zo'n baan niet aannemen als je niets mag. Of ben ik nou gek?quote:Op maandag 21 december 2009 23:57 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Vind je het gek? In de VS dragen beveiligers handwapens, hier mogen ze je nog niet eens een winkelverbod geven zonder assistentie van de politie.
Als je zo'n fanboy van de VS bent, dan flikker je toch lekker op daarnaartoe?quote:Op maandag 21 december 2009 23:57 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Vind je het gek? In de VS dragen beveiligers handwapens, hier mogen ze je nog niet eens een winkelverbod geven zonder assistentie van de politie.
Als jij me de financiële middelen toereikt ben ik zo vertrokkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:05 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als je zo'n fanboy van de VS bent, dan flikker je toch lekker op daarnaartoe?
Er kan altijd nog liefde voor de baan zijn, maar inderdaad, ik zou nooit beveiliger willen worden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan moet je zo'n baan niet aannemen als je niets mag. Of ben ik nou gek?
Ik wel, maar dan wel met minimaal drie handgranaten en twee doorgeladen pistolen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:10 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Er kan altijd nog liefde voor de baan zijn, maar inderdaad, ik zou nooit beveiliger willen worden.
Vinkje, 'ongeschikt'.quote:Op maandag 21 december 2009 23:50 schreef Koolzuurvrij het volgende:
Ik heb gehoord dat Blackwater nog recruteertquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:07 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Als jij me de financiële middelen toereikt ben ik zo vertrokken![]()
Nog ontvoerd door de NWO laatst?
Ok mooi! Dan heb ik gelijk een baantje daaro.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:31 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Blackwater nog recruteertIs goed voor je ziel.
Verder niet ontvoerd. Toch bedankt voor je bezorgdheid.
Dat komt goed uit. Daar hebben ze in de V.S. namelijk een overschot van.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:43 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ok mooi! Dan heb ik gelijk een baantje daaro.
Graag gedaan. Ik kijk graag om naar de geestelijk incapabelen.
Ik takes one to know one?quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:52 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat komt goed uit. Daar hebben ze in de V.S. namelijk een overschot van.
Ik voel me hier onheus en minachtend bejegend door jou en je kontmattie GasTurbine of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:30 schreef Sqquuuuaaabbbbb het volgende:
[..]
Ik takes one to know one?
Welke woodz?quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:35 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik voel me hier onheus en minachtend bejegend door jou en je kontmattie GasTurbine of iets dergelijks.
Beter gaan jullie je allebei aanmelden bij Blackwater. See you in the woodz bitch.
of: MOET IK PETER R. DE VRIES BELLEN OFZO!!!!??????????quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:42 schreef Multivitamine het volgende:
En waar is de foto? Je hebt toch zeker wel gewoon die foto gemaakt en toen hij poogde de camera af te pakken geschreeuwd "DIT MAG NIET, DIT MAG NIET!!! OPENLIJKE GEWELDPLEGING, KIJK MENSEN!!!"
Wacht... kratten aardappels?quote:Op maandag 21 december 2009 23:53 schreef Armageddon het volgende:
Ja mooi die V figuren, als er echt shit aan de hand is dan liggen ze achter de kratten aardappels.
vroeg 25 gulden op die grote grijzen kratten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:54 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Wacht... kratten aardappels?
Hoeveel statiegeld zit daarop?
Blackwater bestaat al enige tijd niet meerquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:31 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Blackwater nog recruteertIs goed voor je ziel.
Wie ben jij dan weer en hoe weet je waar ik woonquote:Op woensdag 23 december 2009 01:30 schreef chiren het volgende:
lol was jij dat bij de AH naast de Hoven, Roland Holstlaan enzo?!
Daar doen ze gelukkig toch niet aan bij AH, dus da's wel je laatste zorg.quote:
Hij zal dan wel die volwassen kerel zijn, die voor zijn beroep beveiliger is.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wie ben jij dan weer en hoe weet je waar ik woon
Jij bent zeker ook beveiligerquote:Op woensdag 23 december 2009 12:16 schreef Prenzlauer het volgende:
iets met niet luisteren en voelen. TS je bent echt een stakker met je jolige sneeuwpoppetje. 'lekker gek doen' door hem in een ijskast te zetten en dan nog een foto nemen zodat iedereen op je hyves kan zien hoe grappig je wel niet bent zeker
Veel leuker zou het zijn geweest als TS samen met zijn ijspoppetje een nachtje opgesloten was in de vriezer en daar een foto van was gemaakt
Toch heeft hij een punt. Leuk een sneeuwpopje in de ijskast doen hihI!hiH!hii!1!HIihihiquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wie ben jij dan weer en hoe weet je waar ik woon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |