Najib Amhali quote: Veet ik et?!quote:Op maandag 21 december 2009 23:50 schreef Koolzuurvrij het volgende:
Waar staat die V eigenlijk voor.. Vecurity?
Vmboquote:Op maandag 21 december 2009 23:50 schreef Koolzuurvrij het volgende:
Vind je het gek? In de VS dragen beveiligers handwapens, hier mogen ze je nog niet eens een winkelverbod geven zonder assistentie van de politie.quote:Op maandag 21 december 2009 23:53 schreef Armageddon het volgende:
Ja mooi die V figuren, als er echt shit aan de hand is dan liggen ze achter de kratten aardappels.
Dan moet je zo'n baan niet aannemen als je niets mag. Of ben ik nou gek?quote:Op maandag 21 december 2009 23:57 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Vind je het gek? In de VS dragen beveiligers handwapens, hier mogen ze je nog niet eens een winkelverbod geven zonder assistentie van de politie.
Als je zo'n fanboy van de VS bent, dan flikker je toch lekker op daarnaartoe?quote:Op maandag 21 december 2009 23:57 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Vind je het gek? In de VS dragen beveiligers handwapens, hier mogen ze je nog niet eens een winkelverbod geven zonder assistentie van de politie.
Als jij me de financiële middelen toereikt ben ik zo vertrokkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:05 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als je zo'n fanboy van de VS bent, dan flikker je toch lekker op daarnaartoe?
Er kan altijd nog liefde voor de baan zijn, maar inderdaad, ik zou nooit beveiliger willen worden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan moet je zo'n baan niet aannemen als je niets mag. Of ben ik nou gek?
Ik wel, maar dan wel met minimaal drie handgranaten en twee doorgeladen pistolen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:10 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Er kan altijd nog liefde voor de baan zijn, maar inderdaad, ik zou nooit beveiliger willen worden.
Vinkje, 'ongeschikt'.quote:Op maandag 21 december 2009 23:50 schreef Koolzuurvrij het volgende:
Ik heb gehoord dat Blackwater nog recruteertquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:07 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Als jij me de financiële middelen toereikt ben ik zo vertrokken![]()
Nog ontvoerd door de NWO laatst?
Ok mooi! Dan heb ik gelijk een baantje daaro.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:31 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Blackwater nog recruteertIs goed voor je ziel.
Verder niet ontvoerd. Toch bedankt voor je bezorgdheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |