Ik heb geen vriendinquote:Op maandag 21 december 2009 23:39 schreef Incolumis het volgende:
ja 't is toch godverdomme niet normaal meer he. je doet dat je vriendin toch ook niet aan?
"je was 2 secs sneller klaar dan de vorige keer!"
Ik hoop het ook niet, en haal die rooien uit Enschede maar snel inquote:Op maandag 21 december 2009 23:42 schreef Koenani het volgende:
Heel veel respect voor Heracles
Hopelijk krijgen onze mannen (PSV) geen problemen meer van jullie
ga er maar van uit van welquote:Op maandag 21 december 2009 23:42 schreef Koenani het volgende:
Heel veel respect voor Heracles
Hopelijk krijgen onze mannen (PSV) geen problemen meer van jullie
Die gaan verliezen van Utrechtquote:Op maandag 21 december 2009 23:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet, en haal die rooien uit Enschede maar snel in
Uiteraard, niks is toch mooier dan met 500 naar een eredivisieclub komen en nog is winnequote:Op dinsdag 22 december 2009 00:21 schreef Downstar het volgende:
verdiende overwinning van Go ahead eagles, zaten veel dichter op de bal en hadden veel meer druk.
denk dat Heracles er een beetje te makkelijk over heeft gedacht.
sfeer in t stadion als GAE supp was toch wel mooi!
idd , al zat ik zelf niet tussen de 500 manquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Uiteraard, niks is toch mooier dan met 500 naar een eredivisieclub komen en nog is winne?
ga eieren bakken!quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:31 schreef Silver_Shark het volgende:
helemaal niks in almelo![]()
groetjes uit deventer
Pasveer heeft ook een aantal uittrappen flink verknoeid, hij schopte ze zo over de zijlijnquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:01 schreef Zapper het volgende:
Terechte overwinning voor de mannen uit Deventer, hebben simpelweg geen fout gemaakt waar Heracles dat wel veelvuldig deed. Wellicht is het duel ook wel gewonnen bij de doelmannen, aan de kant van Heracles een doelman die 5 keer een uittrap verkloot en aan de overzijde een doelman die zijn ploeg wel op de been hield. Pasveer heeft me gisteravond nog meer overtuigd van zijn meerwaarde, terughalen die jongen.
Dan Vak Q. Ik mag hopen dat er nu dan eindelijk eens iets gebeurt. Ontruim dat vak vol debielen gewoon, godverdomme een door Heracles betaalde jongen bekogelen en toezingen, ik heb me kapot geschaamd. Zo'n flesje J. kan gruwelijk hard aankomen. Daarna maar gehoopt dat Pasveer de nul zou houden, en dat deed hij. K*nkervak!
Poeh hej!quote:Op dinsdag 22 december 2009 03:31 schreef Silver_Shark het volgende:
helemaal niks in almelo![]()
groetjes uit deventer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |