UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David -> jarig op 21 april
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin -> jarig op 10 december
Fems = Femke
haaKon = Machiel -> Jarig op 8 november
Jjstyle333 = Joost -> Jarig op 21 Januari
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea -> jarig op 9 mei
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko -> Jarig op 6 januari
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
naLuh = Frank
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Redbaron = Bas -> Jarig op 26 juli
ReMcOrE = Remco -> jarig op 10 mei
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San -> Jarig op 8 februari
skippy22 = Richard
STTSJT = Steven -> Jarig op 11 december
TheGirlNextDoor = Nathalie -> jarig op 5 juli
Moet dat?quote:Op maandag 21 december 2009 22:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En ik wil geen ruzie in m'n topic
Dus Markooo, Robin, bek hoal'n tegen mekaar!
Joa, anders moe'j buk'n.quote:
Niemand gaat dood van een beetje spank. Laat ze lekker ruzie maken johquote:Op maandag 21 december 2009 22:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En ik wil geen ruzie in m'n topic
Dus Markooo, Robin, bek hoal'n tegen mekaar!
Maar ik zie het hier zo graag als verblijfplaats van lieve mensen en mooie meisjesquote:Op maandag 21 december 2009 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niemand gaat dood van een beetje spank. Laat ze lekker ruzie maken joh
Jonguuuh!! Daag me niet uit! Ik ben verkouden en 1 van de kenmerken van verkouden zijn is dat je dan heel agressief kunt doen!quote:Op maandag 21 december 2009 22:41 schreef Robinhoo het volgende:
Heracles hahahahahahahhaha
GO AHEAD EAGLES HEUJJJ..
Oh, dan zeg ik bye byequote:Op maandag 21 december 2009 22:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar ik zie het hier zo graag als verblijfplaats van lieve mensen en mooie meisjes
Puberquote:Op maandag 21 december 2009 22:41 schreef Robinhoo het volgende:
Heracles hahahahahahahhaha
GO AHEAD EAGLES HEUJJJ..
Hahahahquote:Op maandag 21 december 2009 22:43 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Jonguuuh!! Daag me niet uit! Ik ben verkouden en 1 van de kenmerken van verkouden zijn is dat je dan heel agressief kunt doen!
Jij vist naar complimentjes en dat weet je bestquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 22:43 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Jonguuuh!! Daag me niet uit! Ik ben verkouden en 1 van de kenmerken van verkouden zijn is dat je dan heel agressief kunt doen!
Ey dat was een grapje hé smartass.quote:
Blijkbaar wel veelquote:Op maandag 21 december 2009 22:45 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ey dat was een grapje hé smartass.
Wat boeit mij het wat heracles doet.
Echt he-le-maal niets.quote:
Nou, ik ben in feite gewoon helemaal niet lief.quote:Op maandag 21 december 2009 22:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij vist naar complimentjes en dat weet je best
Haha, het was een grapje hé Smartass!quote:Op maandag 21 december 2009 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan maar geen bier kom doen. Uitdagen is leuk
Ja. Daarom maakte ik er ook een. Een niet zo heel goede, maar dan nogquote:Op maandag 21 december 2009 22:47 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Haha, het was een grapje hé Smartass!
Zeg maar!!!quote:Op maandag 21 december 2009 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Daarom maakte ik er ook een. Een niet zo heel goede, maar dan nog
Wanneer gaan we biertje doen?
nee, zit nu met telefoon op fok, dus reageren gaat niet zo heel snel... Andere keer!quote:Op maandag 21 december 2009 22:50 schreef Robinhoo het volgende:
Ey Oldenzaal gaan we nog kutten in klb?
Weer een illusie aan schervenquote:Op maandag 21 december 2009 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik ben in feite gewoon helemaal niet lief.
Ik dacht dat je al een datum hadquote:
Sorryquote:Op maandag 21 december 2009 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Weer een illusie aan scherven
Je dacht dat ik al een datum had?quote:Op maandag 21 december 2009 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al een datum hadinternet op de telefoon ruleert 8)
Ik meende dat je met Sander ging zuipen, dus ik vroeg of ik mee magquote:Op maandag 21 december 2009 23:03 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Je dacht dat ik al een datum had?
Prima!quote:Op maandag 21 december 2009 23:06 schreef Robinhoo het volgende:
18 februari in Eanske.
Nee, dan is voetbal. Damn, wat heb ik beloofd...quote:Op maandag 21 december 2009 23:06 schreef Robinhoo het volgende:
18 februari in Eanske.
Zoveel maakt het niet uit hoor.quote:Op maandag 21 december 2009 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dan is voetbal. Damn, wat heb ik beloofd...
Ik ga niet rellen, ik ga toekijken.quote:Op maandag 21 december 2009 23:09 schreef Robinhoo het volgende:
Dacht je dat we alleen gingen rellen?
Stel je er niet teveel van voor.quote:Op maandag 21 december 2009 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga niet rellen, ik ga toekijken.
Oh, ik dacht dat jij ging rellen zodat ik wat te kijken heb. Bummerquote:Op maandag 21 december 2009 23:11 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Stel je er niet teveel van voor.
ik dacht, als er drie in eanske zijn, dan kan de rest ook wel komen. Toch?quote:
Ik vind het best natuurlijk.quote:Op maandag 21 december 2009 23:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
ik dacht, als er drie in eanske zijn, dan kan de rest ook wel komen. Toch?
Dan durf ik welquote:Op maandag 21 december 2009 23:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja San![]()
Ik bescherm je tegen alles
Dan zegt San: "voetbalquote:Op maandag 21 december 2009 23:28 schreef Robinhoo het volgende:
Dan zeg ik: Hij is voor Heracles!!!!
quote:Op maandag 21 december 2009 23:32 schreef Samzz het volgende:
Maar hij beschermt me, dan wil ik Heracles wel door de vingers zien
Neequote:Op maandag 21 december 2009 23:28 schreef rulerofdeath het volgende:
wordt er nog gebatst vanavond?
Jaloeziequote:Op maandag 21 december 2009 23:34 schreef Robinhoo het volgende:
Waarvoor zou hij je moeten beschermen? Als je zelf niet wilt rellen word je er ook niet bij betrokken.
tjah, ik moet d'r ook negatief op antwoordenquote:
quote:
laat mij gewoon even in mijn prinsessen fantasie ja!quote:Op maandag 21 december 2009 23:34 schreef Robinhoo het volgende:
Waarvoor zou hij je moeten beschermen? Als je zelf niet wilt rellen word je er ook niet bij betrokken.
Oke Marko beschermt jou zodat ik gewoon lekker kan doorgaan met rellen.quote:Op maandag 21 december 2009 23:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
laat mij gewoon even in mijn prinsessen fantasie ja!
Je vriendin dan?quote:Op maandag 21 december 2009 23:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik moet d'r ook negatief op antwoorden
Ik ga er niet vanuit dat jij het doet, dus jaquote:Op maandag 21 december 2009 23:35 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Oke Marko beschermt jou zodat ik gewoon lekker kan doorgaan met rellen.
Waarom niet?quote:Op maandag 21 december 2009 23:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit dat jij het doet, dus ja
ik denk dat die er ook negatief op moet antwoordenquote:
avondquote:Op maandag 21 december 2009 23:39 schreef STTSJT het volgende:
Goeien nacht (of is he t nog avond?) tukkers
ik mag jou welquote:
Ow ha ha, ik bedoel, ga dan je vriendin neukenquote:Op maandag 21 december 2009 23:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik denk dat die er ook negatief op moet antwoorden
Op een forum misschien ben je in het echt heel anders.quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 23:44 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Op een forum misschien ben je in het echt heel anders.
ja, maar die is hier nietquote:Op maandag 21 december 2009 23:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ow ha ha, ik bedoel, ga dan je vriendin neuken
Euh, nee. What you see is what you get.quote:Op maandag 21 december 2009 23:44 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Op een forum misschien ben je in het echt heel anders.
Dat bepaal ik zelf wel jaquote:Op maandag 21 december 2009 23:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh, nee. What you see is what you get.
hoe dan?quote:
Whhahaha :pquote:Op maandag 21 december 2009 23:55 schreef Samzz het volgende:
Ik ga slapen, lieve vriendjes
Slaap lekker![]()
Wij zijn geweldigquote:Op maandag 21 december 2009 23:55 schreef STTSJT het volgende:
wat is hier toch weer een geweldige discussie aan de gang![]()
Nog geen bedtijd voor de dame en heren?
slaap lekkerquote:Op maandag 21 december 2009 23:55 schreef Samzz het volgende:
Ik ga slapen, lieve vriendjes
Slaap lekker![]()
Hoiquote:
heb je al het goedemorgen topic geopend?quote:
Okequote:Op dinsdag 22 december 2009 00:00 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
HoiNog discussiestof ?
Ik had de verkeerde hyves trouwens!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke
Dan ben ik misschien toch nog een lelijke lesbienne
En dat zeg je gewoon over jezelf?quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke
Hehe nee heb toch maar je fobo bekeken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke
Ja dat ben je.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke
Haha, voor hij een foto van mij gezien had had hij dat vooroordeel over mijquote:
Ik kan van alles tegelijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:25 schreef STTSJT het volgende:
nee, dacht die is te druk met multi tasking
nee die gaat doelandquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:39 schreef Daywalk3r het volgende:
Een echte doe het zelf ken niet zonder gamma.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb me volgens mij net gekwalificeerd voor een pokertournooi met een prijzenpot van 300.000 dollar![]()
Weet het niet zeker.
Nu maar hopen dat ...quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb me volgens mij net gekwalificeerd voor een pokertournooi met een prijzenpot van 300.000 dollar![]()
Weet het niet zeker.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja heb me toch echt geplaatst.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heb echt ontzettend veel zin in vanavond.
Dan zie ik mn meisje weerGaan we lekker samen warm worden onder de douche
quote:
quote:
ie hebt de hele week nog niks anders zegquote:
quote:
zie ik een match?quote:
Wat een geheugen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ie hebt de hele week nog niks anders zeg
Al bijgekomen van de nederlaag?quote:
Doei doeiquote:
Selectief geheugenquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat een geheugen.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Selectief geheugenHij is er gewoon niet als ik vrij ben
die is wel heel 'quote:
Kloptquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hehe, maar het gaat toch om het idee?
Dankje.quote:
Wat een slijmbal die Samzz onie.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jesis, tis maar een spijkerbroek hoor
Sinds wanneer is een spijkerbroek mooi vinden slijmen? Jij post een foto, ik reageer erop.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:02 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Wat een slijmbal die Samzz onie.
Ja het was ook een grapje gezien de smiley.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een spijkerbroek mooi vinden slijmen? Jij post een foto, ik reageer erop.
Ohquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:52 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja het was ook een grapje gezien de smiley.
De shirt?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vergeet vooral de shirt niet. Die is ook mooi
Ik weet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Engelse leenwoorden zijn meestal 'de' ja![]()
Ook dat weet ikquote:Maar dit keer niet
Waarom moet je een pak hebben?quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ga zo een nieuw pak kopen
Foto's voor geïnteresseerden volgen
Je werkt bij de Apenheul?quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:55 schreef Samzz het volgende:
En ik kan donderdag op werk m'n Louboutins niet aan. De bedrijfsleider heeft besloten dat we gewoon in 't apepakkie moeten
Voor school, (lees: presentaties) gala, kerst, stage... Gewoon een net pakquote:
m'n collega had gister een klein ongelukje gehad. net even de auto opgehaald bij de garage.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:24 schreef Robinhoo het volgende:
Wij zaten ook al bijna vast net ghehe
Iedereen kent denk ik die groene vrachtwagens van de McD wel he... Die man was van de week bij ons, kon alleen mistlampen voeren, omdat de rest kapotgevroren wasquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
m'n collega had gister een klein ongelukje gehad. net even de auto opgehaald bij de garage.
Hehequote:Op dinsdag 22 december 2009 16:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iedereen kent denk ik die groene vrachtwagens van de McD wel he... Die man was van de week bij ons, kon alleen mistlampen voeren, omdat de rest kapotgevroren was
Zal zomaar is kunnen, ik heb ze inmiddels allemaal wel gezienquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, die kale vent met dat brilletje
Mja, ik ookquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zal zomaar is kunnen, ik heb ze inmiddels allemaal wel gezien
Hoi Sanquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iedereen kent denk ik die groene vrachtwagens van de McD wel he... Die man was van de week bij ons, kon alleen mistlampen voeren, omdat de rest kapotgevroren was
daar ga ik vanavond ook heenquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Om 7 uur heb ik een sollicitatie gesprek in Nijverdal, bij de kartbaanen daarna nog werken tot 1
Succesquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Om 7 uur heb ik een sollicitatie gesprek in Nijverdal, bij de kartbaanen daarna nog werken tot 1
ojah, succes natuurlijk Markoquote:
Serieusquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar ga ik vanavond ook heen
moet ik ook eens een keer doen, heb dit pak ook al een paar jaar en sinds de aankoop alleen een nieuw overhemd + nieuwe stropdas bijgekochtquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ga zo een nieuw pak kopen
Foto's voor geïnteresseerden volgen
succesquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ja, kartenquote:
ik had nog wel een oud logitech setje of een bijna niet gebruikt trust setje liggenquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeuuu, heb een vervangende oplader voor mn gsm gekocht, en een nieuw setje draadloos toetsenbord en muis
jij snapt dat, Wouter's avonds just got a whole lot betterquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je gaat dus Marko van de sokken rijden terwijl hij gescreend wordt of hij kan vlaggen?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je gaat dus Marko van de sokken rijden terwijl hij gescreend wordt of hij kan vlaggen?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zie al van de sollicitatie afquote:
Jah, vanavond al een gesprekquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:55 schreef Robinhoo het volgende:
Ga je bij de kartbaan in Nijverdal solliciteren?
Mwa, heb nu zelf een Logitech-setje, en Trust?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik had nog wel een oud logitech setje of een bijna niet gebruikt trust setje liggen
Is dat die ene waar je ook kunt paintballen en bowlen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jah, vanavond al een gesprek
Na zoveel jaar mac een keer wat anders
jupjupquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:01 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Is dat die ene waar je ook kunt paintballen en bowlen?
Oke daar ben ik een keer geweest, best te doen.quote:
Het is in de bediening, en gewoon aan de kant staan met een vlag etc. Beetje mensen tegenhouden die niet kunnen rijden etcquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:04 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Oke daar ben ik een keer geweest, best te doen.
Wat moet je precies doen dan op de kartbaan?
tjah, dat trust setje had ik toen als 2e setje goedkoop op de kop getiktquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, heb nu zelf een Logitech-setje, en Trust?![]()
SetTarget = Markoooquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Niet zo snel afhaken, je kunt altijd nog schietschijf worden voor het paintballen
Hoe laat ga je karten Wouter? Gezien het bovenstaande móét ik erheenquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Het is in de bediening, en gewoon aan de kant staan met een vlag etc. Beetje mensen tegenhouden die niet kunnen rijden etc
Oke duidelijk best leuk eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Het is in de bediening, en gewoon aan de kant staan met een vlag etc. Beetje mensen tegenhouden die niet kunnen rijden etc
Aangenomen, direct. Succes verzekerd!quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
SetTarget = Markooo
AutoAim = 1
GunHire = 10
Bullets = 100
Fun = Onbetaalbaar
Whehehequote:Op dinsdag 22 december 2009 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
SetTarget = Markooo
AutoAim = 1
GunHire = 10
Bullets = 100
Fun = Onbetaalbaar
Nazoveel jaar mac, is het tijd voor wat anders.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:10 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Oke duidelijk best leuk eigenlijk.
Iets voor de meet dusquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Aangenomen, direct. Succes verzekerd!
Mét jou, uiteraard. Er moet wel iemand zijn die wat te vertellen heeftquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mét jou, uiteraard. Er moet wel iemand zijn die wat te vertellen heeft
Hoe dichter bij nul....quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb maar niks gedaan omdat ze vast 16 is ofzo
Wie niet waagt nie wintquote:
Succes Markoo!quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jah, vanavond al een gesprek
Na zoveel jaar mac een keer wat anders
collateral damagequote:
Ik ben zelf ook nog minderjarigquote:
Hoe is het?quote:
Dan pas?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
lol ik kwam wouter net tegen. Geniaal. Gesprek ging wel, eind jan word ik gebeld voor een proeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |