abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79584030
Nijna, bij ons s het praktisch hetzelfde

7.00 180/6 en rijstewafel
10.00 brood met fruit
12.00 180/6
15.30 rijstewafel/koekje/soepstengel en diksap
17.30 groente en wat yoghurt/kwark
19.15 180/6 met rijstebloem

tijden kunnen wat afwijken hoor..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_79585690
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 20:23 schreef Nijna het volgende:
Maar tussen avondeten en laatste fles zit weer zo weinig tijd.
Je kan de middagfles wat verschuiven naar 14:00 uur. En dan de laatste fles om 19:30.
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 20:16 schreef Claudia_x het volgende:
We maken hem nog wel wakker om 22:15 uur. Misschien kunnen we daar wel mee stoppen maar daar ga ik nu liever niet mee experimenteren. Het gaat net zo lekker.
Als bij de laatste voeding ook minder goed gedronken wordt dan overdag kan je ermee stoppen. Je kan het even bespreken met het cb (voedingsdeskundige). Je hebt dan wel een kans dat hij in de nacht komt, maar het geeft je aan de andere kant wel meer tijd om wat voor jezelf te doen in de avond. Ik vond het ook wat eng, maar gisternacht is het prima gegaan en ik heb goede hoop dat het vannacht weer prima gaat. Vind het wel fijn dat die 22:00 fles weg is, kan ik wat eerder op bed als ik dat wil of even naar de buren ofzo toe en hoef ik niet zo op de tijd te letten.
pi_79585964
Bij ons ook bijna hetzelfde bij onze 7 maanden dochter.

8.00-08:30: 180/6
10.00: Fruit
12.00: Brood en dan 180/6
14:00-14:30: Varieert, soms nog wat fruit, koekje,rijstewafel,etc.
17.00: groente en wat yoghurt/kwark
19.30-20:00: 210/7 met rijstebloem of granen. Af en toe krijg ze ook een pyama papje in plaats van 210 voeding.

Voor wat extra vocht hebben we niet specifiek een tijdstip. We maken 1 keer een extra flesje met een klein drupje roosvicee. Zelf vind ik dat er amper qua smaak bijkomt, maar onze dochter vind het geweldig. Lauw water vind ze namelijk ook lekker
pi_79586457
Mette krijgt 180/6, met 5 maanden 5 flesjes. Maar ja ze is dan ook nog onder de 6 kilo. En ik vind 5 flessen ook helemaal niet erg. We maken haar meestal wakker voor de fles van 23:00, of beter gezegd, ze drinkt en boert al slapend
Het ritme is deze week even helemaal weggeweest, na het bijna te veel van vorige week, was het bijna te weinig van het weekend... Nu is ze weer helemaal de oude en gaan we weer naar naar het maximale. Dus vandaag 3standen speen gekocht en we gaan beginnen met de rijstebloem. We beginnen vanavond 2 schepjes toe te voegen. Moeten we dat dan opbouwen? Hoeveel doe je er eigenlijk in?
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')